Johan olikin yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaulimella töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.

Jopas oli asiantunteva viesti. Sun kannattaa hakea apua noihin harhoihisi.

Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.

Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.

Onko vessaan sammuminen ja ympriinsä yrjöily irrottelua?

Alkuperäinen kirjoittaja mihi tää maailma on menossa:
samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..

Nimenomaan hallitsee, jos kerran vuodessa juo tuollaiset.

onneks kumpikana meidän lasten vanhemmista ei ole tuommoinen irroittelija.. voi lapsi parkaa.. mistä sitä tietää jos isi vähän sai potkua juomiselle pikkujouluista ja ensi viikonloppuna uudestaan..

ei sitä moni ymmärrä minkälaiseksi hankaluudeksi alkoholi voi koitua.. naurakaa van vielä kun on vara

sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.

Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.

Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.

Pitkän tauon jälkeen irrottelu voi päättyä tuollaiseen.... En tarvinnu vuos sitten montaakaan paukkua ja oksensin vessassa.... Ja en tasan tarkkaan ole alkon ongelmakäyttäjä. Ootkonää natsi?

Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..

Nimenomaan hallitsee, jos kerran vuodessa juo tuollaiset.

onneks kumpikana meidän lasten vanhemmista ei ole tuommoinen irroittelija.. voi lapsi parkaa.. mistä sitä tietää jos isi vähän sai potkua juomiselle pikkujouluista ja ensi viikonloppuna uudestaan..

ei sitä moni ymmärrä minkälaiseksi hankaluudeksi alkoholi voi koitua.. naurakaa van vielä kun on vara

:laugh:

Pitkän tauon jälkeen irrottelu voi päättyä tuollaiseen.... En tarvinnu vuos sitten montaakaan paukkua ja oksensin vessassa.... Ja en tasan tarkkaan ole alkon ongelmakäyttäjä. Ootkonää natsi?

Oksentaa ja sammuu...

Sekin on säälittävää jos on pikkuinen pipo päässä joka säässä, eikä hallitse palstailuaan.

Kyllä tuo mun mies ihan kunnollinen on, muuten olisin hankkiutunut siitä jo eroon. Itsekin olen joskus päässyt sammumaan illan päätteeksi, enkä itsekään ole alkoholisti, hyvä jos kaksi kertaa vuodessa otan siiderin tai kaksi. Raskautta edeltänyt vuosi oli mun mittakaavassa ihan hillitöntä menoaa, lasi valkkaria ja siideri yhtenä iltana, kuukautta myöhemmin kolme siideriä lisää ja kerran kesällä kunnon lärvit kirkkaalla. Vuosiin en ole litkinyt noin, ja taas menee kauan ennen seuraavaa kertaa.

Mutta asiaan: Pääsin kurkkaamaan toisesta vessanovesta sen verran, että ukko on kömpinyt istualleen ja tuijottaa kättään kuin sonni uutta veräjää. :) Aika ulalla tuntuu vielä olevan. Veikkaan, että tuosta suuntaa sitten suihkuun. Pikkarit löytää aikaisintaan röökille mennessään. Tunnustan kyllä kun joudan, mutta en vielä. ;)

Jotkut elää nuoruutensa ensin ja bilettävät sydämensä kyllyydestä ja vasta sitten aloittavat kotileikit. Jotkut tekee toisinpäin. Näköjään aika monikin tällä palstalla.

Tätä on pakko peesat tätä palstaa lukeneena =) Tuntuu olevan täysin normaalia miehen käytös suurimmalle osalle. Mut eipä tarvi ku kattoo tilastoja alkoholin kulutuksesta, ni huomaa, miten tavallisat se on juoda. Ja naisethan ne niitä tilastoja on kasvattaneet viimevuosina. Se on sit varmaan sitä tasa-arvoa :D

Täällä kanssa mielenkiinnolla odotellaan miten siellä on päivä mennyt :D juu ja halvat on huvit. Olitpas ap ollut fiksu, itse en olisi moista keksinyt, mut aika hyvä keino tosiaan testata muistia eselliseltä illalta.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
No ap. Miten kävi?

Itse olisin kyllä ne pitsipöksyt jättänyt laittamatta sinne takin taskuun. Huulikiilto ja puh.nro olis riittänyt.

no kai se nyt viimeistään oman eukkonsa pitsipöksyt tunnistaa ja sitä kautta koko källin?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No ap. Miten kävi?

Itse olisin kyllä ne pitsipöksyt jättänyt laittamatta sinne takin taskuun. Huulikiilto ja puh.nro olis riittänyt.

no kai se nyt viimeistään oman eukkonsa pitsipöksyt tunnistaa ja sitä kautta koko källin?

Ei miehet kiinnitä huomiota alusvaatteisiin, vaan siihen, mitä niiden alta löytyykään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No ap. Miten kävi?

Ei miehet kiinnitä huomiota alusvaatteisiin, vaan siihen, mitä niiden alta löytyykään.

Juu, ei meilläkään mies tunnista kaikki mun alusvaatteita..

Yhteistyössä