T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onkohan toi Tukiainen oikea hlö, vai median palkkaama fiktiohahmo? Välillä tulee mieleen että se on palkattu idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja tuku:Ehkä se on robotti, kun ainakin sen naama on selvästi vaan maalattu siihen kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana
Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia..![]()
Mutta mieti nyt Suomen sääoloja ja ihmistä jonka pitää kulkea kävellen tai pyörällä? Joo olis tosi nättiä mennä kauhealla sateella pyörällä korkkarit ja hame päällä aivan märkinä, meikit poskilla ja hiukset lättänänä.
Kyllä mä viihteelle ja juhliin laitan itteäni, mutta hametta en pahemmin välitä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Muahahahaaaaaa!!!! Päivän parhaat naurut!!! Muija täyttää 30v. ja näyttää 10 vuotta vanhemmalta!
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkiä Johannalle:Värjäis hiuksensa luonnollisemman näköisiksi, tekorusketus pois, 10-15 kg veks painosta, vähemmän meikkiä ja lopeta tupakointi/ryyppäys, nuku kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana
Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia..![]()
Mutta mieti nyt Suomen sääoloja ja ihmistä jonka pitää kulkea kävellen tai pyörällä? Joo olis tosi nättiä mennä kauhealla sateella pyörällä korkkarit ja hame päällä aivan märkinä, meikit poskilla ja hiukset lättänänä.
Kyllä mä viihteelle ja juhliin laitan itteäni, mutta hametta en pahemmin välitä pitää.
Tuskinpa johannakaan kuitenkaan lähtee hameessa ja korkokengissä pyöräilmään :headwall:
Vaan tarkoitti että nainen voi pukeutua kauniisti muulloinkin kuin häissään ja rippijuhlissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Siinä on sitten ollut samassa tilassa ainakin kaksi latvasta lahoa samaan aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Siinä on sitten ollut samassa tilassa ainakin kaksi latvasta lahoa samaan aikaan.
???
En ymmärtänyt sorry,mutta sen vaan voi sanoa että täällä on vaan monia kaatelisia hänen elämään,kun hänellä on aika kiva elämää,matkustaminen ja kiva työ =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Kyllä on kaunis
![]()