Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Kimalle84

Käytät kimaltelevia bilehilepaitoja sekä helmiäiskynsilakkaa. Mitat 163cm/48kg.
*tirskahdus* Kunpa noi mitat meniskin noin...

Mitat on niinku 170/80, massiiviset jalkalihakset ja bilepaidat ei tosiaan voi olla kimaltelevia koska "ylimääräinen liha" näkyypi kaikesta muusta kuin mustasta.. Aijoo, enkä mä biletä. Viimeksi kun olin baarissa nappasin jotain kundia pillistä kiinni ja käskin painua jonnekin, kun tosi aggressiivisesti lähenteli ystävääni..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:
Ikiteinixillä on pikkasen liian pienet vaatteet päällään. Purkkaa sussaan ja hokee koko ajan Daaja olettaa sitä hokemalla olevansa kovinkin ihq
Pidän aika pieniä vaatteita, mutta en yleensä puristavia kuitenkaan. Vähintään paita on yleensä tiukka, mutta housut saattaa olla jopa pari numeroa liian isot ja pysyvät päällä vain vyön kanssa.

Purkkaa syön melko harvoin ja olen keskimäärin enemmän hiljainen kuin koko ajan höpöttelevä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
Auryn:heikkoa esittää mielikuva kun tuntee toisen :D. Mutta joku satumainen ja maaginen juttu mullekkin vaan tulee mieleen, medaljongi täynnä taikaa :p
Tuosta nikistä tuli mieleen sellanen lopen uuvahtanu ihminen, joka makaa keskellä olkkarin lattiaa mahallaan, ihan lysyssä niinku tuhjentyny ilmapatja.

Onneks tuli mielikuva ennenku hogasin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Et kai sä niin tyhjänä ole? :| :hug:
En mie tiedä, ei kehtais enää kattoa mitä tapahtuu seuraavaksi jos ei asioille tee mitään.. Kai mie taijan vähä ainakin olla.
Mutta jos se duuni helpottais? Siihen enää kauaa ole. Ja kun kohta alkaa päivät pidetä :|

Mä oon raato ainoostaan siks etten osaa mennä ajoissa nukkumaan :headwall: Joten huomiseen :hug:
 

Yhteistyössä