Joko olette ostaneet seuraavan talven talvipuvut valmiiksi odottamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttönen

Vieras
Oletteko jo hommanneet talvipuvut ensi talvea varten? Minkä kokoinen puku kannattaisi ostaa lapselle, joka nyt käyttää 98 senttistä pukua (noin 97 cm pitkä lapsi)?

ollaan ostettu. meillä menee yleensä veikkaukset aina hyvin. nyt 92 kokoa käyttävälle ostin 9 Reimatecin. Se koko pitäs mennä vielä 104 senttisellekin, joten tuskin toi jätkä nyt niin paljoo kasvaa :D

Ostan aina etukäteen ja talvivaate tuohon 110cm saakka on mennyt niin että on saanut yhden koon jättää välistä. Meillä tosin on sopivan kokosia olleet ne haalarit, ei kauheilla kasvunvaroilla ja olen ostanut joka vuosi haalarin eli kun teillä on nyt ollut sopivan kokonen 98cm niin ostaisin 110cm ja lapsi täyttänee 4 ensi talvena? Sitten seuraavat haalarit saakin ottaa seuraavaa kokoa.

Jep, ostettu on =)

Ostin 96 cm pojalle 104 cm talvikamppeita ja 113 cm tytölle 116 cm talvivaatetukset ja eiköhän nu oo sopivat sitte ...

Esikolle en ostanu ku ei oo 100varma tuo pituus mitä sitte on ku tarvitaan vaatteita ...

164cm ja 128cm takit löytyi keskimmäisille, kun esikoiselle olen yrittänyt takkia metsästää, mutta hänelle ei ole mikään kelvannut. Tytölle taasen ostin tammikuussa uuden puvun, joka ainakin toivottavasti mahtuu vielä ensikin talvena. Ja aika vähän on ollutkaan tosihyviä tarjouksia noissa haalareissa max 50% vain mitä olen nähnyt.

Juu. Tähtikuvioinen ticketin takki ja yksiväriset housut odottavat poitsua. Ostin kokoa 104cm ja meilläkin ollaan noin 97cm (ja käytetään 98cm Legon toppaa nyt). Olisin ostanut toisenkin puvun alesta, mutta mitään kivaa ei löytynyt. Olisin ostanut saman puvun kokoa isompana kuin tänä talvena, mutta eihän siitä ollut mitään kokoja kaupassa jäljellä. Minusta kyllä -40% ale on ihan sopiva, varsinkin kun syksyllä on korkeintaan -15%-20% tarjouksia.

110cm pukuhan tarkoittaisi ihan hirvittävän isoa kasvua, kun se menee reippaasti tuon pituiselle lapselle.