Lunatic
Nimenomaan!Tai rintojen kohotusta?
Nimenomaan!Tai rintojen kohotusta?
*repskops ja hysteeristä huutonaurua*Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26483451:Mullon välikausitoosa. :snotty:
mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
Sheivaatko sä vain kesäisin? Sulla on erikseen kesäpärstä ja talvipärstä?Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
Ei mullekaan, vielä.mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.
Et luultavasti, mutta onko kiva näyttää siltä, että ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän jos asia ei vaivaa, niin ei siinä mitään. Joitakin ei tosiaan kiinnosta miltä he näyttävät, kassialmoilta tai spurguilta. Joku bixureuhka biitsillä kertoo minulle aika paljon jo ihmisestä, tuskin edes käy suihkussa kuin kerran parissa viikossa. Oksettavaa.mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.
mulla on kuule aika usein toosassa sellaiset kätevät tarrapaplarit, tulee siistit kiehkurat,Et luultavasti, mutta onko kiva näyttää siltä, että ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän jos asia ei vaivaa, niin ei siinä mitään. Joitakin ei tosiaan kiinnosta miltä he näyttävät, kassialmoilta tai spurguilta. Joku bixureuhka biitsillä kertoo minulle aika paljon jo ihmisestä, tuskin edes käy suihkussa kuin kerran parissa viikossa. Oksettavaa.
En käytä speedoja enkä bikineitä. That's the avauksen pointti. Käytätkö sinä talvella bikineitä ja käytkö talvella ottamassa aurinkoa. Älä edes vastaa, tottakai käyt.Sheivaatko sä vain kesäisin? Sulla on erikseen kesäpärstä ja talvipärstä?
That's the point.
Jaa sulle kasvaa runsas parta vaikka olet nainen.Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
Käytän mä bikineitä/uikkareita talvellakin. Kylpylässä ja uimahallissa.En käytä speedoja enkä bikineitä. That's the avauksen pointti. Käytätkö sinä talvella bikineitä ja käytkö talvella ottamassa aurinkoa. Älä edes vastaa, tottakai käyt.
Viime viikolla koin horjuntaa tuon asian suhteen, mutta eheydyin.Oletteko ihan varma, että olette edes naisia, kattokaapa joskus ettei teillä kasva munat.
No sulla ne ei ainakaan kasva.Luultavasti teillä naisilla kasvaa myös parta, eikä sekään haittaa mitään. Ymmärän pointin, ei haittaa mikään. Jees, jees. Ootte te kovia. Oletteko ihan varma, että olette edes naisia, kattokaapa joskus ettei teillä kasva munat.
Juu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.Jaa sulle kasvaa runsas parta vaikka olet nainen.
Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen pohtivan että naisella ois liikaa tussukarvoja. Normaaleille miehille kelpaa normaali tussu.
Enemmän munaa meissä kyllä on, mitä monessa "miehessä"...Ootte te kovia. Oletteko ihan varma, että olette edes naisia, kattokaapa joskus ettei teillä kasva munat.
Olen kyllä melko varma ettet oo mun pilluun yrittänyt oksentaa.Juu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.
Jonkun baari-illan jälkeen tälleinen pesemätön majava haisee myös niin pahalle, että lentää laatta. Helvetin seksikästä, onko kukaan oksentanut sinun pilluusi ? Joskus olen meinannut oksentaa.
Jokainen nainen varmaan tajuaa, miltä se tuntuu...jos on törmännyt ns. puskamiehiin :xJuu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.
Et oo raitoja harkinnu? :xmas:On mulla suoristusrautakin.:xmas: