Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
ap
Sinä et tunne minua. Saat vapaasti tehdä minusta analyysisi, se ei vaan osu tällä kertaa. Ps. olen itsekin ollut pienen yrityksen esimies ja minusta työnantajalta ei viedä edes sitä vessapaperia, aamen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.
Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.
Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.
no periaattees ei.
 
hyvähyvähyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.
Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.
No periaatteessa ei, mutta tulipahan hoidettua sekin hyvä työ :D
 
ap
heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
 
hyvähyvähyvä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
No et todellakaan ole pahan alku, vaan kohde. Hurraisin sulle ääneen jos en olisi töissä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
 
Hyvä ap!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
 
ap
En minä aio tästä sukulaisille raportoida (no sisko sattuneesta syystä tietää). Naurettavaa minusta on tuo termin vasikointi käyttö. Jotenkin täysin kuvottava termi normaali-ihmisten käytössä (ei kadun narkkareiden).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En minä aio tästä sukulaisille raportoida (no sisko sattuneesta syystä tietää). Naurettavaa minusta on tuo termin vasikointi käyttö. Jotenkin täysin kuvottava termi normaali-ihmisten käytössä (ei kadun narkkareiden).
No onko "kieliminen" parempi? Tuskin olisit sen naisen tekosista kielinyt työnantajalle jos se ei olisi peuhannut miehesi kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
No niinpä... :headwall:

Minäkin olen sitä mieltä, että jos puoliso pettää, niin asia käsitellään sen PUOLISON kanssa eikä sotketa siihen muita ulkopuolisia, koska se pettäjä yksin on vastuussa pettämisestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
No niinpä... :headwall:

Minäkin olen sitä mieltä, että jos puoliso pettää, niin asia käsitellään sen PUOLISON kanssa eikä sotketa siihen muita ulkopuolisia, koska se pettäjä yksin on vastuussa pettämisestään.[/quote]

Juuri näin! :attn:
 
ap
Siis kyllä mies on pettämisestä vastuussa, minä vain kerroin esimiehelle että petätminen on tapahtunut työajalla ja suurella tod.näköisyydellä myös työnantajan taloudellisella tuella. Se, että joutuvat raportoimaa nyt tiukasti illallisensa ja matkansa EI ole mitenkään yhteydessä pettämiseen. Jos nainen on asiassa puhas pulmunen niin eihän hän voi joutua kärsimään, kai sen jo takaa lakikin!
 
Hyvä ap!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
Juu, mutta jos kostaa omalle ukolle niin miksi sotkea siihen ulkopuolisia?
Ap kertoo miehen pomolle, että miehellä on ollut työpaikkaromanssi ja siinä yhteydessä on käytetty firman rahoja tekaistuihin illallisiin ja matkoihin. Aivan varmasti pomo JOKA TAPAUKSESSA selvittä kuka on ollut toinen osapuoli. Työpaikan nainen ei ole missään mielessä ulkopuolinen tässä asiassa.

Ja kuten aiemmin sanottu, aikuisen ihmisen pitää tehdä ratkaisunsa niin että pystyy elämään niiden kanssa, tällaiset asiat tulee ilmi. Jos toinen nainen saa paskaa niskaan myös, se on ihan hänen oma vikansa. Tuskin kukaan häntä pakotti tekaistuille työmatkoille.
 
ap
Miksi minun olisi pitänyt ajatella tämän naisen tulevaisuutta ja mielipahaa jne. Ei hänkään ole ajatellut minua tässä pätkääkään! Uskomatonta! Varsin hyvin tiesi, että olen olemassa ja vielä lapsettomuudestammekin jne! Oikeasti, mun pitäisi ajatella tätä naista viattomana sivullisena, tuskin!
 
ugh
Mun täytyy kyllä esimiehenä sanoa, että jos mulle joku huurupää nainen soittaisi ja selittelisi tällasta legendaa ni kyllä mä sen asian tunkisin ihan pöpipään sanomisiksi.

Ensin varottaisin miespoloa hullusta akasta.

Jotenkin minusta vaan ihan sairasta sotkea ulkopuolisia perheen sisäisiin onkelmiin!!! Kertakaikkiaan.

Eikä minua oikeesti esimiehenä kiinnosta kuka panee ja ketä kunhan työt hoituu..

huhhuh
 
k
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
 

Yhteistyössä