oon ne ny 3 kertaa pessy :snotty: mä en vaan muista tyhjentää tota konetta, aina tulee jotain muuta, sit hokaa et ai perkele noi on ollu taas päivän koneessa, eikun uusiks ja sama homma. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:=) Kiva että löysin toisen joka on tommonen.. tämmönen.
No koita nyt tänään laittaa ne.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:8min ja kone sammuu![]()
![]()
huomenna varmaan käy taas mielessa, "ainiii" :|
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Täällä myös yksi samanlainen unohtelija!
Meillä koneessa semmonen merkkiääni kun valmistuu mut eihän sitä ikinä sillä hetkellä ehdi tyhjentää
Nimim. eilisillan pyykit koneessa..
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ainakin pitäis olla puhtaat kun saat ne kuivumaan.
Meillä on se likavedenpoistoletku, vai mikä lie, niin että se pitää erikseen laittaa vessanpönttöön kun ko ne on päällä. Kun kone on pessyt jätän sen paikoilleen kunnes oon tyhjentäny koneen, ettei pyykit jää sinne lojumaan. Kuitenkin välillä huomaan illalla et ne on kuitenkin jääny koneeseen ja oon jo liia väsyny joten pesen ne seuraavana päivänä uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja rikas rakas:Kauheaa veden ja sähkön tuhlausta. Huomioi joskus myös luontoa, saamaton vätys.
Sammuttaisit vaikka tietokoneen joskus- laita vaikka koneen viereen herätyskello ja kun istutat saamattoman perseesi tuolille, säädä kello soimaan tunnin päästä. Sitten vaan sammutat koneen ja löntystät tekemään jotain _hyödyllistä_.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Kieltämättä aika hyvin...Mä oon aina ihmetelly et miten joillakin jää aina pyykit koneeseen, mut toisaalta nyt kun on lapsi alan ymmärtää sen...
Mut joo, kai mä lähen ite ripustaa pyykkejä, NYT kun toi nukkuu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Mä unohdin viime alkukesästä pyyhkeet kuivausrumpuun.
Löysin ne sieltä syksyllä homeisina, kun otin taas kuivausrummun käyttöön.
...eivät olleet kuivuneet ilmeisesti ihan täysin... :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Saitko sä ne kuivumaan asti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja q:hyi, miten te muka ootte saaneet lapsiaki ku ette ees viitti pyykkei viedä kuivuu?