mammy Teillä on edessä sitten aika iso hankinta, jos autoa joudutte vaihtamaan. Vieläkö muuten pidät turvaistuinta selkä menosuuntaan? Meillä ainakin poika istuu vielä selkä menosuuntaan, mutta monet tutut, joilla samanikäinen lapsi niin ovat kääntäneet tuolin toisinpäin. Juurikin sen takia, että mahtuisi istuin autoon ja kuulemma lapsikin viihtyy paremmin. Mutta itse en ole uskaltanut vielä kääntää.
totinen torvensoittaja Äitiysvaatteet ovat todellakin hintavia. Itse ostin h&m:ltä muutamat housut, mutta ei ne oikein istuneet jalkaan. Koko ajan sai olla kiskomassa ylöspäin ja sen takia jäivät käyttämättä, kun tuntuivat epämukavilta päällä. Minä olenkin kulkenut sitten loppuajan trikoopöksyissä, jotka ovat olleet todella mukavia päällä. Ei ehkä niin muodikkaita, mutta pääasia että itse on niissä viihtynyt.
Liekusta Kävin siellä pari kertaa, kun esikoista odotin. Mutta sitten vauvan kanssa en enää sinne "osannut" lähteä. Nytkin olin aikeissa pariinkin kertaan sinne lähteä, kun oli sopiva teema, mutta oli sitten muuta niin jäi.
Kantoreppu itse hankin nyt manducan, esikoisella ei ollut mitään. Tai oli kyllä kantoliina, jonka sain tutulta, mutta ikinä en oppinut sitä käyttämään. Eikä meidän esikoinen siinä kyllä viihtynytkään. Nyt ajattelin, että jos vauva suinkin viihtyy manducassa niin se helpottaisi elämää aika lailla.
tapaamisesta Olisi kyllä mukava nähdä isommallakin porukalla. Kahvittelu kuulostaa mukavalta. Saataisko tapaaminen järkättyä jo ensi viikolle joku ilta, siten ehkä minäkin vielä pääsisin mukaan.