Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

Ihanaa kun täällä on jo uutta porukkaa, "uusi aalto" niin sanotusti :) Vielä ehditte hyvin verkostoitua ennen laskettuja aikoja.

Olin tänään taas neuvolassa (niinkuin joka viikko näin loppumetreillä), joka kerta oon arvellut että seuraavan viikon ajanvaraus jää jo käyttämättä mutta edelleen vaan kasvatellaan ja odotellaan.. Onneksi sentään oma painonnousu on tasoittunut tosi paljon loppuaikana kun ei enää jaksa syödä niin valtavasti :popcorn: Neuvolantätikin on toivottanut varmuuden vuoksi tsempit synnytykseen jo varmaan kolme kertaa, haha.

Itse asiassa on niin reipas olo että harkitsen kirpparille lähtemistä, hyvin jaksaisi vielä polkaista pyörällä vähän kiertelemään.. Suosittelen muuten kaikille (jotka suht normaalisti pystyy liikkumaan raskauden aikana) polkupyöräilyä semmosella mummomallin selkä suorana ajelu -pyörällä, tuntuu että sillä pääsee jopa paremmin eteenpäin kuin kävellen - varsinkin nyt kun vauva on jo aika lailla kiinnittynyt ja laskeutunutkin.. No ehkä en sentään voi suositella talvipyöräilyä nyt odottaville, mä en oo koskaan oppinut semmoiseen vaikka näyttää olevan ihan yleistä täällä Joensuussa.

Kivaa odotusta kaikille uusillekin, ja mulle toivottavasti mahd. lyhyttä odotusta enää :wave:

Sonja 38+5

Suosittelen muuten kaikille (jotka suht normaalisti pystyy liikkumaan raskauden aikana) polkupyöräilyä semmosella mummomallin selkä suorana ajelu -pyörällä, tuntuu että sillä pääsee jopa paremmin eteenpäin kuin kävellen
Sonja 38+5
ah, fillarointi on mun intohimo! :heart: tosin en minäkään mahan kanssa uskalla talvella fillaroida, muuten kyllä päivittäin liikun. maastopyörä on kyl silleen hankala, et ottaa maha ja reidet yhteen, kun ajoasento on niin matala. tykääköhän vauva tuosta?!

mie oon edelleen jatkanut laihtumista..siis ihan "vahingossa". syön kahden tunnin välein, mut paino ei nouse niin ei nouse. kahdes ekas raskaudes kummassakin lihoin 20kg, jotka kyl laihduin pois samantien. neuvolassa ei viel kuitenkaan oo "hyökätty" kimppuun, kun normi painoindeksin sisällä oon pysynyt.

voishan tuota kahvitella/kuolata vauvan vaatteita/istua puistonpenkillä joskus.. ensviikko ei kyl käy, kun tulee mummot kylään ja on kahdet synttärit järjestettävänä. miun "vauva" täyttää 6v perjantaina ja mie 25 lauantaina!:flower:
torstait ei käy oikeestaan koskaan, silloin vedän adhd-aikuisten ryhmää. mut muuten..

hyviä odotuksia sonjalle ja muillekin!! koitetaan törmäillä!

Yhteistyössä