No se tähtikuvio tietysti =)Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Noh?
Sulla on liukkaat kädet jatkuvasta rasvaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Noh?
juu tosiaan vaan välillä syttyyAlkuperäinen kirjoittaja Melizza:Älynväläyksellä syttyy lamppu välillä ja älyäkin löytyy
lapset kulkee merkkivaatteissa, äiti meni töihin että saan reimatekkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä oon varmaan vaikea
Todelliset työnarkomaanit eivät hanki monikossa lapsia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jassokissanvelipuoli:lapset kulkee merkkivaatteissa, äiti meni töihin että saan reimatekkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä oon varmaan vaikea
eivätkä palstaile jatkuvasti töistään..Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Todelliset työnarkomaanit eivät hanki monikossa lapsia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jassokissanvelipuoli:lapset kulkee merkkivaatteissa, äiti meni töihin että saan reimatekkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä oon varmaan vaikea
Eli mä en ole ihan narkomaani vielä...Alkuperäinen kirjoittaja jassokissanvelipuoli:eivätkä palstaile jatkuvasti töistään..Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Todelliset työnarkomaanit eivät hanki monikossa lapsia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jassokissanvelipuoli:lapset kulkee merkkivaatteissa, äiti meni töihin että saan reimatekkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä oon varmaan vaikea
Nivelet lonksuu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::wave:
mulle tulee mieleen joku kodinkone..onkohan sen merkkinen tai ainakin jotain sinnepäin ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Melizzasta tulee mieleen Iltalialainen leipomo En tiä miks...
Tuo on ihan tottakin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Nivelet lonksuu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::wave:
sun kohtalosi on sinetöity, jotenkin. Nimi kuitenkaan ei luo kuvaa, että löhöisit epsanjan lomarannikolla joka hiihtoloma. Mielummin tulista flamenkoa musta-punaisessa puvussa...Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino::wave:
Hello Shitty on sellanen Hello kittyn pummiversio, likaset ja rikkinäiset kuteet, sukkahousuissa silmäpako ja eiliset meikit poskella.. Tukassa iso takku ja räkä poskella..Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mulle tulee mieleen joku kodinkone..onkohan sen merkkinen tai ainakin jotain sinnepäin ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Melizzasta tulee mieleen Iltalialainen leipomo En tiä miks...
leipäkone vaikka.