Mikkosten TÄYDELLINEN joulu, jippii, näyttääkin niin täydelliseltä ja ihqulta että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Lapsilla kuvassa kunnon tekohymy ja samoin Niinalla. Niina on tehnyt oikein KYMMENEN joululeipää ja kYMMENEN suklaakakkua, siis eikä! Siis mahtavaa Niina!
Ja Mikkosten maailma tulee dvd:lle! EIKÄ!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Lapsilla kuvassa kunnon tekohymy ja samoin Niinalla. Niina on tehnyt oikein KYMMENEN joululeipää ja kYMMENEN suklaakakkua, siis eikä! Siis mahtavaa Niina!
Ja mä kun olen joskus miettinyt, että liioittelenkohan jo jouluruokien suhteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Eiks ookkin kiva?

siis otsikko lehdessä on: Mikkosten täydellinen joulu.
Timo kiittelee Niinaa siitä, että tämä valmisti kaikki yrityksen liikelahjat itse, joihin kului mm. 10 kiloa Ninami-suklaata. Sen lisäksi Nina teki myös 10 joululeipää ja kymmenen suklaakakkua, isäntä kehaisee... jne...
Pojat odottavat lahjoja, -käytöksellä on suuri merkitys: hyvällä voi saada lisää, huonolla menettää. Niina-äiti painottaa.

onko ninan leipomiset ja heidän perheensä joulunvietto jotenkin sinulta pois?
mitä mielihyvää saat tekemällä tälläisen haukkumiseksi tarkoitetun avauksen jasiellä odotat että saisit provosoitua toiset haukkumiseen mukaan.säälittävä olet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä mielihyvää saat tekemällä tälläisen haukkumiseksi tarkoitetun avauksen jasiellä odotat että saisit provosoitua toiset haukkumiseen mukaan.säälittävä olet

ai siitäkö oli nyt kyse? Kyllä noi Mikkoset on kuule mennen tullen haukkuneet kaikki muut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ai siitäkö oli nyt kyse? Kyllä noi Mikkoset on kuule mennen tullen haukkuneet kaikki muut.

no mistä sitten on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Plus aika paljon säälittävämpää tuo ainakin mun mielestä on, että pitää nostaa itsensä koko ajan johonkin otsikoihin sillä miten äärettömän ihania ja hyviä ja täydellisiä ihmisiä me ollaan kun tehtiin taas niin ja näin. Ja yleensä perään lauotaan jotain työssäkäyvien äitien haukkumista tai rasistista juttua tai vastaavia mitkä osoittaa näiden ihmisten älykkyydestä aika paljon :ashamed:

"Omasta metsästä kaadettu kuusi kruunaa Jeesuksen syntymäjuhlan, vakaista kristillisistä arvoistaan tunnettu Timo T.A. tarkentaa Ilta-Sanomille."

Siis eikös tuo pettänyt entistä vaimoaan minkä ehti, ja seukkasi Ninankin kanssa hyvän matkaa ennen kun mainitsi asiasta silloiselle puolisolleen?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
"Omasta metsästä kaadettu kuusi kruunaa Jeesuksen syntymäjuhlan, vakaista kristillisistä arvoistaan tunnettu Timo T.A. tarkentaa Ilta-Sanomille."

Siis eikös tuo pettänyt entistä vaimoaan minkä ehti, ja seukkasi Ninankin kanssa hyvän matkaa ennen kun mainitsi asiasta silloiselle puolisolleen?

Hysh, kutsu mua majuriksi :D pitää olla nöyrä!

Siis tuleeko tämä ohjelma vieläkin telkusta? Vai ihan vaan lehdessä? En kyllä ymmärrä kuka tuota sarjaa katsoo? Siinä oli kauniit elämän arvot ja perhekeskeisyys kaukana kun itse Timo T.A. jätti edellisen vaimonsa, aivan varoittamatta ja syöksyi uuteen suhteeseen. Petti ja jätti, olikohan hänellä jo silloin lapsiakin?

Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Siis tuleeko tämä ohjelma vieläkin telkusta? Vai ihan vaan lehdessä? En kyllä ymmärrä kuka tuota sarjaa katsoo? Siinä oli kauniit elämän arvot ja perhekeskeisyys kaukana kun itse Timo T.A. jätti edellisen vaimonsa, aivan varoittamatta ja syöksyi uuteen suhteeseen. Petti ja jätti, olikohan hänellä jo silloin lapsiakin?

Juu, tyttö ja poika.

Yhteistyössä