Joko olet allekirjoittanut kansalaisaloitteen rikollisten mamujen karkoittamiseksi?

• Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti
huostassa
Allekirjoitettu on. Toivottavasti arvon lusiveri tajuaa mitä tarkoittaa pakolainen. Se ei tarkoita eikä ole alunperinkään tarkoitettu pysyvään oleskeluun vieraassa kulttuurissa vaan väliaikainen "huostaanotto" hädässä oleville. Erityisesti miehet tuntuvat olevan suuressa hädässä joka ihmetyttää koska olen ainakin tottunut siihen että naiset ja lapset ja vanhukset ensin.
Joka tapauksessa, eiköhän se kotiinpaluu omille juurilleen ole jo ajankohtainen asia.

huostassa
Kyllä ymmärrän ja luulen että tiedän aiheesta paljon enemmän kuin palstan "tietäjät" :) sen takia vaadinkin vastaavia toimia suomalaisille rikollisille. Maasta häätö olisi oikein heillekin.
Sopii minulle mutta sulla on varmaan sitten ideakin mihin nämä kantasuomalaiset karkoitettaisiin kun tämä maa sattuu olemaan se mistä on alunperinkin lähtöisin jos käsität mitä tarkoitan :)

huostassa
Käsitän kyllä. Siperiaan tai vaikka aavikolle ilman ruokaa ja vettä. Tai heidät voisi tiputtaa vaikka ilman laskuvarjoa keskelle atlanttia ????
Eli siis Venäjälle ja jonnekin aavikolle, kai sä nyt osaat sanoa jonkun valtion sentäs tarkemmin?! Ja millä perusteella toiseen valtioon pitäisi sijoittaa ja millä perusteella ne ottais vastaan suomalaiset rikolliset?
Älä esitä tyhmää.

huostassa
pakolaiset = pakolaiset , rikolliset = rikolliset . :)
Oot ilmeisesti täysin kuutamolla. Nyt puhuttiin rikollisista pakolaisista, ei erikseen pakolaisista ja rikollisista. Tunnut joo tietävän asioista enemmän kuin nää "tietäjät" :D Eeku kyl mä käsitän, haluat esittää tyhmää ja samalla puhut ittes pussiin.

Perustelut vielä sille miksi suomalainen rikollinen olisi pakolainen jonka pitäisi saada turvapaikka jostain toisesta valtiosta kuten Venäjältä? Onko täällä niin huonosti asiat vankiloissa sun mielestä?

mikä rikos
No mutta ajattele jos Belgiakin ryhtyisi karkottamaan rikollisia mamuja. Jussi H joutuisi takaisin Suomeen :O
Mihin rikokseen Jussi H on syyllistynyt Belgiassa?

Suomi ei ole karkottanut kansanmurhaan syyllistynyttä mamua, kuten ei ole karkottanut teinitytön murhannutta ja kaksi lasta raiskannutta (nuorempi oli noin 3 vuotta vanha) mamua: niin paljon suvikset tykkäävät murhaajaraiskaajamamuista...

Yhteistyössä