Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole miettinyt enkä ostanut ennalta.
Itse asiassa ennen palstaa en edes tiennyt jotta sellaisia ihmisiä on, jotka miettivät jo puolta vuotta aiemmin lastensa seuraavan kauden vaatteita.
![]()
Itse asiassa ennen palstaa en edes tiennyt jotta sellaisia ihmisiä on, jotka miettivät jo puolta vuotta aiemmin lastensa seuraavan kauden vaatteita.
![]()
![]()
no niinpä... mitä ihmettä mä hankin pojalle, joka täyttää tammikuussa vuoden?? mulla on useampi villapuku, joten niitä ei tartte, 2 uutta välikausihaalaria, muta ovat kokoa 86, samoin kuin toppahaalari on 86, joten ovat viel osi reiluja, jostain täytyis kekata jokin hyvä ja halpa välikausihaalari, kokoa 80... plääh... mitä tollaselle vesselille laitetaan jalkaan, äp:n toppatossut kai... ja villasukat![]()
![]()
Niin me köyhät tehdäänMä ostan etukäteen ihan kustannussyistä, jos se vaan on mahdollista
![]()
Uskon että on fiksua ja halvempaa.
En vain osaa itse toimia niin. Ei yksinkertaisesti vaatteet kiinnosta kylliksi jotta viitsisin niihin ennalta paneutua. Mutta osaan toki ihailla paremmin paneutuvien asuja ja "kadehtia" sitä ettei ole mitään viimehetken ostopaniikkeja, jolloin samana aamuna kun lumi sataa, ryykästään lähimarkettiin ostamaan yhtäkkiä kuudet rukkaset.
![]()
Minä en sano edes "onneksi".
Voin kyllä ihailla "vaatefriikkien" ostoksia ja omaa ja lastensa pukeutumista, vaikka itse en asiaan jaksakaan paneutua. Harrastus sekin ja oikeastaan aika hyvä harrastus kun tuottaa sekä säästöä, lämmikettä että esteettistäkin mielihyvää.
![]()
NIinpä. Ne todelliset friikit ei kelpuuta edellisvuoden mallistoja vaan haluavat oottaa niitä uusimpia ja ostavat normihinnalla juuri sen oikean haalarin heidän kullannupulleen. Mua kiinnostaa vain raha, tai siis rahan säästyminen. ostan aina lähes kaikki lastenvaatteet edelliskauden alesta, mulla on ens kesän hellevaatteetkin jo valmiina, miksi oottaa ens kesän alkuun ja maksaa kiskurihintoja kun NYT niitä saa puoli-ilmaiseksi kaupoista?? :saint: