Hiiviskelee hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave:
Hiiviskelee hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave:
=) voi mä tahtoisin oman punaisen torpanAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Huopatossu
Paksut punaiset huopatossut jaloissaan, raitaisilla räsymatoilla pirttinsä somistanut nainen.
Tupa on punainen ja marjapensaita ja perunamaa löytyy. Ja maakellari.
Mä oon kuulemma kova kanta astujaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Hiiviskelee hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave:
Ainomieli on oikeasti tummatukkainen, mutta haluaisi omata pitkät, vaaleat hiukset. Ja ehkä rikkaan mutta ei välttämättä komean vanhan miehenAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Voi ei Aika moni veikkaus meni pieleen B) Mukava kun laitoitAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Kiltti tyttö, hoikka ja pieni, ruskea polkkatukka eikä meikkaa. Hymyilee lähes aina, suloinen, ujo ja hiljainenAlkuperäinen kirjoittaja essi2008::wave:
Sellainen keskivärinen tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Ainomieli on oikeasti tummatukkainen, mutta haluaisi omata pitkät, vaaleat hiukset. Ja ehkä rikkaan mutta ei välttämättä komean vanhan miehenAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Molemmissa oli kyllä totuuden siemenAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Sellainen keskivärinen.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Ainomieli on oikeasti tummatukkainen, mutta haluaisi omata pitkät, vaaleat hiukset. Ja ehkä rikkaan mutta ei välttämättä komean vanhan miehenAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Koodi on joko teekkari tietotekniikkapuolelta, harrastuksina tietokoneet, työnä koodari. Kauluspaita ylös asti napitettuna ja silmälasit, jakaus keskellä päätä.
tai salaperäinen nainen, ei koskaan paljasta miehelle todellista luonnettaan heti vaan ajattelee, että olemalla salaperäinen ja erikoinen mies kiinnostuu loppuiäkseen. Antaa pieniä vihjeitä itsestään, katsoo vinosti, kihartaa hiuksia ja käyttää pitkiä hameita. Pitää kissoista.
Tähän täysi peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Elovena tytön näköinen äiti-ihminen soutuveneessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Letti on kokonaan musta ja yhtään nahkavaatetta en omista.Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:rokkimamma=mulla tuli eka mieleen sellanen nahkaliiviasuinen nainen =) jolla on vielä mutsa punasex värjätty tukka.
Aivan. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:jinkywinky=levoton yksilö jolla on aina monta rautaa tulessa,siivoaa koko ajan ja silti oikein mikään paikka ei järjestyksessä.
Pelaat Twisteriä (vai mikä se oli) aamusta iltaanAlkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:Jaahas, entäs mä?
okei...Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:Letti on kokonaan musta ja yhtään nahkavaatetta en omista.Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:rokkimamma=mulla tuli eka mieleen sellanen nahkaliiviasuinen nainen =) jolla on vielä mutsa punasex värjätty tukka.
Ei mulla edes oo Twisteriä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pelaat Twisteriä (vai mikä se oli) aamusta iltaanAlkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:Jaahas, entäs mä?
kiskantäti ja sä oot rauhallinen,mutta hyvän huumorintajun omaava heppahullu..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:poppis2003 on sellanen kiskantäti
No tämäkin piti aika lailla paikkansa..Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Jinkywinky on iloinen, ystäväpiirin hassuttelija jonka luokse mennään, kun kaivataan piristystä.
Entäs mä?
voi vitalis... sinä taas erikoinen taiteilija tyyppi joka on toispuolikalju,ja jolla on sammarikuteita.viihdyt hyvin yksin.Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Poppis2003 on sellanen valkoiseen punapallolliseen vekkihameeseen ja tyköistuvaan t-paitaan pukeutuva, pitkät vaaleat hiukset ponnarilla ja "tennis-lippis" päässä ja tennarit jalassa iloisesti hyppelehtivä tyttölapsi.