Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
@LadySLO:) this guy is the Finnish version of Bojan He is the one who Käärijä chose to kiss in a UMK interview. Robin has been famous since he was 13. First singing in Finnish, then English and now some Finnish again. He has done advertising campaigns, had his own tv show and visited many tv shows. He is really happy and polite guy, but he is a pop star not a rock star like Bojan!

That’s true. He also looked like Bojan when he was younger. (See the pictures here). He was actually then sometimes called Finland’s Justin Bieber and like Bojan, everyones favourite son-in-law, as well.

Robin also can do ”everything”, from snowboarding to somersaults. And his mother tongue is Swedish, not Finnish, but he speaks them both fluently (vs Bojan sloveeni and serbokroatia, don’t know the languages in English).

Käärijä has been known to like Robin a lot, so no wonder he has been said to have a certain type. 😉 However, there has never been anything even close to what Jere and Bojan has.
 
vierailija
Mä oon huomannut eron miten B puhuu k:sta medissa ja faneille. Mediassa B on yleensä varovaisempi ja hillitympi ja sitten faneille hän mainitsee K:n ja sitten ilmestyy isoin hymy
 
vierailija
Mä oon huomannut eron miten B puhuu k:sta medissa ja faneille. Mediassa B on yleensä varovaisempi ja hillitympi ja sitten faneille hän mainitsee K:n ja sitten ilmestyy isoin hymy
Mummo ahmii kaikki haastattelut, mutta uskallan epäillä ettei tumblrissa pyöri kuitenkaan. 😄 Ja muutenkin mediaan julkaistuista jutuista jää erilailla jälki kuin fanille heitetystä jutusta, jonka voi kuitata jälkeenpäin vaadittaessa keksityksi.
 
vierailija
That’s true. He also looked like Bojan when he was younger. (See the pictures here). He was actually then sometimes called Finland’s Justin Bieber and like Bojan, everyones favourite son-in-law, as well.

Robin also can do ”everything”, from snowboarding to somersaults. And his mother tongue is Swedish, not Finnish, but he speaks them both fluently (vs Bojan sloveeni and serbokroatia, don’t know the languages in English).

Käärijä has been known to like Robin a lot, so no wonder he has been said to have a certain type. However, there has never been anything even close to what Jere and Bojan has.
@LadySLO:) Sorry I forgot the link from my previois post. 🙈

 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Näköjään täällä puhutaan enää vain JO:sta. Aukeaispa edes se A-studio.
Mun mielestä on ihan naurettavaa valittaa tästä, kun K ei edelleenkään ole mikään kielletty puheenaihe. Sen kun rupeat juttelemaan aiheesta, onko sulla vaikka fiiistelyä Euroopan kiertueesta? Yön yli aiheet on nyt olleet JO:ta, koska paikalla selvästi on vain pari keskustelijaa, joita se aihe nyt kiinnostaa ja joilla on asiasta sanottavaa. Sen kun liityt keskusteluun ja rupeat puhumaan mistä nyt halusitkaan, todennäköisesti löydät täältä juttuseuraa!
 
vierailija
That’s true. He also looked like Bojan when he was younger. (See the pictures here). He was actually then sometimes called Finland’s Justin Bieber and like Bojan, everyones favourite son-in-law, as well.

Robin also can do ”everything”, from snowboarding to somersaults. And his mother tongue is Swedish, not Finnish, but he speaks them both fluently (vs Bojan sloveeni and serbokroatia, don’t know the languages in English).

