Joko muilla alkaa kevään odotus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosahdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosahdus

Jäsen
07.11.2007
415
0
16
Minä kun en ole talvi-ihminen sitten pätkääkään, niin heti uudenvuoden jälkeen mulla alkaa mahdoton kevään ja keväänmerkkien odotus :) Eli seuraan, kuinka päivä pitenee ja haaveilen jo kevätauringon paisteesta ja sitä rataa... muita samanlaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
Minä kun en ole talvi-ihminen sitten pätkääkään, niin heti uudenvuoden jälkeen mulla alkaa mahdoton kevään ja keväänmerkkien odotus :) Eli seuraan, kuinka päivä pitenee ja haaveilen jo kevätauringon paisteesta ja sitä rataa... muita samanlaisia?

Joo, ihan sama juttu. Pitkä odotus... Ja ei auta et siemenluettelot tuli postissa...

Eilen tohkeissani auringonpaisteesta ehdotin miehelelle, että lähdettäis nuotiolle istumaan. Tämä siihen: Kuule nyt on vasta tammikuun 1. päivä... (ruukataan käydä nuotioilla aina kevättalvella)

Jysähti kyllä aika pahasti tajuntaan, että sihen kevääseen ON vielä aikaa. Ja paljon...

EN HELVETISSÄ!!! :x
Inhoan kevättä kuin ruttoa, ja yhtä kevättä on jo tämä alkutalvikin näkymineen ollut. EI KIITOS, haluan TALVEN! Ja paukkupakkaset, ennen sitä kamalaa vuodenaikaa. |O :x
Ainoa lohtu keväässä on, että SYKSY :heart: on taas hivenen lähempänä.

:wave: täällä!!!

Bongasin jo joulukuun alussa ekat pajunkissat ja kun räystäiltä vesi tippui marraskuussa ja aurinko paistoi niin suljin silmät ja kuvittelin olevan maaliskuu :D joten KYLLÄ!!! Kevättä jo odotan kovasti.

MUOKS* Kevätesikko kukki kukkapenkissä joulukuussa, lauleskelin "no onkos tullut kesä" vaikka luontohan se taitaa olla ihan sekaisin

Rakastan kevättä :D
Kyllä mä odotan jo kevättä! :)
Ihanaa kun postiluukusta tipahti jo kevätvaatekuvastoja...

Talvi ja pakkanen ja lumi on inhottavia :kieh:
Onneks ne alkaa käymään aika harvinaisiksi

Yhteistyössä