ap
Sinä et tunne minua. Saat vapaasti tehdä minusta analyysisi, se ei vaan osu tällä kertaa. Ps. olen itsekin ollut pienen yrityksen esimies ja minusta työnantajalta ei viedä edes sitä vessapaperia, aamen.
kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
no periaattees ei.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
No periaatteessa ei, mutta tulipahan hoidettua sekin hyvä työAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta vaikka se nainen pettikin omaa miestään niin ei se ap:lle pitäisi kuulua.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kyllä toisen naisen miehen hässiminen on aika väärin. ja pettihän seki miestään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuon kostonhalun ymmärtää mutta en olisi sotkenut tätä naista asiaan ja tuhonnut sen elämää. Eihän se nainen mitään väärää tehnyt vaan mies.
No et todellakaan ole pahan alku, vaan kohde. Hurraisin sulle ääneen jos en olisi töissä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.Alkuperäinen kirjoittaja ap:heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.Alkuperäinen kirjoittaja ap:heidän esimiehelle mitä ovat "harrastaneet" työajalla ja työnantajan piikkiin. En muuta. Jos naisella on puhtaat jauhot pussissa eikä ole tietoisesti ollut kavaltamassa työnantajalta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Toisaalta monessa työpaikassa ei suhtauduta romansseihin suopeasti. Tämä esimies EI suhtaudu, tiedän sen. Mutta miten vaan kyllä minä tiedän, että osa kokee minun olleen se kaiken pahan alku ja juuri. Minua ei haittaa, minä koin, että oli velvollisuuteni käräyttää. Ja samalla toki sain sen omankin kostoni, kyllä sen myönnän.
Juu, mutta jos kostaa omalle ukolle niin miksi sotkea siihen ulkopuolisia?Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
No onko "kieliminen" parempi? Tuskin olisit sen naisen tekosista kielinyt työnantajalle jos se ei olisi peuhannut miehesi kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä aio tästä sukulaisille raportoida (no sisko sattuneesta syystä tietää). Naurettavaa minusta on tuo termin vasikointi käyttö. Jotenkin täysin kuvottava termi normaali-ihmisten käytössä (ei kadun narkkareiden).
No niinpä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
No niinpä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
Ap kertoo miehen pomolle, että miehellä on ollut työpaikkaromanssi ja siinä yhteydessä on käytetty firman rahoja tekaistuihin illallisiin ja matkoihin. Aivan varmasti pomo JOKA TAPAUKSESSA selvittä kuka on ollut toinen osapuoli. Työpaikan nainen ei ole missään mielessä ulkopuolinen tässä asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Juu, mutta jos kostaa omalle ukolle niin miksi sotkea siihen ulkopuolisia?Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:Niin panemisetkin hoidetaan yleensä sen aviopuolison kanssa.
En voi kiistää.. Enkä tiedä onko tuo mieskään ulkopuolinen, sääliksi hän käy kovasti!Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:Jos ap olisi soittanut tän toisen naisen miehelle, niin silloin hän olisi sotkenut ns ulkopuolisen asiaan.