Joku on kirjautunut facebookiin mun tyttönimellä!!!

Ja sen nimisiä ei ole muita kuin minä, enkä minäkään siis enää kun olen vaihtanut sukunimeä :eek: ! Tarkistin tänään osoiterekisteristä, mun tyttönimellä ei asu Suomessa ketään... ja tuskin ulkomaillakaan. Feikkiprofiili siis.
Jotenkin pelottavaa... ja ärsyttävää |O !
 
H
Osoterekisteristä ei tosiaan saa kaikkia, monella on nykyään kiellot, että eiköhän suomesta yks samanniminen löydy...

Jos on muutakin suhun viittavaa kuin nimi, eli selvästi yrittää tekeytyä sinuksi, niin ota ylläpitoon yhteys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mistä sä tiedät, että kyseinen henkilö on Suomesta?
NO sitä mä just jäin mietttimään, että voisko se olla ulkomailta.... Periaatteessa tietenki voi ollakin, vaikka mun nimi oli kyllä aika suomalainen. Niin ja harvinainen, varsinki sukunimi.
 
on niitä muitakin
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Ja sen nimisiä ei ole muita kuin minä, enkä minäkään siis enää kun olen vaihtanut sukunimeä :eek: ! Tarkistin tänään osoiterekisteristä, mun tyttönimellä ei asu Suomessa ketään... ja tuskin ulkomaillakaan. Feikkiprofiili siis.
Jotenkin pelottavaa... ja ärsyttävää |O !
älä nyt luule liikoja..
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mistä sä tiedät, että kyseinen henkilö on Suomesta?
NO sitä mä just jäin mietttimään, että voisko se olla ulkomailta.... Periaatteessa tietenki voi ollakin, vaikka mun nimi oli kyllä aika suomalainen. Niin ja harvinainen, varsinki sukunimi.
Pyydä hänet kaveriksi, sano, että ennen oltiin kaimoja! :D
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mistä sä tiedät, että kyseinen henkilö on Suomesta?
NO sitä mä just jäin mietttimään, että voisko se olla ulkomailta.... Periaatteessa tietenki voi ollakin, vaikka mun nimi oli kyllä aika suomalainen. Niin ja harvinainen, varsinki sukunimi.
Tuskinpa kuitenkaan mahdotonta että sama sukunimi vois olla kahdella ihmisellä? :)

Esim. jenkeissä on tosi paljon suomalaisia sukunimiä, kun aikonaan lähtiin rahan perässä rapakon taakse. Ruotsista ja Norjasta puhumattakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mistä sä tiedät, että kyseinen henkilö on Suomesta?
NO sitä mä just jäin mietttimään, että voisko se olla ulkomailta.... Periaatteessa tietenki voi ollakin, vaikka mun nimi oli kyllä aika suomalainen. Niin ja harvinainen, varsinki sukunimi.
Tuskinpa kuitenkaan mahdotonta että sama sukunimi vois olla kahdella ihmisellä? :)

Esim. jenkeissä on tosi paljon suomalaisia sukunimiä, kun aikonaan lähtiin rahan perässä rapakon taakse. Ruotsista ja Norjasta puhumattakaan.
Niin se täytyy olla, kun sen tiedän, ettei Suomesta kaimoja löydy. Huh, hetken aikaa oli tosi epämiellyttävä olo... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Montako kpl sinun tyttönimeäsi on Suomessa? Siis sitä sukunimeä
Alle 200.
aika paljon, kuitenkin. Joku sun etunimikaima mennyt ihan vasta naimisiin jonkun sun tyttösukunimisen miehen kanssa. vai onko kaikki alle 200 sulle kovinkin läheisiä että tietäisit?
 
vieras
Kuules mun äidin sukunimeä ei tässä maassa ole edes tuota kahtasataa ja niinpä vaan vastaan tuli täysnimikaima miehen sukunimen myötä. Eikä todellakaan asu missään ulkomailla. Mun mielestä tossa ei ole edes mitään ihmeellistä.
 
maija meikäläinen. not.
Mun nimisiä ei ainakaan ole koko maailmassa kun yksi, sukunimi on suojattu(eli jos avioliitossa haluaa tuon sukunimen,se pitää anoa, muuten sitä ei saa, siis kuin avioliiton kautta anomalla tai syntymällä sukuun) , samansukunimisiä on vaan 23, ja mun etunimikin on sen verta harvinainen ettei niitäkään ole kuin alle 100 Suomessa.

Eli vois olla melko pelottavaa jos toinen munniminen löytyis naamakirjasta...


Yllättäen en naimisiinmennessäni ottanut miehen sukunimeä. On kiva olla ainutlaatuinen.:)
 
niiloliina
Siinäkään ei mun mielestä oo mitään ihmeellistä, että oma sukunimi on harvinainen, koska se nimittäin ei ole harvinaista Suomessa! Munkin sukunimeä vähän alle 30, mutta ei oo mulle mikään mielettömän tärkeä juttu vaikka nimestäni pidänkin paljon. :)
 

Yhteistyössä