Käärijä has been known to like Robin a lot, so no wonder he has been said to have a certain type. However, there has never been anything even close to what Jere and Bojan has.
Täytyy korjata, vaikka vähän ohi palstan aiheesta meneekin. Robin ei ole ruotsinkielinen eikä puhu ruotsia sen enempää kuin kukaan muukaan keskiverto suomalainen. Itse asiassa hän on kertonut mm. Ylen haastattelussa, että ruotsin kieli on ollut hänelle erityisen vaikeaa koulussa. Ehkä sekoitit hänet Isac Elliotiin, joka on ruotsinkielinen.
 
vierailija
Huomenta vaan kaikille! Vauva näyttää olevan edelleen lukittu, mutta eiköhän jatketa sit täällä😄 Täällä oli eilen keskustelua siitä, että jotkut näkee K:n olleen NT:n aikaan ihastuneemman oloinen kuin B. Haluisin kuulla teidän analyysit tästä, kun ite nään, että nimenomaan B on ihastuneempi😄 Näitä on ihana spekuloida ja pohtia yhdessä💕
 
vierailija
Robin oli teininä tosi söpö ja lahjakaskin on.

Bojan on kuitenkin velho, Jumala ja arkkienkeli. Out of this world. En puhuisi samana päivänä Robinista. Robinista vaan puuttuu karisma nykyään, valitettavasti.

Ja siis itse olen kuitenkin enemmän kääryle kuin babyboo.
 
vierailija
Täytyy korjata, vaikka vähän ohi palstan aiheesta meneekin. Robin ei ole ruotsinkielinen eikä puhu ruotsia sen enempää kuin kukaan muukaan keskiverto suomalainen. Itse asiassa hän on kertonut mm. Ylen haastattelussa, että ruotsin kieli on ollut hänelle erityisen vaikeaa koulussa. Ehkä sekoitit hänet Isac Elliotiin, joka on ruotsinkielinen.
Kiitos korjauksesta! Voi hyvinkin olla, että menivät nuo kaksi sekaisin.
 
vierailija
Robin oli teininä tosi söpö ja lahjakaskin on.

Bojan on kuitenkin velho, Jumala ja arkkienkeli. Out of this world. En puhuisi samana päivänä Robinista. Robinista vaan puuttuu karisma nykyään, valitettavasti.

Ja siis itse olen kuitenkin enemmän kääryle kuin babyboo.
Robin on jämähtänyt sinne söpöön teini-ikään. Ilmeisesti hänellä ei ole intressejä vielä kehittyä artistina pois siitä tosi nuorille teinitytöille laulamisesta. Kaikki särmä puuttuu.
 
vierailija
Robin oli teininä tosi söpö ja lahjakaskin on.

Bojan on kuitenkin velho, Jumala ja arkkienkeli. Out of this world. En puhuisi samana päivänä Robinista. Robinista vaan puuttuu karisma nykyään, valitettavasti.

Ja siis itse olen kuitenkin enemmän kääryle kuin babyboo.
Joo, itsekin olen täysverinen bojanisti, mutta onhan Robinissa ja Bojanissa kuitenkin yhtälöisyyksiä ja ketjun aiheeseen liittyen se on hauskaa siinä mielessä, että K näyttää tykkäävän molemmista tosi paljon.
Noi kaikki kolme on upeita tyyppejä, mutta mä seuraan eniten B/JO:ta ihan siksi, että rock on mulle läheisin genre. Suomalainen rap iskee vain pieninä annoksina. Peruspoppi menee lähinnä neutraalina taustamusana.
 
vierailija
Myönnän, että minulle Jere ja Bojan edustavat nykyajan Romeota ja Juliaa. He kuuluvat yhteen, mutta mm. normien, velvollisuudentunteen, perusturvallisuuden ja olosuhteiden takia he eivät koskaan päädy parisuhteeseen. Juu ja tässä kohtaa kai järkevä ihminen löisi hanskat tiskiin, mutta mä en olekaan järkevä, vaan näiden kahden twin flameen uskova romantikko.
Hyvin kuvailtu ja totta tosiaan Romeo ja Julia it is!! Toivotaan vain kuitenkin onnellisempi loppu tarinalle, vaikka eivät toisiaan saisikaan ja shippimaailmassahan kaikki on mahdollista.. <3
 
vierailija
vierailija

Yhteistyössä