Jokohan kohta lähdetään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muori

Vieras
Kävin eilen neuvolassa ja terkka oli sitä mieltä että synnytys ois lähellä.Oli jo laskeutunut ja maha pehmeä.Muuten kyllä oiskin jo kiva päästä tästä vatsasta, mutta viikkoja on 36+5 ja terkka oli sitä mieltä että ois hyvä mennä vielä viikko kaksi ennenkuin syntys niin kerkeis keuhkot kehittyä, koon puolesta ei ole niinkään hätää kun on arviolta 3,5 kiloinen.Miten teillä joilla vauva on syntynyt alle 37 viikon, onko vauvalla ollut hengitysongelmia?

meijän piotsu synty viikolla 36+2 ja keuhkoissa ei ollu mitään häikkää se tutkittiin mutta sit ne otti useasti päivässä kantapäästä verikokeita pojalla oli pituutta 49 ja painookin jo 3110

Meillä syntyi vauva juuri samana päivänä kun sulla on menossa nyt. Yhden yön oli teholla (antoivat happea ja tarkkailivat hengityksen narinaa) mutta sitten saatiinkin jo vierihoitoon. 48cm ja himppu yli 3kg oli.

Minun seitsemästä lapsesta yksi on syntynyt ennen laskettua aikaa, syntyi viikolla 38+4 ja joutu antibiootti-tiputukseen teholle, sen vuoksi olen niin huolissani jos kaikki ei menekkään hyvin.Viime yönä oli jo supistuksia ja luulin jo että lähtö tulee.Muutenkin kun pitää olla oitis menossa että kerkee sairaalaan asti, matkaan menee toista tuntia ja ambulanssia saa ottaa ainakin puolituntia.

Mun kaikki tytöt on syntynyt ennen rv 40 eikä kellään ole ollut mitään hätää eka tuli rv39 toka rv37 kolmas rv35 ja neljäs rv 37 ja kortisoonit sain viimeistä odottaessani en muiden aikana.

Yhteistyössä