Johanna Tukiainen kertoo KAUNEUTENSA SALAISUUDET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
post-14105-1131312807.gif

"Tosin hiustenpidennyksia en halua ottaa ihan putkeen oman tukan hyvinvoinnin kannalta,mutta minulla on siihen omat Jenkeissa opitut konstit miten hiuksia voi pidentaa ilman etta kokoajan tarvitsee ottaa pidennysta."

Mullakin on ihan täällä Suomessa opitut konstit kiten hiuksia voi pidentää ootamatta pidennystä.. Ainakin mulla ne hiukset ihan kasvaa itsestäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
"Tosin hiustenpidennyksia en halua ottaa ihan putkeen oman tukan hyvinvoinnin kannalta,mutta minulla on siihen omat Jenkeissa opitut konstit miten hiuksia voi pidentaa ilman etta kokoajan tarvitsee ottaa pidennysta."

Mullakin on ihan täällä Suomessa opitut konstit kiten hiuksia voi pidentää ootamatta pidennystä.. Ainakin mulla ne hiukset ihan kasvaa itsestäänkin.

Jos tukka on niin rikki vaalennusaineista niin kyllähän se venyy kampaamalla :snotty:

Epäsiistin oloinen, solariumissa kärtsätty nahka, aika teinimeiningin näkönen.

Kaikista kammottavinta kuitenkin noi kulmakarvat.. ei ny luulis olevan rahasta kiinni että kävis vaikka jossain siistimässä/värjäämässä ne.. kynällä paksusti piirretyt sutut.

Minusta se kertoo jotain ihmisesta itsestaan, jos antaa minun vaikuttaa tunteisiinsa niin paljon! En ymmarra miksi ihmiset pitaisi lokeroida kaikki samaan muottiin ja olla mahdollisimman tylsan nakoisia! Tavikselta nayttaminen on tosi helppoa, antaa vaan maantienvaristen hiusten kasvaa ilman varjaysta ja pukeudutaan mahdollisimman harmaisiin ja huomiota herattamattomiin vaatteisiin!
Jokaisella ihmisella on oma tyylinsa ja mina kunnioitan sita. Ei matalan profiilin lookissa mitaan vikaa ole,varmasti suurin osa ihmisista tuntee olonsa turvalliseksi sulautuessaan massaan.

Hei...voiko teidän mielestä oikeesti sanoa että ihminen joka meikkaa on kaunis? Silloinhan hän on vain kauniiksi meikattu ei kaunis. Mun mielestä ihmisten ei tarvitsis käyttää lainkaan meikkejä. Siis ihan yleisesti tarkoitin,ei tuohon Tukiaiseen sen suurempia kommentteja

Alkuperäinen kirjoittaja Aamun aatos:
Hei...voiko teidän mielestä oikeesti sanoa että ihminen joka meikkaa on kaunis? Silloinhan hän on vain kauniiksi meikattu ei kaunis. Mun mielestä ihmisten ei tarvitsis käyttää lainkaan meikkejä. Siis ihan yleisesti tarkoitin,ei tuohon Tukiaiseen sen suurempia kommentteja

Esiintymis maskit ovat välillä pakollisia
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1117775/

"Palasin juuri Gambiasta. Lyhyesti sanottuna Kairaba Beach hotelli oli Afrikan tasoon nähden erittäin hieno, mutta matkakohde ei muuten ollut samaa tasoa kuin esim. Thaimaa. Olen myös kuullut että esim. Malesia, Singepore ja Shanghai ovat upeita matkustuskohteita, Gambia oli turhan alkeellinen ja kaupustelijat jotka yrittivät väkisin myydä kaikkea häiritsevästi. Thaimaa on paljon paremmin kehittynyt turistien suhteen ja palveluiden suhteen. Afikassa oli vielä kaikki hirveän alkeellista."

Hmmm Thaimaa on maa, Afrikka maanosa. Koko Afrikka samanlainen???

Yhteistyössä