Joko tädeille ostettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole vielä, ajatuksissa on ollut kyllä.
Poika siirtyy syksyllä eskariin ja jotain spesiaalia haluan ainakin pojan "omalle" hoitajalle hommata, tietty myös kahdelle muullekin. :)
Hauskat nuo perunanpesuhanskat. :D

Hoitotädeille vai? Kerhotädille ostin sellaisen puutarhapatsaan, kun huomenna viimeinen kerhopäivä, hoitotädeille ostan sitten kesän lopussa molemmille kun tytöt jää pois hoidosta.

Kerhontädeille on ostettu, kauniit tuikkulyhdyt ostettiin, ja lisäksi saavat ruusut. Pianonsoitonopelle ajateltiin tekasta kahvikakku, ja kuorruttaa se.
Päikkään ei viedä mitään, koska tyttö jatkaa siellä syksyllä eskarissa.

Siis ostaako kaikki muut lahjoja? Ihmeelliseksi mennyt, kun työntekijöille asiakkaat ostelee lahjoja niin ja juhlakalut vieraille... sitten jos ei itse lähdekään tuollaiseen höpötykseen mukaan niin katsotaan kieroon. Kaikki jenkkilän hölmöt tavat ja kaupallisuudetko on ihan pakko apinoida tännekin???

Siis mä muistan että aina ollaan viety jo minunkin aikana tädeillä jotain kiitokseksi. Se on mielestäni tyytyväisyyden merkki ... Neiti kumminkin viettää suuren osan arjesta näiden tätien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ostaako kaikki muut lahjoja? Ihmeelliseksi mennyt, kun työntekijöille asiakkaat ostelee lahjoja niin ja juhlakalut vieraille... sitten jos ei itse lähdekään tuollaiseen höpötykseen mukaan niin katsotaan kieroon. Kaikki jenkkilän hölmöt tavat ja kaupallisuudetko on ihan pakko apinoida tännekin???

Ihmeelliseksi mennyt?
Mä täytän elokuussa 33 v. Ja jo minä vein lahjat hoitotädille, eskarin tädeille, opettajalle... :D

Ajattelin ostaa pk:n tädeille ruukkuruusut. Saavat sitten laittaa pihoilleen tai parvekkeilleen.

itse tätinä, voinen kertoa, että tuntuu oikeesti tosi kivalta saada niitä kiitoksia vanhemmilta! Ei ole maailman helpointa hommaa ja palkka naurettava työn rankkuuteen nähden. Ei se ole paljon pois yhdeltä perheeltä, ja toiselle tulee tosi hyvä mieli!

Sama juttu tarjoilijana ollessa, kyllä se tippi vaikka euronkin tuntuu hyvältä! Asiakkaat on tykännyt palvelusta ja se lämmittää mieltä!

En tajua suomalaisen mentaliteettia sitten taas "kyl ne saa palkkaa, ei ne enempää tarvi" Jos itselle tulee kurja olo siitä että tekee toisen iloiseksi niin jätä antamatta, itse annan tippiä jopa taksikuskeille :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No tarhatäti ei ole mun mielestä mikään perinteinen asiakaspalvelija. Hän on henkilö, jonka kanssa lapseni ovat ison osan arjestaan. Ja tästä syystä haluan muistaa tätejä lahjoilla. He ovat minulle ja lapselleni tärkeitä ihmisiä.

me viedään eskarin tätille joku ulkokukka.
ja jahka poika pääsee tuolta hoitajalta pois ni tasan en sille vie mitään, edellistä muistettiin jouluna/synttärinä. menispä aika nopeesti ja poika pääsis sille takas.

Yhteistyössä