jokohan mä saisin JO tänään noi kylpytakit kuivuun....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
oon ne ny 3 kertaa pessy :snotty: mä en vaan muista tyhjentää tota konetta, aina tulee jotain muuta, sit hokaa et ai perkele noi on ollu taas päivän koneessa, eikun uusiks ja sama homma. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
8min ja kone sammuu :whistle: :laugh:

huomenna varmaan käy taas mielessa, "ainiii" :|

Joo, en tiä kans.. Ite olen samanlainen.
Ja jos tapahtuu semmonen ihme että laittasin heti pyykkejä kuivumaan, niin en kuitenkaan laita kaikkia, vaan koneen pohjalle jätän vaatteita, ja ne saa sit pyöriä seuraavan satsin kanssa siel-- ding dong.. :xmas:

No kyllä välil pystyn laittaa kaikkikin kuivumaan samalla kertaa, etten jätä..

Täällä myös yksi samanlainen unohtelija!
Meillä koneessa semmonen merkkiääni kun valmistuu mut eihän sitä ikinä sillä hetkellä ehdi tyhjentää :D

Nimim. eilisillan pyykit koneessa..

Ainakin pitäis olla puhtaat kun saat ne kuivumaan.

Meillä on se likavedenpoistoletku, vai mikä lie, niin että se pitää erikseen laittaa vessanpönttöön kun ko ne on päällä. Kun kone on pessyt jätän sen paikoilleen kunnes oon tyhjentäny koneen, ettei pyykit jää sinne lojumaan. Kuitenkin välillä huomaan illalla et ne on kuitenkin jääny koneeseen ja oon jo liia väsyny joten pesen ne seuraavana päivänä uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Täällä myös yksi samanlainen unohtelija!
Meillä koneessa semmonen merkkiääni kun valmistuu mut eihän sitä ikinä sillä hetkellä ehdi tyhjentää :D

Nimim. eilisillan pyykit koneessa..

juu mul ei oo merkkiääni automaattisesti vaan sen saa päälle kyl, mut emmä muista sitä laittaa päälle, tai sit en muista siltikää :snotty:

mä tarttisin jonku alastoman kotiorjan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Ainakin pitäis olla puhtaat kun saat ne kuivumaan.

Meillä on se likavedenpoistoletku, vai mikä lie, niin että se pitää erikseen laittaa vessanpönttöön kun ko ne on päällä. Kun kone on pessyt jätän sen paikoilleen kunnes oon tyhjentäny koneen, ettei pyykit jää sinne lojumaan. Kuitenkin välillä huomaan illalla et ne on kuitenkin jääny koneeseen ja oon jo liia väsyny joten pesen ne seuraavana päivänä uudestaan.

ei toi auttais mulla...meilläkun on kaks vessaa :laugh:

Kauheaa veden ja sähkön tuhlausta. Huomioi joskus myös luontoa, saamaton vätys.
Sammuttaisit vaikka tietokoneen joskus- laita vaikka koneen viereen herätyskello ja kun istutat saamattoman perseesi tuolille, säädä kello soimaan tunnin päästä. Sitten vaan sammutat koneen ja löntystät tekemään jotain _hyödyllistä_.

Alkuperäinen kirjoittaja rikas rakas:
Kauheaa veden ja sähkön tuhlausta. Huomioi joskus myös luontoa, saamaton vätys.
Sammuttaisit vaikka tietokoneen joskus- laita vaikka koneen viereen herätyskello ja kun istutat saamattoman perseesi tuolille, säädä kello soimaan tunnin päästä. Sitten vaan sammutat koneen ja löntystät tekemään jotain _hyödyllistä_.

Kieltämättä aika hyvin... :D Mä oon aina ihmetelly et miten joillakin jää aina pyykit koneeseen, mut toisaalta nyt kun on lapsi alan ymmärtää sen... :whistle: Mut joo, kai mä lähen ite ripustaa pyykkejä, NYT kun toi nukkuu... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Kieltämättä aika hyvin... :D Mä oon aina ihmetelly et miten joillakin jää aina pyykit koneeseen, mut toisaalta nyt kun on lapsi alan ymmärtää sen... :whistle: Mut joo, kai mä lähen ite ripustaa pyykkejä, NYT kun toi nukkuu... :p

mul olis kone kans sammunu...kai mä lähen sun seuraks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Saitko sä ne kuivumaan asti? :D

juuuu
a075.gif
:D

siel on uudet pyykit jo pyörimässä :snotty: :whistle:

Yhteistyössä