Joko olette hankkineet lapsille talvivaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime talven pahamaineiset Reimatecit mahtuu vielä molemmille..Tosin ajattelin pitää silmäni auki,jos jotain kukkarolle sopivaa tulee vastaan,että olisi sitten seuraavat koot odottamassa.

Ei olla hankittu. Toivon että alkutalvi pärjätään noilla mitä jo on...siis vaikka taitaa ne olla vähä naftit. Mutta sitten kun joulukuussa synttärit, niin jos sais vaikka lahjaksi. Tai sitten joulu alesta vasta.

Tulevalle vauvalle on jo ennestää kaikkea.

Viime kevään alesta on Minymon haalarit kaikille kolmelle. Tanskasta tilasin ja ei ollut hinta paha, 120 ? kolme haalaria postareineen. On todella hyvälaatuiset,ennenkin ollut sama merkki käytössä. Olin niin aktiivinen,että ostin kaikki pipot ja hanskatkin jo keväällä ja talvikengät tilasin kesällä Ruotsista,kun sielläkin oli hyvä ale.

Ei talvijuttuja vielä mutta syksyksi kyllä kurahousuja, hanskoja ja takkeja ja ulkoiluhousuja. Ja voin tunnustaa, eka kerran elämässäni ostin lomareissulla tehtaanmyymälästä jotain nimeltä mainitsemattoman firman tuotetta esikolle, joka menee ekalle ettei kastu välitunnilla tai koulumatkalla. Ihan vain testaukseksi et millaisesta tuotteesta on kyse. :D

minä myös ostin jo kevätalesta tulevan talven haalarit ja kesäalesta ensi kevääksi vk-puvun. kengät pitäisi vielä hankkia koska keväällä ostamani ovat aivan liian suuret.

mä oon ostanu käytettynä tytölle puvun ja kaksosasen, tai ostan,ku pääsen ne hakemaan. Kengät,pipot ja hanskat täytyy ostaa. Niihinkin menee yllättävän paljon rahaa, luultavasti tuplasti enemmän,ku niihin pukuihin,ku uutena ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä myös ostin jo kevätalesta tulevan talven haalarit ja kesäalesta ensi kevääksi vk-puvun. kengät pitäisi vielä hankkia koska keväällä ostamani ovat aivan liian suuret.

Juu, kenkiä on aina aika vaikee arvioida, mitkä olis sopivan kokoiset =/

En ole vielä hankkimassakaan mitään, mutta tänä syksynä tarvitsevat sekä eskoinen että keskimmäinen kaiken uusiksi. Esikolle tod. näk. urheiluvälineliikkeesta jotain laskettelukamaa, keskimmäiselle saadaan vielä lastenosastolta. Kuopus on onneksi saanut kummeiltaan heidän poikansa liki priimoja ReimaTeciä ja Jonatania, joten hänelle tarvii vaan kengät ja hanskat yms.

Äitiyspakkauksen puvut ei enää mahdu. H&Mltä ostin takin alesta, samoin Cittarista Lassien olkain haalarit. Haalarikin odottaa kaapissa, eiköhän niillä pärjätä. Kaksi väli villahaalaria oon kirpparilta ostanut, samoin rukkasia useammat alesta. Hattu ja kengät täytyy ostaa sitten kun talvi tulee, että tulee sopivat.

Yhteistyössä