Jokos teillä on mies palannut iltalennolta...?

  • Viestiketjun aloittaja näinpä
  • Ensimmäinen viesti
näinpä
Kyllä niiiiin kyrsii. Kello on kohta puol kakstoista ja ukkoa ei vieläkään näy! Huomenna on kyllä tämän maman shoppailu päivä. Ukko saa hoitaa mukulat ja kodin sekä laittaa ruuat sekä pyykätä sekä käydä kaupassa sekä....
 
Just. Tiedättekö, silloin kun me miehen kanssa tavattiin ihan ensimmäistä kertaa, oltiin laivalla se viikonloppu saman porukan mukana siis toisiamme tuntematta. No kuitenkin: kun mies siltä reissulta kotiin meni, oli avokki jättänyt pöydälle listan tehtävistä asioista: vie roskat, imuroi. tee ruoka siihen mennessä näistä aineksista, tiskaa, laita pyykit. Hoida sitä, hoida tätä.
Juuri tyyliin, kerta olit pitämässä hauskaa kosto on suloinen. En ihmettele että otti paremman. :xmas:
 
Palannu on, mutta viettää mökillä tämän yön. Se hänelle suotakoon, kun kerran vuodessa pyhittä vaan tämän päivän harrastukselle. Ja kun päivään vielä liittyy suuria (ikäviä) muistoja niin ymmärrän, että haluaa viettää päivän yksin ajatuksineen luonnon helmassa.

Mä oon vieläpä nauttinut tästä päivästä ja illasta yksin lasten kanssa, on niin harvinaista herkkua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Kyllä niiiiin kyrsii. Kello on kohta puol kakstoista ja ukkoa ei vieläkään näy! Huomenna on kyllä tämän maman shoppailu päivä. Ukko saa hoitaa mukulat ja kodin sekä laittaa ruuat sekä pyykätä sekä käydä kaupassa sekä....
Ja meillä kyllä mies saa nukkua ihan rauhassa vaikka koko seuraavan päivän (ja vaikka seuraavanki jos huvittaa). Mie kerken käyä shoppailemassa muillonki ku 20.8. ;)
 
näinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Kuulostat ihan mun ystävättäreltä, joka jakaa kodin työvuorot ;)
No kun jaettaiskin TASAN. Mut meillä tää jakaminen menee niin että minä hoidan em. asiat 85% ja mies ehkä sen 15%... Enkös minäkin saa joskus "harrastaa" ja vähän shoppailla ;)
 
Samalla reissulla viel eilisestä, palaa sitten ke kotia. On kerralla pidempään pois. Mie kuitenkin meen sit ke kattoo äitiä sairaalaan ja matkoineen oon melkein koko päivän pois. Meillä molemmilla omat harrastukset ja vapaus niihin. Näin luvattiin kun hynttyyt yhteen lyötiin. =)
 

Yhteistyössä