Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:Molemmat olivat asiallisia kuitenkin. Kaikilla on oikeus mielipiteisiin. Ja Nina Mikkosen kanssa olen niiiin samaa mieltä monessa asiassa. Minun teki vaikutuksen se, että ihan tavalliselta heidän arkensa näytti: pyykin viikkaukset ja tiskaukset yms. Ihan kuin minäkin. Tavallinen pulliainen, joka tekee lastensa eteen töitäJa siitä olin samaa mieltä kun Nina haukkui viinaa, tupakkaa ja huumeita käyttävät odottavat äidit!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa mieltä, aika mitäänsanomaton ohjelma! Olis ees ärsyttäny, mut ei sitäkään eli eipä jaksa kiinnostaa jatkossa
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minä tallensin sen siinä toivossa, että minulla olisi kiukkupankki. Sen kiukkuenergian ajattelin käyttää siivoykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minä tallensin sen siinä toivossa, että minulla olisi kiukkupankki. Sen kiukkuenergian ajattelin käyttää siivoykseen.
Turha toivo, aika pliisua..