johnny Depp 0_o!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
eilen kattelin telkkarista MTV movie awardseja ja sit tuli vuoroon paras komediasuoritus ja sen voitti Johnny Depp

muistelin ja kuvittelin et johnny näyttäs about tältä
1135235447585.jpeg

mut se onki sit tän näkönen!!

olin tän näkönen ku näin johnnyn
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ukko tuli olkkariin ja ihmetteli et miks oon kuin naantalin aurinko!

hyvät rouvat johnny Depp

http://www.youtube.com/watch?v=yzrGt-4xxcw&feature=related

Mä tykästyin siihen sillo aikoinaan cry babyn aikoihin sit se ei ole mua hetkauttanu enää, mut nyt toi muodon muutos on menny parempaan päin. Muistuttaa jo vähän cry baby aikoja. Mut onneks mulla on kotona oma kopio cry babysta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinna:
Mä tykästyin siihen sillo aikoinaan cry babyn aikoihin sit se ei ole mua hetkauttanu enää, mut nyt toi muodon muutos on menny parempaan päin. Muistuttaa jo vähän cry baby aikoja. Mut onneks mulla on kotona oma kopio cry babysta.

joo ei muakaan lämmittäny toi pyöreet lasit+parta-yhdistelmä mut toi siloposki bäk ty teh ysärihottis ooh! käy ja hyväksyn!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinna:

joo ei muakaan lämmittäny toi pyöreet lasit+parta-yhdistelmä mut toi siloposki bäk ty teh ysärihottis ooh! käy ja hyväksyn!

Kyllä Johnny lämmittää oli se minkänäkönen tahansa :p :p :p :whistle: ;)