Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri näin. Olen yhä sitä mieltä, että viisuissa oli muutakin tunnetta, mutta se on muuttunut / vakiintunut ystävyydeksi. Ja se on oikein hyvä vaihtoehto myös. Todennäköisesti sillä on paremmat mahdollisuudet kestää loppuelämän. Olisi kiva saada jotain ig liveä tai vastaavaa, jossa höpöttelisivät menemään liikoja suunnittelematta. Ihanat Tiku ja Taku.
Juuri näin! Nyt haluan nähdä heidän hömpötyksiään JO-poikien kanssa :)
 
vierailija
Joo, eihän tässä samaa sähköä ollut kuin Tavastialla, mutta en epäile hetkeäkään, että ystävyyden taustalla ei vähintään aiemmin olisi ollut kuumottaviakin tunteita.

Tässä oli kyllä suloiset hiplailut molemmilta videon alkuosassa:


En oo paljon nähnyt feattaajavideoita lavalla (paitsi K &T..), mutta nuo ohimennen koskettamiset näytti mulle enemmän ohimennen "varastetuilta" kosketuksilta. Eikö yleensä artistit joko laula yhdessä tai erikseen tai sit heitä jotain selkään taputteluja ohimennen.
 
vierailija
Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.
En nähnyt tuossa sellaista, mitä kevään perusteella silloin uskoin olevan. Siis jos sitä oli, se on eri asia nyt.
Mutta olikohan Bojan oikeasti ylipuhunut Kärtsän tähän? Kun B sanoi vähän siihen suuntaan?
Mutta ei toi yhteisesitys omia shippailukierroksiani ainakaan lisännyt. Hieman vanhan vitsin kierrätyksen makua. Ja odotusten täyttämistä enemmän kuin muuta
Samaa mieltä. Väljähtynyttä, jopa väkinäistä. Mitään kemiaa en tuossa hyvällä mielikuvituksellakaan onnistu näkemään. Ja Käärijä koettaa pitää tätä "kundit kiinnostaa" -pöhinää yllä. Keväällä se oli uskottavaa, Tommyn kanssa uskottavuus jopa yllätti - mutta nyt ei iskenyt kipinää eikä pöhisytä.
 
vierailija
Paikalla olleena mulle tuli just vaan sellainen olo, että Jere ei olis edes halunnut tulla tuonne. Oli jotenkin niin hätäistä menoa/esityksen makua, ei yhtään sellaista aitoa kemiaa nyt jotenkin. Ehkä vaan mun fiilis, mutta harmittaa jotenkin. Tuli sellainen olo että parempi kun olis ollut tulematta tuonne. Itse keikat molemmat oli kyllä tosi super, tykkäsin enemmän kuin olisin uskonut.
 
vierailija
Eipä tuosta taaskaan saanut selvää ollaanko brothers vai maybe something more 🤣 nojaa, toivon vaan että tulevaisuudessa näiltä kahdelta nähtäis enemmän yhteistä materiaalia ja eivät miettisi meitä muita vaan antaisi mennä sillä energialla mikä tuntuu hyvälle. Se energia oli näkyvillä euroviisuissa mutta nyt tuntuu vähän siltä vanhan jutun kierrätykseltä.
 
vierailija
Samaa mieltä. Väljähtynyttä, jopa väkinäistä. Mitään kemiaa en tuossa hyvällä mielikuvituksellakaan onnistu näkemään. Ja Käärijä koettaa pitää tätä "kundit kiinnostaa" -pöhinää yllä. Keväällä se oli uskottavaa, Tommyn kanssa uskottavuus jopa yllätti - mutta nyt ei iskenyt kipinää eikä pöhisytä.
Mä oon kyllä ihan eri mieltä tästä.
 
vierailija
Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.
En nähnyt tuossa sellaista, mitä kevään perusteella silloin uskoin olevan. Siis jos sitä oli, se on eri asia nyt.
Mutta olikohan Bojan oikeasti ylipuhunut Kärtsän tähän? Kun B sanoi vähän siihen suuntaan?
Mutta ei toi yhteisesitys omia shippailukierroksiani ainakaan lisännyt. Hieman vanhan vitsin kierrätyksen makua. Ja odotusten täyttämistä enemmän kuin muuta
No,mulle tuli kyllä hieman samanlainen olo, ja olin keikalla. En tosin kovin edessä, että en oikein nähnyt mutta kuulin. Tuo ..maybe something more kuulosti enemmän just siltä, että Jere tietää tosi hyvin, mitä heistä puhutaan ja mitä odotetaan ja sitä sitten annettiin. Oisin voinut elää ilman tuota epävireista CcC:tä oikein hyvin, koska Jokerit oli aivan mahtavia, ja siis niin nautin heidan musiikistaan. Bojan sanoi lopussa että see you next year ja jos he todella tulevat ensi vuonnakin, niin olen joka hemmetin keikan eturivissä😍😍. Huomenna vielä Turku. Ja toivon että ilman CCc:tä, sorry vaan Kärtsä.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Paikalla olleena mulle tuli just vaan sellainen olo, että Jere ei olis edes halunnut tulla tuonne. Oli jotenkin niin hätäistä menoa/esityksen makua, ei yhtään sellaista aitoa kemiaa nyt jotenkin. Ehkä vaan mun fiilis, mutta harmittaa jotenkin. Tuli sellainen olo että parempi kun olis ollut tulematta tuonne. Itse keikat molemmat oli kyllä tosi super, tykkäsin enemmän kuin olisin uskonut.
Hätäinen meno on pakko olla, kun on rajattu aika. Ja silti niin paljon kauniita asioita mahtuu pariin minuuttiin.
 
En nyt ehtinyt lukemaan mitä kaikkea tänne on jo raportoitu, mutta hyvä keikka oli! Kostopitsipaitainen Bojan ja muut JO pojat + Kääryleen visiitti CCC:n verran. Ihana ilta! ❤ Huomenna sitten Turku, jonne K tuskin tulee. Mutta ei haittaa. Nautitaan Joksuista!
 

Yhteistyössä