Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oi että pitääkö tässä nyt oikeasti alkaa jännittää, että missä se B on? Jos ne otti Kn kanssa jonkun parin päivän miniloman ja B lähtee sinne Thaikkuihin sitten vähän muiden perässä? Voisko olla niin romanttista?
 
vierailija
Mitkä on teidän lempikohtia Joksujen biiseissä? Saa sanoa sellaisia jotka ovat vain livenä, kuten demonihuuto tai Metuljin kitarasoolo, mutta ei kokonaisia biisejä.

Itse tykkään Vem da gresin niistä parista kohdasta, jossa säkeen loppuun tulee h:hon päättyvä sana ja Bojan lausuu ne tosi kivasti, Metuljin kohdasta "Plavajo sanje, nosijo ure najine" (missä biisi nostaa kierroksia etenkin livenä), Barve oceanan ihan alusta, Onan lopussa olevasta rämistelykohdasta ja A sem ti povedalissa monestakin kohdasta. :)
 
vierailija
Ohis. Tänään oli lehdessä juttu (jonka tietysti kadotin) biseksuaaleista ja siinä kerrottiin mm. siitä, kuinka vaikea heidän on kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan. He kokevat paljon ennakkoluuloja. Tuli vaan mieleen, kun täällä on spekuloitu vähän kaikella. Itse biseksuaalina allekirjoitan sen lehtijutun väitteet, mutta siis vain oman subjektiivisen kokemukseni perusteella. Täällä saattaa joku toinen biseksuaali olla toista mieltä ja siis saakin olla.
 
vierailija
Mitkä on teidän lempikohtia Joksujen biiseissä? Saa sanoa sellaisia jotka ovat vain livenä, kuten demonihuuto tai Metuljin kitarasoolo, mutta ei kokonaisia biisejä.

Itse tykkään Vem da gresin niistä parista kohdasta, jossa säkeen loppuun tulee h:hon päättyvä sana ja Bojan lausuu ne tosi kivasti, Metuljin kohdasta "Plavajo sanje, nosijo ure najine" (missä biisi nostaa kierroksia etenkin livenä), Barve oceanan ihan alusta, Onan lopussa olevasta rämistelykohdasta ja A sem ti povedalissa monestakin kohdasta.
Hei jee, joku muukin rakastaa Vem da Grešin smeh:iä (ja poteh:ia)! Taitaa olla mun lempikohta Joksujen kaikista biiseistä, kylmät väreet vaan menee kun B sen lausuu. Muutenkin rakastan noita voimakkaasti lausuttuja h-kirjaimija sanojen perässä sloveenin kielessä, ja B:n lausumana vielä ekstra hottia. 🤩
 
vierailija
Hei jee, joku muukin rakastaa Vem da Grešin smeh:iä (ja poteh:ia)! Taitaa olla mun lempikohta Joksujen kaikista biiseistä, kylmät väreet vaan menee kun B sen lausuu. Muutenkin rakastan noita voimakkaasti lausuttuja h-kirjaimija sanojen perässä sloveenin kielessä, ja B:n lausumana vielä ekstra hottia.
Rakastan voimakkaita h-kirjaimia ja suhuässiä, joita on useimmissa osaamissani kielissä, mutta ei mokoma suomessa. Minulle on jopa tullut yhden toisen slaavilaisen kielen opiskelun takia tuollainen korostus kun puhun englantia, siis jos vaikka korostan sanaa heart lauseessa, siitä tulee helposti melkein (k)hhheart (useampi slaaviäidinkielinen ystäväni puhuu enkkua vielä vahvemmin näin). Valitettavasti en silti osaa lausua loppu-h:ta yhtään niin seksysti kuin Boitsu. :)
 
vierailija
No nyt löytui Kris. Mut ei hätää, Niko vahtii Btä.🤍
Tajusin juuri, että minussa ja Bojanissa on jotain samaa: Lentolaukut menee vääriin osoitteisiin ja myöhästytään kulkuneuvoista. Minä 38 v tosiaan myöhästyin junasta Olympian jälkeisenä lauantaina, koska istuin väärällä raiteella tuijottaen ihastuneena edellisillan JO-videoita. Oon löytänyt mm. näiden Euroviisujen -23 ansiosta jonkin aikaa kadoksissa olleen höpsön itseni. 💚
 
