Lastenne talvivaatteet 2016

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli siis mistä/mitkä ulkovaatteet olette hankkineet/hankkimassa lapsillenne tulevaksi talveksi..? En millään meinaa löytää silmää miellyttäviä kuoseja. Vinkkejä kivoista ulkovaatteista otetaan vastaan..:) Itse olen ihastunut noihin vuoden 2014 molon pinkkiin turkoosiin ja space neon kuoseihin. Vaan eihän noita takkeina enää mistään löydy.
 
Viime vuonna Kappahlilla oli kivoja, kirkkaanvärisiä ulkovaatteita Kax-mallistossa, itse ostin turkoosinsävyisen toppatakin lapselle. Kannattaa sieltäkin käydä kurkkaamassa. Ja ensi vuotta ajatellen; näissä takeissa oli keväällä niin hyvät alennukset, että takille ei juuri jäänyt mitään hintaa.
 

Yhteistyössä