ai sä keräätkin noita mummoja...Nääh...mä keräilen näitä. Mielenkiintosempaa kuin sudokut ja bingo.
Eiks tää täniltanenkin oo ihan mukiinmenevä?
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ai sä keräätkin noita mummoja...Nääh...mä keräilen näitä. Mielenkiintosempaa kuin sudokut ja bingo.
Eiks tää täniltanenkin oo ihan mukiinmenevä?
![]()
Noku tuo mun selfiekeppi tärähti, piti zuumata tuohon Richardiin...ai sä keräätkin noita mummoja...![]()
Oliks sen nimi Richard? Mä katoin että se oli joku sandaalisankari Mehmetti Bagdadista.Noku tuo mun selfiekeppi tärähti, piti zuumata tuohon Richardiin...
Emmä nyt mihinkään beduiiniin tai puuromieheen sekaannu.Oliks sen nimi Richard? Mä katoin että se oli joku sandaalisankari Mehmetti Bagdadista.![]()
Etkö ees geelitukkaiseen vellimieheen?Emmä nyt mihinkään beduiiniin tai puuromieheen sekaannu.![]()
Sillä ois vellit housussa kun mä sanosin sille pari valittua sanaa...Etkö ees geelitukkaiseen vellimieheen?![]()
Mitä sää sille niinku sitte sanoisit oikein??Sillä ois vellit housussa kun mä sanosin sille pari valittua sanaa...![]()
"Kuule jätkä. Oot yhtä ahkera ja reippaan miehekäs ku pystyynp*skannettu lapamato.Mitä sää sille niinku sitte sanoisit oikein??![]()
Sun pitäs sanoo toi kaikki sille arabiaks tai farsiiks"Kuule jätkä. Oot yhtä ahkera ja reippaan miehekäs ku pystyynp*skannettu lapamato.
Jajajaja....(menee vihapuheeks)...piip..."
Hoituu.Sun pitäs sanoo toi kaikki sille arabiaks tai farsiiks![]()
Echo, senki milffi
Eikös toi Raikku ole ihan pikku poika? Ainakin sen näkönen ja olonen on![]()