Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Menkää joku sinne lentokentälle stalkkaamaan. Minä hommaan meille kyydin Niuvaan jo valmiiksi.
Hyvä suunnitelma! Oliko jollain valmiiksi neulottuja pipoja, sukkia, hanskoja, säärystimiä, villapaitoja tai muuta vastaavaa, jolla pidetään prinssi lämpimänä viileässä maanantai-illan säässä? Veikkaan että siellä Seutulassa odottaa simmareissa snorkkeli naamalla spanielinsilmäinen söpöläinen huutamassa riipaisevasti are youta tauotta, joten tässä alkaa olla kiire pelastaa poloinen oikeaan osoitteeseen. Tarkistuskyssärinä Daddyyn sopivasti liittyen lasken nyt isä-sanan kirjaimet.
 
vierailija
Hyvä suunnitelma! Oliko jollain valmiiksi neulottuja pipoja, sukkia, hanskoja, säärystimiä, villapaitoja tai muuta vastaavaa, jolla pidetään prinssi lämpimänä viileässä maanantai-illan säässä? Veikkaan että siellä Seutulassa odottaa simmareissa snorkkeli naamalla spanielinsilmäinen söpöläinen huutamassa riipaisevasti are youta tauotta, joten tässä alkaa olla kiire pelastaa poloinen oikeaan osoitteeseen. Tarkistuskyssärinä Daddyyn sopivasti liittyen lasken nyt isä-sanan kirjaimet.
Minä otan ukon kaapista kerraston ja pilikkihaalarin. Termospulloon kaakaota ja starttaan Toyotan. Laitan hätävilkut päälle.
 
vierailija
Luuletteko että Joksuillakin on seuraava sinkku viittä vaille valmiina julkaistavaksi, ja ehkä loman jälkeen saataisiin jo vihjailua milloin se julkaistaan? Olisi tosi kiinnostava nähdä mihin he tähtäävät SSOL:in jälkeen.
Varsinkin kun SSOL taisi olla tehty kesän yli, kuten ICIP:kin, niin heillä saattaa olla seuraavat biisit sellaisia joita on työstetty ja suunniteltu jo pidempään.
 
vierailija
Kiitos teille kaikille.🫶😊 Täällä on ollut kiva tunnelma tänään ja ihan hyvässä hengessä on kaikki sujunut tähän mennessä. Haluaisin kyllä niin nähdä niiden tyyppien kasvot, jotka heittävät tuota samaa Niuva, T. Kärtsä huumoria kuin minäkin.😂
 
vierailija
Vitsi nää kuvittelut on tyhmiä ja lapsellisia. Raivostuttaa kun ketju pitenee niistä eikä niissä ole mitään sisltöä tai asiaa. Spekuloinnit sentään ovat asioista, jotka voivat johtaa johonkin oikeasti.
Voitte mennä kuvittelijat, kun vauva aukeaa, niin takaisin sinne teidän kääriä keikat ja some -ketjuunne.
 
vierailija
Luuletteko että Joksuillakin on seuraava sinkku viittä vaille valmiina julkaistavaksi, ja ehkä loman jälkeen saataisiin jo vihjailua milloin se julkaistaan? Olisi tosi kiinnostava nähdä mihin he tähtäävät SSOL:in jälkeen.
Varsinkin kun SSOL taisi olla tehty kesän yli, kuten ICIP:kin, niin heillä saattaa olla seuraavat biisit sellaisia joita on työstetty ja suunniteltu jo pidempään.
Mä en itse asiassa ole niinkään varma siitä, että heillä olisi vielä hirveästi mitään valmiina. Vähän aikaa sitten siinä Kris/Nace-haastattelussahan Kris luetteli tulevan albumin kieliä, ja omaan korvaan se kuulosti aika epävarmalta koko homma. B on isommassa roolissa kai biisintekijänä ja sanoittajana, vaikka muutkin siihen osallistuu, niin voi olla, ettei vielä ole mitään julkaisuvalmiina. Mutta odotan kyllä tosi innolla seuraavaa sinkkua ja haluaisin todella tietää, mihin suuntaan tästä lähtevät. SSOL oli mun mielestä vähän sellainen pakollinen välijulkaisu, kiitos faneille, että ehkä vasta se seuraava single kertoo, mihin suuntaan bändi on oikeasti menossa.
 
vierailija
Vitsi nää kuvittelut on tyhmiä ja lapsellisia. Raivostuttaa kun ketju pitenee niistä eikä niissä ole mitään sisltöä tai asiaa. Spekuloinnit sentään ovat asioista, jotka voivat johtaa johonkin oikeasti.
Voitte mennä kuvittelijat, kun vauva aukeaa, niin takaisin sinne teidän kääriä keikat ja some -ketjuunne.
Mä oon kyllä niin eri mieltä tästä❤
 
vierailija
Vitsi nää kuvittelut on tyhmiä ja lapsellisia. Raivostuttaa kun ketju pitenee niistä eikä niissä ole mitään sisltöä tai asiaa. Spekuloinnit sentään ovat asioista, jotka voivat johtaa johonkin oikeasti.
Voitte mennä kuvittelijat, kun vauva aukeaa, niin takaisin sinne teidän kääriä keikat ja some -ketjuunne.
Voit ihan rauhassa mennä itse sinne A-studion puolelle ja jättää meidät muut spekuloimaan ja vitsailemaan. Ainakin meillä on tuhat kertaa hauskempaa, kun ei tarvitse ottaa pulttia turhista asioista!
 
vierailija
Vitsi nää kuvittelut on tyhmiä ja lapsellisia. Raivostuttaa kun ketju pitenee niistä eikä niissä ole mitään sisltöä tai asiaa. Spekuloinnit sentään ovat asioista, jotka voivat johtaa johonkin oikeasti.
Voitte mennä kuvittelijat, kun vauva aukeaa, niin takaisin sinne teidän kääriä keikat ja some -ketjuunne.
Mä oon kyllä ihan emoalukselta. Älä viitti olla tommonen.
 

Yhteistyössä