*tirskahdus* Kunpa noi mitat meniskin noin...Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Kimalle84
Käytät kimaltelevia bilehilepaitoja sekä helmiäiskynsilakkaa. Mitat 163cm/48kg.
tulee mieleen noisa sanoista minun pikkuveli joka on 16 veeAlkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:Ikiteinixillä on pikkasen liian pienet vaatteet päällään. Purkkaa sussaan ja hokee koko ajan Daaja olettaa sitä hokemalla olevansa kovinkin ihq
hihii, toi on se mun toinen persoonaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Ärrimurri
Äkäinen n. 45v mies, joka pitää kotona viikkojen mittaisia mykkäkouluja tietsikan äärellä pikkutuhmia kirjoitellen.
20+Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Nooo aika lähelle.
Muoks! Mikä on nuori...? :ashamed:
No sä olet selvästi haltija. Siis asut metsissä ja sulla on suipot korvatAlkuperäinen kirjoittaja auryn:No, ents mä?
Ihan kiva Väärä tarina vaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Auryn Tulee mieleen nää tsh:n suippokorvahaltiat.
Tai sit mun on vaan uskottavaAlkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:No sä olet selvästi haltija. Siis asut metsissä ja sulla on suipot korvatAlkuperäinen kirjoittaja auryn:No, ents mä?
Pidän aika pieniä vaatteita, mutta en yleensä puristavia kuitenkaan. Vähintään paita on yleensä tiukka, mutta housut saattaa olla jopa pari numeroa liian isot ja pysyvät päällä vain vyön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:Ikiteinixillä on pikkasen liian pienet vaatteet päällään. Purkkaa sussaan ja hokee koko ajan Daaja olettaa sitä hokemalla olevansa kovinkin ihq
Aika hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:GangBang
Haaveilee nimimerkkinsä mukaisesta asiasta, mutta ei käytännössä ikimaailmassa toteuttaisi.
Tuosta nikistä tuli mieleen sellanen lopen uuvahtanu ihminen, joka makaa keskellä olkkarin lattiaa mahallaan, ihan lysyssä niinku tuhjentyny ilmapatja.Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Auryn:heikkoa esittää mielikuva kun tuntee toisen . Mutta joku satumainen ja maaginen juttu mullekkin vaan tulee mieleen, medaljongi täynnä taikaa
No et sinä pieleen veikannut :hug:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Tuosta nikistä tuli mieleen sellanen lopen uuvahtanu ihminen, joka makaa keskellä olkkarin lattiaa mahallaan, ihan lysyssä niinku tuhjentyny ilmapatja.
Onneks tuli mielikuva ennenku hogasin
Et kai sä niin tyhjänä ole? :| :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:No et sinä pieleen veikannut :hug:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Tuosta nikistä tuli mieleen sellanen lopen uuvahtanu ihminen, joka makaa keskellä olkkarin lattiaa mahallaan, ihan lysyssä niinku tuhjentyny ilmapatja.
Onneks tuli mielikuva ennenku hogasin
En mie tiedä, ei kehtais enää kattoa mitä tapahtuu seuraavaksi jos ei asioille tee mitään.. Kai mie taijan vähä ainakin olla.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Et kai sä niin tyhjänä ole? :| :hug:
Mutta jos se duuni helpottais? Siihen enää kauaa ole. Ja kun kohta alkaa päivät pidetä :|Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:En mie tiedä, ei kehtais enää kattoa mitä tapahtuu seuraavaksi jos ei asioille tee mitään.. Kai mie taijan vähä ainakin olla.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Et kai sä niin tyhjänä ole? :| :hug: