Joko tämä versio deitti-ilmosta kelpaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas

Vieras
Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin naisihminen.

Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa.

Läheisyys on tärkeä juttu minulle, toivottavasti myös sinulle.

Tulen toimeen omillani, joten elättäjää en etsi.

Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm ->
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta, mieluummin mitä vaan muuta.

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)olet lempeä luonteeltasi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)äitisi ei täytä jääkaappiasi
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

-----------------------------------------------------------------------------------------------
ainakin joku oli tallentanut minut jo suosikkiprofiilikseen :D

No alkaa olla parempi, mutta mua häiritsee nämä:

- et juo olutta, mieluummin mitä vaan muuta
- en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....
- f)pidät lapsista, myös minun lapsistani
- g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
- iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Noista en oikein osaa mitään enää poistaa, koska niissä on totuuden siemen kaikissa - inhoan oluen hajua, en halua pikapanoja, lapsiin on osattava suhtautua tosi hyvin, mattojen tamppaus on miesten hommaa ja iso plussa on, jos tykkää satuja lukea - tuosta selviää myös se, että miulla on pieniä lapsia.

Mikä hörhö sä AP oikein olet, kun täältä haet hyväksyntää deitti-ilmollesi? Tee nyt hyvä ihminen sellainen ilmoitus, mikä sinua itseäsi miellyttää ja kuvastaa sinua rehellisesti.

Tältä palstalta et tule koskaan saamaan hyväksyntää ilmoituksellesi, oli se sisällöltää millainen tahansa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Noista en oikein osaa mitään enää poistaa, koska niissä on totuuden siemen kaikissa - inhoan oluen hajua, en halua pikapanoja, lapsiin on osattava suhtautua tosi hyvin, mattojen tamppaus on miesten hommaa ja iso plussa on, jos tykkää satuja lukea - tuosta selviää myös se, että miulla on pieniä lapsia.

Voisko sen muotoilla jotenkin toisin, kun eihän kukaan voi tietää pitääkö just sun lapsista. Vaikka että "pidät lapsista, ja ajatus minun lapsiini tutustumisesta ei kuulosta hassumalta idealta".

Ja mietipä ihan oikeasti etsitkö kumppania ITSELLESI vai haluatko vastauksia miehiltä joille oikeasti on kivempaa iltaisin lukea lasten kanssa satuja kun istua sun kanssa olkkarissa juttelemassa kynttilänvalossa. Tarjoatko tolla ilmotuksellas lapsia sellaisista pitävälle lapsettomalle vai kumppania naista etsivälle? Jollekulle joka haluaa instant-perheen ja lapsia, ihan sama mikä emäntä siinä vieressä pyörii?

Mutta muilta osin tää on musta jo paaaaaaaaaljon parempi, oikein hyvä jo!

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mikä hörhö sä AP oikein olet, kun täältä haet hyväksyntää deitti-ilmollesi? Tee nyt hyvä ihminen sellainen ilmoitus, mikä sinua itseäsi miellyttää ja kuvastaa sinua rehellisesti.

Tältä palstalta et tule koskaan saamaan hyväksyntää ilmoituksellesi, oli se sisällöltää millainen tahansa! ;)

Tosi hyviä vinkkejä olen saanut, joten ihan vaikka siksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vikahan on siinä että tuo on lista vaatimuksia. eikä mitään tietoa siitä että minkälainen kirjottaja on :attn:

Mitä voisin kertoa itsestäni, se on tosi vaikeaa....?? Kun en haluaisi antaa yltiöpositiivista kuvaa itsestäni, mieluummin päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos mä näkisin vastaavan ilmoituksen miehen kirjoittamana, niin en kiinnostuisi yhtään. Lista vaatimuksia mutta hyvin vähän mitään positiivista, iloista tai innostavaa.

Juu mä oon kans luullu että ilmotuksissa enempi kerrotaan mitä ois tarjolla kun luetellaan ketkä ei kelpaa.

vikahan on siinä että tuo on lista vaatimuksia. eikä mitään tietoa siitä että minkälainen kirjottaja on :attn:

Mitä voisin kertoa itsestäni, se on tosi vaikeaa....?? Kun en haluaisi antaa yltiöpositiivista kuvaa itsestäni, mieluummin päinvastoin.

No jos et halua antaa positiivista kuvaa itsestäsi, niin sitten ilmoitus on ihan osuva. :D Tuota kun lukee, niin tietää kuka tulee huushollissa sanomaan kaapin paikan. :D

No jos et halua antaa positiivista kuvaa itsestäsi, niin sitten ilmoitus on ihan osuva. :D Tuota kun lukee, niin tietää kuka tulee huushollissa sanomaan kaapin paikan. :D

Eli ilmoitus on sittenkin hyvä??? :D

Valtaosalla miehistä ei liene käsitystä painoindeksistä. Tuo olutkohta vaikuttaa niuhottamiselta ja sen lisäksi rajaa lähes kaikki miehet pois... Ja varmaan mahdoton sanoa, pitääkö sinun lapsistasi vai ei, kun ei heitä ole tavannut.

Eli ilmoitus on sittenkin hyvä??? :D

No varmasti on jos on joku siellä, joka halajaa tossun alle. :D On kai niitä sellaisiakin miehiä. =)

Pilkunviilaaja tässä hei :D . Mua häiritsee kovasti sana "naisihminen". Miksei nainen riitä? Eihän miehistäkään puhuta miesihmisinä. Tuon olutjutun voisi muotoilla jotenkin toisinkin, esim. "et ole oluen ystävä/ kaljasieppo/jne".

Tuo on jo aika hyvä, mutta on itsestäänselvyys, että naiset pitävät läheisyydestä ja hellimisestä. Jos kerrot sen ilmoituksessasi, monet miehet saattavat kuvitella sinun tarkoittavan seksiä ja että olet yliseksuaalinen naiseksi. Siksi suuri osa vastauksista voi tulla seksinkipeiltä miehiltä.

Ehkä voisit ilmaista jotenkin, ettei tuo tarkoita vain seksiä, kuten; "toivottavasti et pelkää läheisyyttä". Silloin tulet samalla kertoneeksi, että seksi liittyy sinulla tunteisiin ja pidät hellittelystä, kuten tietysti naisilla yleensäkin asia on.

Yhteistyössä