Johan olikin yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaulimella töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaulimella töitä

Vieras
Huhhuh... Illalla meni myöhään palstaillessa. Mies oli pikkujouluissa. Kun lopulta yritin nukkua, en saanut kunnolla unta odottaessani miehen kotiutuvan reissultaan. Kahdelta hän sitten tuli, ja missä kunnossa! Vaatteita on jonona ulko-ovelta vessaan, osa yhä yllä. Mies yrjösi vessassa hyvän tovin, kunnes sammui sinne.

Vauva heräsi ääniin ja piti nukuttaa uudestaan. Viiden minuutin hiljaisuuden jälkeen koira tuli vinkumaan sängyn viereen, sillä oli vatsa sekaisin. Tehtiin mahdollisimman nopea lenkki ulkona, sillä miehestä ei olisi ollut mihinkään jos vauva olisi herännyt.

Takaisin tultiin noin puoli kolme, ja jäin edelleen valvomaan huolissani miehen kunnosta. Pikkuinen piru istui okapäälleni siinä valvoessa ja kävin piruuttani kirjoittamassa miehen käteen kulmakynällä tuulesta temmatun puhelinnumeron ja sipaisemassa vähän huulikiiltoa poskeen. Ajattelin ottaa ilon irti aamulla katsellessani miehen reaktiota asiaan. Tungin vielä pitsipöksyt takintaskuun ja yritin mennä maate. Silloin sain rynnätä taas vessaan ukon kuntoa katsomaan, sillä tavaraa tuli edelleen ylös, vaikka mies oli sammunut. IKINÄ hän ei ole ollut tuollaisessa tilassa, joten huolissani siinä valvoin.

Nukkumaan pääsyni ja vauvan aamuherätyksen väliin jäi alle kuusi tuntia aikaa, ja siinä välissä vauva piti herätä syöttämään kahdesti. Vähän olisi silmät ristissä nyt. Miestä odottaa milelenkiintoinen päivä vessan siivouksineen, huolimatta siitä, millaiisessa kanuunassa herää...

voi kuvitella miehen ilmeen aamulla :D :D :D ,tulehan kertoon millä mielellä ja ilmeellä otti noi kepposet vastaan.Tiedän millaista on valvoa sammunutta olen sitä joskus tehnyt isälleni ja miehelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:
sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.

Jopas oli asiantunteva viesti. Sun kannattaa hakea apua noihin harhoihisi.

No enkä mä ymmärrä mikä hyöty AP:llä on pelleillä sen puhelinnumero-homman ja huulikiillon kanssa. Mitä sillä voittaa? Mua ainakin vain vituttas jos oisin ukkos. Lapsellista. Ja tosi tyhmä on ukkos jos edes lankaan menee. Voi luoja että on vakavaa jos yhdet pikkujoulukännit on noin kamala paikka...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sun miehellä taitaa olla alkoholiongelma. Tosi ikävää. Ehkä miehen kannattaisi hakea apua, kun on pienen vauvan isä.

Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.

Mun mielestä aikuinen, perheellinen ihminen ei juo itseään tuohon kuntoon. Vähempikin riittää. En ole uskonnollinen tai absolutisti. Mua ei naurattais yhtään, jos mun mies harrastaisi tuollaista.

Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.

Onneksi sun mielipide ei kiinnosta ketään.

Jotkut elää nuoruutensa ensin ja bilettävät sydämensä kyllyydestä ja vasta sitten aloittavat kotileikit. Jotkut tekee toisinpäin. Näköjään aika monikin tällä palstalla.

Kai tuo tuolta köhta kömpii, laitoin pyykkikoneen päälle. Pakko pestä pyykkiä jos aikoo jotain pukea ylleen. Mies on ollut viimeksi viihteellä maaliskuussa ja tuli sieltä kotiin melkein vesiselvänä, vähän kyllä ihmetyttää, miten nyt yhtäkkiä noin. Mutta jos kerran 10 vuoteen kunto on tuo, olkoon. Ei liiallisesta renttuamisesta voi moittia. Tuo puhelinnumerojuttu on vähän sellainen muistintestauskysymyskin, jos heti tietää, että se on vain kotoa voinut tulla, on joku tolkku ollut illalla... Pikku käytännön pila vain

Jotkut elää nuoruutensa ensin ja bilettävät sydämensä kyllyydestä ja vasta sitten aloittavat kotileikit. Jotkut tekee toisinpäin. Näköjään aika monikin tällä palstalla.

Eli ihminen ei saa enää ikinä vetää övereitä alkoholista kun saa lapsen? Voi jeesus miten tarkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Eiks se AP just sanonut ettei oo ennen ollu tolleen? Vittu että on joillakin panta kireällä. Jeesus! Mun puolesta saa perheellinenkin ihminen joskus irrotella vapaasti kunhan ei samaan aikaan ole lapset hänen vastuulla vaan toisella vanhemmalla tai hoitajalla.

Peesaan Rytkäätystä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai tuo tuolta köhta kömpii, laitoin pyykkikoneen päälle. Pakko pestä pyykkiä jos aikoo jotain pukea ylleen. Mies on ollut viimeksi viihteellä maaliskuussa ja tuli sieltä kotiin melkein vesiselvänä, vähän kyllä ihmetyttää, miten nyt yhtäkkiä noin. Mutta jos kerran 10 vuoteen kunto on tuo, olkoon. Ei liiallisesta renttuamisesta voi moittia. Tuo puhelinnumerojuttu on vähän sellainen muistintestauskysymyskin, jos heti tietää, että se on vain kotoa voinut tulla, on joku tolkku ollut illalla... Pikku käytännön pila vain

No sulla on tuossa se vastaus, jos se ei oo puoleen vuoteen juonut, niin ei tuo lie kumma jos pikkujouluissa on hattuun noussut ennakoitua paremmin.

Eli ihminen ei saa enää ikinä vetää övereitä alkoholista kun saa lapsen? Voi jeesus miten tarkkaa.

Se on kuule erittäin rentouttavaa kun viet muksut ensin mummilaan hoitoon ja repaset sitten persiit olalle. kannattaa kokeilla, heittäs kiristämästä
:D

samoilla linjoilla.. säälittävää kun ihmiset ei sitte yhtään hallitse alkoholin käyttöään..

Yhteistyössä