Johan olikin yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaulimella töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies kävi suihkussa silloin "aamulla", kapusi sitten telkkarin eteen ja jöröttää yhä siellä. Ei ole yhden ainutta tupakkaa polttanut koko päivänä. Huulikiilto meni vähän hukkaan, kun ei tuo tainnut vilkaista peiliin ennen suihkua, mutta jos ne pöksät toisivat lisää vauhtia elämään ja yhdistyisivät muistikuvaan puhelinnumerosta.

Ja höpöhöö siellä ylempänä, ei tästä eroa tule. ;) Korkeintaan saan itse varoa pikku jekkuja seuraavan viikon...

Tuli mieleen et apua jos oikeesti ois jotain peliä pitänyt ja alkaiskin tunnustaa :D
No tuskin tuossa kunnossa on kovinkaan pystynyt...

On se muuten jännä miten ihminen osaa kotiinsa tuollaisessa kunnossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:
Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.

Onneksi sun mielipide ei kiinnosta ketään.

Kiinnostaa muuten , ja olikin rohkeasti kirjoitettu. Ja kaiken lisäksi niin totta kun voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.
Peesi.
(hitto mä rakastan sun sanansäilää kun se sivaltaa :D ).

Minkähän takia on panta kireellä tai tiukka pipa tms. jos osaa nauttia elämästä ilman viinan kanssa rentoutumista, ja voi että kun pitää kiroillakkin että saa asiansa kuulumaan, jossain hei vaan on meitä jotka osaa pitää hauskaa ilman lärvejä.

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Tuli mieleen et apua jos oikeesti ois jotain peliä pitänyt ja alkaiskin tunnustaa :D
No tuskin tuossa kunnossa on kovinkaan pystynyt...

On se muuten jännä miten ihminen osaa kotiinsa tuollaisessa kunnossa :D

Luotan kyllä mieheen kuin kallioon, ja varsinkin tuohon, ettei siinä kunnossa kyllä olisi voinut naisia kaataa. Pikku pähkinä vain purtavaksi hänelle. ;)

Ja joo, pääsi oikein sisälle asti ja sulki ovet perässään. Avaimella olis varmaan jääny ovi avaamatta, mutta se oli pois lukosta, kun täällä korvessa asutaan.

Pöksyt on joskus tulleet rintsikoiden kylkiäisinä enkä niistä tykännyt, joten ei ole olleet jalassa. Eivät ole miehelle tutut. Pienetkin varmaan nykyään...

Keskustelu etenee mummokalsareineen suuntaan, joka toi mieleen vanhan vitsin. Kaksi naista käveli yöllä ravintolasta kotia kohti, kun vessahätä yllätti. Oli pakko helpottaa oloa kohdalle sattuneen hautausmaan reunaman pusikossa. Paperia ei ollut. Toinen nainen päätti käyttää paperin tilalla pikkuhousuja ja pyyhki niihin. Toinen totesi stringit liian pieniksi tarpeeseen nähden, ja otti muistonauhan eräästä kukkalaitteesta.

Seuraavana päivänä naisten puolisot tapasivat lenkillä ja toinen totesi: "Mun pitäisi varmaan jo huolestua, vaimoni tuli yöllä kotiin ilman pikkuhousuja." Siihen toinen: "Minun vaimoni löytyi aamulla sammuneena sohvalta, hameen takahelma sukkahousuissa ja mukana nauha - Kiitollisuudella muistaen, Tapiolan Mieskuoro"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Keskustelu etenee mummokalsareineen suuntaan, joka toi mieleen vanhan vitsin. Kaksi naista käveli yöllä ravintolasta kotia kohti, kun vessahätä yllätti. Oli pakko helpottaa oloa kohdalle sattuneen hautausmaan reunaman pusikossa. Paperia ei ollut. Toinen nainen päätti käyttää paperin tilalla pikkuhousuja ja pyyhki niihin. Toinen totesi stringit liian pieniksi tarpeeseen nähden, ja otti muistonauhan eräästä kukkalaitteesta.

Seuraavana päivänä naisten puolisot tapasivat lenkillä ja toinen totesi: "Mun pitäisi varmaan jo huolestua, vaimoni tuli yöllä kotiin ilman pikkuhousuja." Siihen toinen: "Minun vaimoni löytyi aamulla sammuneena sohvalta, hameen takahelma sukkahousuissa ja mukana nauha - Kiitollisuudella muistaen, Tapiolan Mieskuoro"

:laugh: :laugh:

ihana! :laugh:

Voisin kuvitella oman ukkoni ilmeen aamulla, jos tekisin moisen pilan :D Yrittäis selittää että "en mä kyllä muista", "en mä kenenkään naisen juttusilla kyllä ees muistaakseni ollu". Voi ei! :D Tulehan ap kertomaan miten mies reagoi.

Ja tuohon juomiseen, kyllä mä ainakin vedän joskus perseet ja oksennankin. Samoin mies. Ja väitiän meitä silti hyviksi vanhemmiksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:

ihana! :laugh:

:laugh: :laugh:

Mies ei kankkusessaan käynyt eilen kertaakaan tupakalla. Pöksät siis samassa taskussa kuin askikin. Aamulla kun heräsin, mies on ottanut toisen takin päälleen töihin lähtiessään. Tupakat on kadonneet kotiin jääneen takin taskusta, samoin ne pikkuhousut! :O Kyselin niitä tekstarilla äsken, ei oo kuulunu... Tämähän osuu kohta omaan nilkkaan.

Mies ei kankkusessaan käynyt eilen kertaakaan tupakalla. Pöksät siis samassa taskussa kuin askikin. Aamulla kun heräsin, mies on ottanut toisen takin päälleen töihin lähtiessään. Tupakat on kadonneet kotiin jääneen takin taskusta, samoin ne pikkuhousut! :O Kyselin niitä tekstarilla äsken, ei oo kuulunu... Tämähän osuu kohta omaan nilkkaan.

Kuten sanoin, minua ottas miehenäs päähän.

Yhteistyössä