V
vierailija
Vieras
Eli siis mistä/mitkä ulkovaatteet olette hankkineet/hankkimassa lapsillenne tulevaksi talveksi..? En millään meinaa löytää silmää miellyttäviä kuoseja. Vinkkejä kivoista ulkovaatteista otetaan vastaan..
Itse olen ihastunut noihin vuoden 2014 molon pinkkiin turkoosiin ja space neon kuoseihin. Vaan eihän noita takkeina enää mistään löydy.