Jokos täällä on ruodittu eilinen Mikkosten maailma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Odotin sen olevan jotenkin erilainen, seurattais heidän normaali arkea, mut nehän vain puhui kameralle... Pettymys koko ohjelma!! Ja ne heidän järkähtämättömät mielipiteet :D juuh... Meitä on moneksi!!

Minusta se oli hyvä sarja, toivottavasti jatkuis. Koska minua ei suututtaneet ne Mikkoskan kotiäitipuheet niin voin katsoa ohjelmaa ihan vaan huvittuneena. Jos olisin silloin jo siihen muoriin suuttunut niin ärsyttäis varmaan hirveästi. Nyt on vaan kiva kuunnella kun joku sanoo asioita suoraan, oli ne mielipiteet sitten kuinka typeriä tahansa :D

Molemmat olivat asiallisia kuitenkin. Kaikilla on oikeus mielipiteisiin. Ja Nina Mikkosen kanssa olen niiiin samaa mieltä monessa asiassa. Minun teki vaikutuksen se, että ihan tavalliselta heidän arkensa näytti: pyykin viikkaukset ja tiskaukset yms. Ihan kuin minäkin. Tavallinen pulliainen, joka tekee lastensa eteen töitä :) Ja siitä olin samaa mieltä kun Nina haukkui viinaa, tupakkaa ja huumeita käyttävät odottavat äidit!

Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
Molemmat olivat asiallisia kuitenkin. Kaikilla on oikeus mielipiteisiin. Ja Nina Mikkosen kanssa olen niiiin samaa mieltä monessa asiassa. Minun teki vaikutuksen se, että ihan tavalliselta heidän arkensa näytti: pyykin viikkaukset ja tiskaukset yms. Ihan kuin minäkin. Tavallinen pulliainen, joka tekee lastensa eteen töitä :) Ja siitä olin samaa mieltä kun Nina haukkui viinaa, tupakkaa ja huumeita käyttävät odottavat äidit!

Olen aikalailla samaa mieltä. Ei se ohjelma minua ärsyttänyt. Huvitti vähän se minigrip-juttu, ei se monelle tuo tarpeeksi rahaa kotona olemiseen se, että pakastepusseja kierrättää.

Noh, se oli musta suurimmaksi osin näyteltyä ja tahallista provoilua mutta kyllä Nina Mikkonen puhui minusta asiaakin. Ninan mielipiteet avo/aviopareista sekä tupakka/viina/huumeet oli täyttä totta. Muita en niin kuullutkaan kun lasten iltatoimet painoi päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä, aika mitäänsanomaton ohjelma! Olis ees ärsyttäny, mut ei sitäkään eli eipä jaksa kiinnostaa jatkossa

Minäkin oletin, että olisi vähän rankempaa tavaraa. Tuohan oli vain tuollaista jaarittelua.

Tämä rouva Mikkonen se jauhaa telkkarissa ja lehdissä asti lasten hyvinvoinnista, silti asettaa oman perheensä (eli ne omat lapset) kaiken tämän kohun keskelle kansan haukuttaviksi. Onko se reilua ja hyvää vanhemmuutta? Vai onko ne pikkuset siellä kotona sitten turvassa tästä kaikesta.. tuskin. Lööpit kirkuu ja telkkarista tulee mainosta mainoksen perään.

Jos vaikka Nina ja Timo kahdestaan puhuisivat konservatiivista politiikkaa, ja haukkuisivat muita niin mikäs siinä. Kyllä mä kestän kuunnella erilaisia mielipiteitä. Mutta lasten hyväksikäyttö teki ohjelmaan ikävän maun ja katsojana tuntui epämiellyttävältä. En pidä muistakaan tv-ohjelmista, joissa lapsia käytetään, koska ei he saa valita, eikä heillä ole tietoa, jonka pohjalta tehdä päätös. Vanhempien kuuluu suojella lapsia julkisuudelta. Nina ei tehnyt suojelevaa vaikutelmaa. Päinvastoin hän oikein erikseen mainosti, että lapsilla on jokin pylly-kiinnostuskausi menossa. Äitinä yrittäisin keksiä muuta sanottavaa omista lapsista. Tuo ei voi olla muuta kuin julkisuuden (rahan) alatyylistä hakua omien lasten hyvinvoinnin kustannuksella!

Jos heidän mielipiteistään suuttuu, tai närkästyy, niin vikahan on silloin ihan itsessä. Heillä saa olla mielipiteensä asioista, eikä omia mielipiteitä tarvitse muuttaa sen mukaan, mitä mieltä Mikkoset ovat.

Ainoa synti heillä mielestäni on liiallinen yleistys.

Parempaakin katsottavaa tv-kanavilta kyllä löytyy.

Yhteistyössä