Sopii minulle mutta sulla on varmaan sitten ideakin mihin nämä kantasuomalaiset karkoitettaisiin kun tämä maa sattuu olemaan se mistä on alunperinkin lähtöisin jos käsität mitä tarkoitanKyllä ymmärrän ja luulen että tiedän aiheesta paljon enemmän kuin palstan "tietäjät" sen takia vaadinkin vastaavia toimia suomalaisille rikollisille. Maasta häätö olisi oikein heillekin.
Käsitän kyllä. Siperiaan tai vaikka aavikolle ilman ruokaa ja vettä. Tai heidät voisi tiputtaa vaikka ilman laskuvarjoa keskelle atlanttia ????Sopii minulle mutta sulla on varmaan sitten ideakin mihin nämä kantasuomalaiset karkoitettaisiin kun tämä maa sattuu olemaan se mistä on alunperinkin lähtöisin jos käsität mitä tarkoitan
Eli siis Venäjälle ja jonnekin aavikolle, kai sä nyt osaat sanoa jonkun valtion sentäs tarkemmin?! Ja millä perusteella toiseen valtioon pitäisi sijoittaa ja millä perusteella ne ottais vastaan suomalaiset rikolliset?Käsitän kyllä. Siperiaan tai vaikka aavikolle ilman ruokaa ja vettä. Tai heidät voisi tiputtaa vaikka ilman laskuvarjoa keskelle atlanttia ????
pakolaisista he olisivatEli siis Venäjälle ja jonnekin aavikolle, kai sä nyt osaat sanoa jonkun valtion sentäs tarkemmin?! Ja millä perusteella toiseen valtioon pitäisi sijoittaa ja millä perusteella ne ottais vastaan suomalaiset rikolliset?
Älä esitä tyhmää.
Ahaa tää ei nyt ihan aukene mulle ellet sitten tarkoita että pakolaiset=rikolliset. Selkis!pakolaisista he olisivat
Löytyykö niin hölmöä maata, siis Suomen lisäksi, joka huolisi riesakseen ulkomaalaisia rikollisia?Kyllä ymmärrän ja luulen että tiedän aiheesta paljon enemmän kuin palstan "tietäjät" sen takia vaadinkin vastaavia toimia suomalaisille rikollisille. Maasta häätö olisi oikein heillekin.
pakolaiset = pakolaiset , rikolliset = rikolliset .Ahaa tää ei nyt ihan aukene mulle ellet sitten tarkoita että pakolaiset=rikolliset. Selkis!
Oot ilmeisesti täysin kuutamolla. Nyt puhuttiin rikollisista pakolaisista, ei erikseen pakolaisista ja rikollisista. Tunnut joo tietävän asioista enemmän kuin nää "tietäjät" Eeku kyl mä käsitän, haluat esittää tyhmää ja samalla puhut ittes pussiin.pakolaiset = pakolaiset , rikolliset = rikolliset .
Rakastan suomalaisen Pertin kyrpää. Mustat kiertänyt kaukaaLusiveri tykkää mustasta molosta sen vuoksi suoltaa paskaa ulos suustansa. (näppikseltä)
Rasisti!Rakastan suomalaisen Pertin kyrpää. Mustat kiertänyt kaukaa
Kyllä olen.Rasisti!
Eikö Venäjä ollut ihan tarkasti sanottu valtio?Eli siis Venäjälle ja jonnekin aavikolle, kai sä nyt osaat sanoa jonkun valtion sentäs tarkemmin?! Ja millä perusteella toiseen valtioon pitäisi sijoittaa ja millä perusteella ne ottais vastaan suomalaiset rikolliset?
Älä esitä tyhmää.
Mihin rikokseen Jussi H on syyllistynyt Belgiassa?No mutta ajattele jos Belgiakin ryhtyisi karkottamaan rikollisia mamuja. Jussi H joutuisi takaisin Suomeen :O
Ai tämäkö ei koskenutkaan otsikosta huolimatta rikollisia mamuja vaan mamuja, jotka tekevät rikoksen? Anteeksi erheeni.Alkuperäinen kirjoittaja mikä rikos;30719358:Mihin rikokseen Jussi H on syyllistynyt Belgiassa