vierailija
Ohis. Tänään oli lehdessä juttu (jonka tietysti kadotin) biseksuaaleista ja siinä kerrottiin mm. siitä, kuinka vaikea heidän on kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan. He kokevat paljon ennakkoluuloja. Tuli vaan mieleen, kun täällä on spekuloitu vähän kaikella. Itse biseksuaalina allekirjoitan sen lehtijutun väitteet, mutta siis vain oman subjektiivisen kokemukseni perusteella. Täällä saattaa joku toinen biseksuaali olla toista mieltä ja siis saakin olla.
Minulle on pari kaveria, jotka ovat yleisesti ottaen suht ""woke"" eivätkä mitään änkyröitä, todennut, että en ole biseksuaali. Huolimatta siitä, että olen seurustellut parinkin ihmisen kanssa, jotka eivät olleet cismiehiä, niin he eivät suostu uskomaan, että en ole hetero. Mikä on muuten aika hiton nolo tapa puhua kavereilleen tai kellekään, älkää tehkö noin. (Tai tulee "tupenrapinat".)
 
vierailija
Mitkä on teidän lempikohtia Joksujen biiseissä? Saa sanoa sellaisia jotka ovat vain livenä, kuten demonihuuto tai Metuljin kitarasoolo, mutta ei kokonaisia biisejä.

Itse tykkään Vem da gresin niistä parista kohdasta, jossa säkeen loppuun tulee h:hon päättyvä sana ja Bojan lausuu ne tosi kivasti, Metuljin kohdasta "Plavajo sanje, nosijo ure najine" (missä biisi nostaa kierroksia etenkin livenä), Barve oceanan ihan alusta, Onan lopussa olevasta rämistelykohdasta ja A sem ti povedalissa monestakin kohdasta.
Umazane misli kohdassa ...tiste (lausuu tistich) umazane (ch) tuo kurkkuäänne ch on tosi
s exy. Sitten demonihuuto aina, varsinkin fyysinen eläytyminen ja asennot 😘
 
vierailija
Jaa täältä löytyi emoaluksen sijaan pelastusveneketju, pitäisköhän tulla soutelemaan teidän kanssa kohti Niuvaa? :D Toivoisin kyllä pääseväni takaisin emoalukselle takaisin vaan riittiköhän Vauvalle shippailu kun ketju on ollut lukittuna jatkuvasti viime aikoina.... Itse uskon että joku voi yrittää tahallaankin sulkea tuon koska ketjussa on ollut paljon trollausta ja mielensäpahoittajia jotka on varmaan keksineet ilmiantonapit.. Voihan Nordic Tour mitä teki, kun piti palata takaisin paattiin kun jalat oli jo kuivalla maalla, ja ainoa jäänne shipistä oli soittolistalla välillä pyörivät JO:n biisit ja Kärpyn biisit ja instaseuraukset.
 
Lovely report from Stožice - in Slovenian - but if you are on Chrome, click on rhe three dors on top right and you should be able to find Translate on the dropdown.

 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Joker Out -yhtye menestyy, mitä kukaan muu Slovenian Euroviisujen edustaja ei ole vielä tehnyt. He käyttivät muuten kateuttamatonta sijoitustaan yhdessä suurimmista musiikillisista spektaakkeleista paremmin kuin jotkut muusikot, jotka saattoivat ylpeillä paljon paremmalla sijoituksella finaalin jälkeen. Kris, Nace, Bojan, Jure ja Jan ovat saaneet monia uusia faneja ympäri Eurooppaa, jotka laulavat hittejään slovenian kielellä. Unelmamusiikkivuosi kruunasi eilen poikkeuksellinen konsertti Ljubljanan Stožicessa. Uskollisimman yleisön edessä täydellä areenalla he osoittivat jälleen, että he seisovat slovenialaisen musiikin isojen nimien rinnalla, ja he ovat ehdottomasti tämän hetken kuumin slovenialainen bändi sekä kotimaassa että ulkomailla.
Kärsimätöntä yleisöä lämmitti illan tähtien edessä serbialainen indie rock -duo Pančevosta Buč Kesida ja palautti siten suosion slovenialaisille, jotka olivat valmistaneet Zagrebin Šalatan loppuunmyydyn konsertin yleisön pääosaan. konsertista.

Melkein täysin pimeässä kartiohallissa kuultiin ensimmäiset yksinäiset jännityshuudot, jotka levisivät nopeasti (keskimäärin) nuoren yleisön massailoon. Jotkut alkoivat laskea minuutteja 21. tuntiin asti, jolloin konsertin pitäisi ainakin virallisesti alkaa. "Aion pyörtyä", kuului poika, joka areenan ovien avaamisen jälkeen "kärsi" arvostetusta ja rajallisesta määrästä paikkoja fanit bändistä erottavan aidan edessä.

Jatkuu
 

Yhteistyössä