P
pai
Vieras
Jos se on piilottanut ne pikkarit ja pyyhkinyt huulikiillot, niin se on sitten ero. Salailu ei ole sallittua ja luottamusta ei saa pettää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.
Jopas oli asiantunteva viesti. Sun kannattaa hakea apua noihin harhoihisi.
Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.
Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mihi tää maailma on menossa:samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..
Nimenomaan hallitsee, jos kerran vuodessa juo tuollaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.
Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.
Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.
Onko vessaan sammuminen ja ympriinsä yrjöily irrottelua?
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mihi tää maailma on menossa:samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..
Nimenomaan hallitsee, jos kerran vuodessa juo tuollaiset.
onneks kumpikana meidän lasten vanhemmista ei ole tuommoinen irroittelija.. voi lapsi parkaa.. mistä sitä tietää jos isi vähän sai potkua juomiselle pikkujouluista ja ensi viikonloppuna uudestaan..
ei sitä moni ymmärrä minkälaiseksi hankaluudeksi alkoholi voi koitua.. naurakaa van vielä kun on vara
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.
Onko vessaan sammuminen ja ympriinsä yrjöily irrottelua?
Pitkän tauon jälkeen irrottelu voi päättyä tuollaiseen.... En tarvinnu vuos sitten montaakaan paukkua ja oksensin vessassa.... Ja en tasan tarkkaan ole alkon ongelmakäyttäjä. Ootkonää natsi?
Sekin on säälittävää jos on pikkuinen pipo päässä joka säässä, eikä hallitse palstailuaan.Alkuperäinen kirjoittaja mihi tää maailma on menossa:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.
samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..
Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:Jotkut elää nuoruutensa ensin ja bilettävät sydämensä kyllyydestä ja vasta sitten aloittavat kotileikit. Jotkut tekee toisinpäin. Näköjään aika monikin tällä palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:No ap. Miten kävi?
Itse olisin kyllä ne pitsipöksyt jättänyt laittamatta sinne takin taskuun. Huulikiilto ja puh.nro olis riittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:No ap. Miten kävi?
Itse olisin kyllä ne pitsipöksyt jättänyt laittamatta sinne takin taskuun. Huulikiilto ja puh.nro olis riittänyt.
no kai se nyt viimeistään oman eukkonsa pitsipöksyt tunnistaa ja sitä kautta koko källin?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:No ap. Miten kävi?
no kai se nyt viimeistään oman eukkonsa pitsipöksyt tunnistaa ja sitä kautta koko källin?
Ei miehet kiinnitä huomiota alusvaatteisiin, vaan siihen, mitä niiden alta löytyykään.