Johanna Tukiainen kertoo KAUNEUTENSA SALAISUUDET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Luonnollisuus ei ole kaunista" Että ei muutakuin kaikki ylivaaleaa peruukkia tai pidennystä laittamaan. Lisäksi paahtumaan solariumissa yliruskeaksi, maskin näköinen suttainen meikki naamaan sekä kimalteleva pastelli naamiaismekko päälle, keijun siivet selkään :)

Ps. Tupakkaa, viinaa, masennusta ja huonosti nukuttuja öitä kaupanpäälle, näin on takuuvarma kaunotar melkein kuin itse Tukiainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana

Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia.. :)

Mutta mieti nyt Suomen sääoloja ja ihmistä jonka pitää kulkea kävellen tai pyörällä? Joo olis tosi nättiä mennä kauhealla sateella pyörällä korkkarit ja hame päällä aivan märkinä, meikit poskilla ja hiukset lättänänä.

Kyllä mä viihteelle ja juhliin laitan itteäni, mutta hametta en pahemmin välitä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja oi:
"Luonnollisuus ei ole kaunista" Että ei muutakuin kaikki ylivaaleaa peruukkia tai pidennystä laittamaan. Lisäksi paahtumaan solariumissa yliruskeaksi, maskin näköinen suttainen meikki naamaan sekä kimalteleva pastelli naamiaismekko päälle, keijun siivet selkään :)

Ps. Tupakkaa, viinaa, masennusta ja huonosti nukuttuja öitä kaupanpäälle, näin on takuuvarma kaunotar melkein kuin itse Tukiainen :)

Toi sun ps luettelo kyllä sopii aika moneen täälläkin......

Musta on kyllä jokseenkin loukkaavaa puhua ensin, että luonnollisuus ei ole yleensä kaunista ja sitten sanoa, kuinka naisen pitäs näyttää naiselta. Päätelmä: Nainen on siis jotain luonnotonta, jotain muovista.

Lisäksi olen täysin eri mieltä siitä, että vaalea iho ei muka näytä hyvältä. Minä en itseäni ainakaan rupea grillaamaan. Olen valkoihoinen, joten minulla saa olla litteä peppu, ohut tukka ja kalpea iho. Se on jopa ihan jees, no ainakin se vaalea iho on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta on kyllä jokseenkin loukkaavaa puhua ensin, että luonnollisuus ei ole yleensä kaunista ja sitten sanoa, kuinka naisen pitäs näyttää naiselta. Päätelmä: Nainen on siis jotain luonnotonta, jotain muovista.

Lisäksi olen täysin eri mieltä siitä, että vaalea iho ei muka näytä hyvältä. Minä en itseäni ainakaan rupea grillaamaan. Olen valkoihoinen, joten minulla saa olla litteä peppu, ohut tukka ja kalpea iho. Se on jopa ihan jees, no ainakin se vaalea iho on.

Tollaset superruskeet ihmiset on ainakin mun mielestä kaikkea muuta kuin seksikkäitä. JA muutenkin tuon neidin tyyli ei ole seksikästä nähnytkään. Ehkä jotkut Ilen kaltaiset aivottomat äijät siitä tykkää, ja se kai on Johannan tarkoituskin.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Tollaset superruskeet ihmiset on ainakin mun mielestä kaikkea muuta kuin seksikkäitä. JA muutenkin tuon neidin tyyli ei ole seksikästä nähnytkään. Ehkä jotkut Ilen kaltaiset aivottomat äijät siitä tykkää, ja se kai on Johannan tarkoituskin.

Sehän on tosi jees, jos jollain on tumma iho, se näyttää hienolta. Mutta mun mielestä vaalea iho yliruskettuneena ei kyllä enää korosta parhaita puolia.

Tekstistä päätellen kyseessä on huomattavasti ikäistään nuorempi ja lapsellisempi tyttö mutta kasvot sitten taas vääristävät ikää täysin toiseen suuntaan. Huh, huh... ei voi muuta sanoa. Myötätunto herää.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Tekstistä päätellen kyseessä on huomattavasti ikäistään nuorempi ja lapsellisempi tyttö mutta kasvot sitten taas vääristävät ikää täysin toiseen suuntaan. Huh, huh... ei voi muuta sanoa. Myötätunto herää.

Keskiarvoksi tulee sitten se 30 vee :D

(Mä oon monesti miettinyt, että näytänkö muka yhtä vanhalta kuin tuo Tukiainen kun samaa vuosikertaa oon, mutta en mä kyllä millään näytä.)

Jokaisella ihmisellä on totuutensa omassa viitekehyksessään.
Aivan sama miten paljon muut nauravat, pilkkaavat, totuus pysyy.
Ihmiset kun ovat erilaisia ja elävät erilailla. Rikkautta olisi pystyä asettumaan toisen näkökantaan.

haluisin nähdä, miltä J.T näyttää ilman hiuslisäkkeitä (tai ainakin luonnollisemman värisessä sellaisessa ), iho omanvärisenään tai luonnollisesti hiukan ruskettuneena ja sitten sellaisessa hillityssä ranskalaistyylisessä meikissä (esim. ne naiset siinä St. Tropez -sarjassa, jos joku vielä muistaa). Ja tietty sit jossain vähemmän glitterissä mekossa ja vielä ilman siipiä! :D

Yhteistyössä