Johanna Tukiainen kertoo KAUNEUTENSA SALAISUUDET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Värjäis hiuksensa luonnollisemman näköisiksi, tekorusketus pois, 10-15 kg veks painosta, vähemmän meikkiä ja lopeta tupakointi/ryyppäys, nuku kunnolla.

Siksi olen ihan riippuvainen hiustenpidennyksistä, oma suomalainen hiuslaatu ei kasva kunnolla ja se on päätä roikkuvaa latteaa sorttia helposti. Pidennys on aina näyttävämpi. Monessa tapauksessa luonnollisuus ei välttämättä kaunista, vaan nimenomaan päinvastoin.

-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana

Ei varmaan tarvitte Tukiaisen kävellä useampaa kilometriä vesisateessa, loskassa tai lumessa :whistle: :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Siksi olen ihan riippuvainen hiustenpidennyksistä, oma suomalainen hiuslaatu ei kasva kunnolla ja se on päätä roikkuvaa latteaa sorttia helposti. Pidennys on aina näyttävämpi. Monessa tapauksessa luonnollisuus ei välttämättä kaunista, vaan nimenomaan päinvastoin.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1036155/Why-Ill-wear-hair-extensions-pop-star-Jamelia.html

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana

Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mua ällöttää toi ainainen ilkeily toisten ulkonäöstä!

En mä ilkeile. Mä vaan olen sitä mieltä et se hukkuu siihen meikkiin. Varmaan olis kauniimpi ilman tai vähemmällä.

Näinpä. Tuntuu, että se iho ei pysty edes hengittämään.

Vois Jonski vetää vaikka polkkatukan niin ois huomattavasti pirtsakampi kun "naisen kruunussaan"
Luonnottomuuskaan ei ole kovin kaunista, lopettaisi nyt jo oikeasti itsensä nolaamisen....

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Muahahahaaaaaa!!!! Päivän parhaat naurut!!! Muija täyttää 30v. ja näyttää 10 vuotta vanhemmalta!

10 vuotta vanhemmalta on vielä aika nätisti sanottu Tukiaisesta. :D Mun mielestä se näyttää ainaki 50-veeltä. :laugh:

Yhteistyössä