joko on ketju relaatio 36:lle?

Uusi rellusti
Moikka! Olisin kiinnostunut (ja aloitellutkin jo) tekemään rellua, osaako täällä kukaan neuvoa, miten saisin ylläpitoon yhteyttä kuinka toimia? En löytänyt Kimmon s-postia mistään. :D
 
"Pii"
Ajattelin nyt kokeilla jos täällä vaikka joku vielä kävisi kattoo ja jaksais vinkata tai kertoa vaikka suoraan. Täällä tosi jälkijunassa tuli tää taas tehtyä ja tämäkin mega-hirviö jäi nyt kahdesta sanasta kiinni. Tai oikeastaan yksi sana koska siitä sitten varmasti saan sen jatkon kun täällä siihen vihjeen näin. eli mulla puuttuu

SHOWPAINIJA 3 (Murha- Sydämen Asialla reunasana)

Oon omasta mielestäni kokeillut siihen kaikki mahdolliset ja mahdottomat ja mikään ei sovi :(
 
"Pii"
Mä arvasin, että se on joku jota olen kokeillut jo aikaisemmin, useammankin kerran. Eipä vaan ole huolinut ennen! :/ Nää on taas näitä.

Toi donitsi. En tiedä haluatko tässä vaiheessa suoran vastauksen vai.. mutta vihje olis; semmonen vuokaleivos. Itse olen tottunut sen kirjoittamaan yhdellä kirjaimella enemmän joten jos vinkistä sait kiinni niin ei kantsi välttikseen kattoo kirjainmäärää ;) (hyväksyy sen nimittäin "väärin" kirjoitettunakin)
 
pontso harmaana vierailee
Tuossa viikko sitten hokasin että on rellu tullut, itseasiassa kaksikin rellua sitten viimenäkemän.

Mutta jos joku tätä vielä vilkuilee niin yksi puutos olisi, se pirun

golf-hollanti välinen 6-3-2-5

Ketju kahlattu kolmeen kertaan ja vihjeet bongattu, on käännetty toiselle kielelle, etitty kentät ja kaupungit, väännetty ja käännetty mut kun ei eukee niin ei. Sellasta tosi paksua ratakiskoa vois vääntää joku ystävällinen ratkoja:)
 
newman
Tuossa viikko sitten hokasin että on rellu tullut, itseasiassa kaksikin rellua sitten viimenäkemän.

Mutta jos joku tätä vielä vilkuilee niin yksi puutos olisi, se pirun

golf-hollanti välinen 6-3-2-5

Ketju kahlattu kolmeen kertaan ja vihjeet bongattu, on käännetty toiselle kielelle, etitty kentät ja kaupungit, väännetty ja käännetty mut kun ei eukee niin ei. Sellasta tosi paksua ratakiskoa vois vääntää joku ystävällinen ratkoja:)
Ratakiskolla: Mene wikissä Golf-sivulle, etsi sieltä vasemmasta laidasta Nederlands ja mene sinne. Sieltä löytyy paikannimi, jossa ilmeisesti on pelattu ekan kerran golfia joskus 1200-luvulla.
 
Myöhässä
Paha tehdä relaatiota näin vuosi myöhässä ja ketjun kuoltua, mutta yrittänyttä ei laiteta. Olen lukenut koko viestiketjun läpi, mutta muutamia ei vaan ole tullut eteen tai sitten harmaat aivosolut eivät jälleen kerran ymmärrä.

AUSTRALIA
U... - 3 - K..

TELEVISIO
Kan... 5+6

KEIHÄÄNHEITTÄJÄ
Se... Rä... 10 - 8 - Mo... (Kyllä, olen kahlannut hikipediaa ja hikisitaatteja, mutta ei löydy)
Suo... en... - 8 - Urh.op.
Y... - 5+10 - Ken... (Tiedän mitä haetaan, mutta en saa sitä oikeaan muotoon)

RUOKA
Lih... - 10 - Hä...
Jäl... - 13 - Lei...
Juh... - 10 - Faz...
Juh... - 11 - 6 - Pu...

MUNKKI
Lei... - 7 - Don...
Än... - 12+8 - Kli... (Tiedän mitä haetaan, mutta en saa oikeaan muotoon)
 
vierailija
Mulla olisi tästä pari sanaa hukassa, vieläköhän sais apuja

TALOUS
EIno J - 6 8 - 9 6 - Wes A

KEIHÄÄNHEITTÄJÄ ylös 11 10 , vastasana on, todennäköisesti joku sen maalainen mutta en saa siihen mitään.

MUNKKI
Pyhä G - 6 2 4 - ....-.....13 - a-klin

loppuratkaisu mös hukassa
 
vierailija
Mulla olisi tästä pari sanaa hukassa, vieläköhän sais apuja

TALOUS
EIno J - 6 8 missä työskenteli ja oli kolmasti edolla - 9 6 - Wes A oli sen älypää

KEIHÄÄNHEITTÄJÄ ylös 11 10 , vastasana on, todennäköisesti joku sen maalainen mutta en saa siihen mitään.
Wikin luokka: senmaalaiset keihäänheittäjät ihan ekana KG

MUNKKI
Pyhä G - 6 2 4 - ....-.....13 - a-klin G. of Mayo

loppuratkaisu mös hukassa
enkä muista loppuratkaisua...
 
vierailija
No niin, viestiketjun luin kolmesti läpi ja 2 sanaa jäi puuttumaan. Saa sanoa suoraan tässä vaiheessa.

Eli ruutu 1-1: Mario P - Sis 6 ja
Kun 7-8-2-9-9 (rajasana, vastasana Kaspar on. Ilmeisesti kymmenen vuoden takaista näytelmää on mahdoton löytää).

Kiitos, jos joku viitsii nämä katsoa ja kertoa. Auton mielelläni tässä tai jossain muussa rellussa, jos tarvetta on.
 

Yhteistyössä