Joko tämä versio deitti-ilmosta kelpaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vikahan on siinä että tuo on lista vaatimuksia. eikä mitään tietoa siitä että minkälainen kirjottaja on :attn:

Mitä voisin kertoa itsestäni, se on tosi vaikeaa....?? Kun en haluaisi antaa yltiöpositiivista kuvaa itsestäni, mieluummin päinvastoin.

Mikset halua antaa itsestäsi hyvää kuvaa? Kertoisit omat hyvät puolesi, miksi heidän kannattaisi ottaa yhteyttä juuri sinuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
vikahan on siinä että tuo on lista vaatimuksia. eikä mitään tietoa siitä että minkälainen kirjottaja on :attn:

Mitä voisin kertoa itsestäni, se on tosi vaikeaa....?? Kun en haluaisi antaa yltiöpositiivista kuvaa itsestäni, mieluummin päinvastoin.

Mikset halua antaa itsestäsi hyvää kuvaa? Kertoisit omat hyvät puolesi, miksi heidän kannattaisi ottaa yhteyttä juuri sinuun?

En ole varma onko niitä hyviä puolia :)

En ole varma onko niitä hyviä puolia :)

Kaikissa on :hug: . "Jokainen ihminen on laulun arvoinen" jne.

Pilkunviilaaja tässä hei :D . Mua häiritsee kovasti sana "naisihminen". Miksei nainen riitä? Eihän miehistäkään puhuta miesihmisinä. Tuon olutjutun voisi muotoilla jotenkin toisinkin, esim. "et ole oluen ystävä/ kaljasieppo/jne".

Vaihdoin siihen nainen.
Olut juttua en osannut vaihtaa.

Mulle tulee tuosta mieleen kärjistetysti että olet laiskuri joka etsii kotitöiden tekijää. Et kerro itsestäsi oikein mitään, vaikka oletko sitten itse lempeä, mikä on suhteesi omiin vanhempiisi, pysyykö mattopiiska sun kädessä ja luetko itse mielelläsi lapsillesi.. Vaadit toiselta tiettyä painoa kertomatta itse omia mittojasi.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Mulle tulee tuosta mieleen kärjistetysti että olet laiskuri joka etsii kotitöiden tekijää. Et kerro itsestäsi oikein mitään, vaikka oletko sitten itse lempeä, mikä on suhteesi omiin vanhempiisi, pysyykö mattopiiska sun kädessä ja luetko itse mielelläsi lapsillesi.. Vaadit toiselta tiettyä painoa kertomatta itse omia mittojasi.

Nuo mittani selviävät toisaalla.

Yhteistyössä