Joko olet sheivannut toosasi kesäkuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Pena Pervo
  • Ensimmäinen viesti
Pena Pervo
Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh :D No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
 
Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh :D No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh :D No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
Sheivaatko sä vain kesäisin? Sulla on erikseen kesäpärstä ja talvipärstä?

That's the point.
 
mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.
Ei mullekaan, vielä.

On muutama asiakas (potilas siis) kyllä kierrellen kaarrellen kysellyt, että pääsisikö sitä toosaa näkemään. En oo vielä vastannut kenellekään myöntävästi, en tarjoa ihan niin kokonaisvaltaista hoitoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Pena Pervo
mä en joudu kyllä työn vuoksi toosaa sheivaamaan. Koskaan ei ole pomo huomautellut epäsiisistä toosasta, eikä asiakkaatkaan ole.
Et luultavasti, mutta onko kiva näyttää siltä, että ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän jos asia ei vaivaa, niin ei siinä mitään. Joitakin ei tosiaan kiinnosta miltä he näyttävät, kassialmoilta tai spurguilta. Joku bixureuhka biitsillä kertoo minulle aika paljon jo ihmisestä, tuskin edes käy suihkussa kuin kerran parissa viikossa. Oksettavaa.
 
Et luultavasti, mutta onko kiva näyttää siltä, että ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän jos asia ei vaivaa, niin ei siinä mitään. Joitakin ei tosiaan kiinnosta miltä he näyttävät, kassialmoilta tai spurguilta. Joku bixureuhka biitsillä kertoo minulle aika paljon jo ihmisestä, tuskin edes käy suihkussa kuin kerran parissa viikossa. Oksettavaa.
mulla on kuule aika usein toosassa sellaiset kätevät tarrapaplarit, tulee siistit kiehkurat,
 
Lunatic
Jos minä en esim, sheivaisi partaa niin näyttäisin spurgulta noin viikossa. Olisko kiva hengailla spurgun näköisen äijän kanssa häh :D No jokatapauksessa työnkin takia joutuu ajamaan partansa. Vai onko toosan sheivaus joku elämää suurempi juttu ja hirveä vaivannäkö ?
Jaa sulle kasvaa runsas parta vaikka olet nainen.

Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen pohtivan että naisella ois liikaa tussukarvoja. Normaaleille miehille kelpaa normaali tussu.
 
Pena Pervo
Luultavasti teillä naisilla kasvaa myös parta, eikä sekään haittaa mitään. Ymmärän pointin, ei haittaa mikään. Jees, jees. Ootte te kovia. Oletteko ihan varma, että olette edes naisia, kattokaapa joskus ettei teillä kasva munat.
 
En käytä speedoja enkä bikineitä. That's the avauksen pointti. Käytätkö sinä talvella bikineitä ja käytkö talvella ottamassa aurinkoa. Älä edes vastaa, tottakai käyt.
Käytän mä bikineitä/uikkareita talvellakin. Kylpylässä ja uimahallissa.

Uskoisin, että naisista suurin osa pitää toosansa kuosissa joko ympäri vuoden, tai ei ollenkaan. Ajaa kainalonsa ja säärensä joko ympäri vuoden, tai ei ollenkaan. Mikä ihmeen KESÄKUNTO siis?
 
Pena Pervo
Jaa sulle kasvaa runsas parta vaikka olet nainen.

Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen pohtivan että naisella ois liikaa tussukarvoja. Normaaleille miehille kelpaa normaali tussu.
Juu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.

Jonkun baari-illan jälkeen tälleinen pesemätön majava haisee myös niin pahalle, että lentää laatta. Helvetin seksikästä, onko kukaan oksentanut sinun pilluusi ? Joskus olen meinannut oksentaa.
 
Lunatic
Juu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.

Jonkun baari-illan jälkeen tälleinen pesemätön majava haisee myös niin pahalle, että lentää laatta. Helvetin seksikästä, onko kukaan oksentanut sinun pilluusi ? Joskus olen meinannut oksentaa.
Olen kyllä melko varma ettet oo mun pilluun yrittänyt oksentaa.
 
Juu, kyllä naisella voi olla liikaa pillunkarvoja, jopa niin paljon että ei ota enää eteen. Ja näyttää oksettavalta, tajuatko miltä tuntuu ottaa suihin tälläisen reuhkan omistajalta. Aika karmeelta, hampaanvälit ja suu täynnä pillunkarvoja, etkä näe mitä pitäisi edes nuolla.
Jokainen nainen varmaan tajuaa, miltä se tuntuu...jos on törmännyt ns. puskamiehiin :x

Miksi ne puskamiehetkin silti tahtoo naisilta karvattomuutta, vaikka itse ovat villissä luonnontilassa?

Mutta joo, nuoletko sä talvisin mieluusti karvareuhkaa, mutta kesällä et, vai mikä tämä kesäkuosi-pointti on?
 
Pena Pervo
Miehellä on uloke, naisella ei vai imetkö sinä ja muut munankarvoja vai munaa !!!!!!!! Me miehet joudutaan imemään teidän reuhkaanne, jos imemme toosaanne. Siinä ero.
 

Yhteistyössä