Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

Tapaamisesta miullen käy ens viikolla ainoastaan klo 15:45 jälkeen, mutta seuraavalla viikolla esim. keskiviikkona kävis aamupäivästäkin tai perjantaina.

mahan näkyvyydestä kyllä tuo miulla jo vähän pömpöttää, varsinkin jos kapeempia paitoja päälleni laitan :whistle: iltasella onkin sitten jo ihan kunnon pömppä kun turvotuksen tekee :LOL:

Ens perjantaina olis sitten viimeinkin se ultra. Kyllä sitä on ootettukin!

~tottis

Jäi taas tänne kirjoittelu ja samaa vikaa näköjään muillakin. Oltiin jo tiputtu toiselle sivulle. Mutta siis tapaaminen ei tälle viikolle järjestynyt. Itselläkin oli sitten lomaviikolle kaikenlaista puuhaa niin siinäpä ne päivät nopeasti menevät. Mutta ehkä tavataan joku toinen kerta?

Ihanaa, kun aurinko pitkästä aikaa näyttäytyy. Saisi jo tuo lumentulo lakata ja alkaa pikkuhiljaa kevät tulemaan.

Jopas olikin tipahtanut tämä ketju.

Mie en ole nyt muutamaan päivään käynyt koko koneella, kun uuden työn alotin niin ei ole jotenkin ollut aikaa...;) Pitää yrittää parantaa tapansa nyt tässä.

Eilen kävin viikon 12 ultrassa ja niinhän vaan siellä pikkuinen napitti :heart: on se vaan aina jotenkin niin ihmeellistä kun näkee sen pienen ihmeen.

Toivottavasti tänne nyt vielä kirjoittelee muitakin niin saadaan tapaaminen järjestettyä jossain vaiheessa. Mie tosiaan yritän käydä etes lukemassa kerran viikkoon jos en aina kerkiä kirjottelemaan.

~tottis

mie olen ainakkii täällä :D ei vaan oo ehtiny olla juuri koneella ko toi taapero roikkuu lahkeessa tekemisen puutteessaan pakkasten takia :/ voi ku pääsis jo kunnolla ulos purkaa energiaa...alkaa ohjelmatoimistolta (lue äidlitä) loppua ideat :D

Miun aika menee odotellessa parin viikon päässä olevaa ultraa...sillon siis rv16. Tekis mieli jo kuuluttaa koko maailmalle,että meille tulee vauva,mut en vaan viel uskalla!!oon aatellu et jos tossa ultrassa on kaikki hyvin niin sitten kyl kerron :)

Tapaamista mieki toivon kovasti :)

Täälläkin toivotaan pakkasten jo vihdoin hellittävän. Meillä sama homma, että äiti saa olla melkoinen viihdyttäjä ja keksijä, että saa puolitoistavuotiaan viihtymään sisällä päivästä toiseen. Meillä kun on totuttu ulkoilemaan kolmesti päivässä. Tai siis aamupäivällä poika on ulkona hoidossa, mutta minähän haen pojan jo kahden aikoihin pois niin ollaan vielä pariin otteeseen ulkona. Nyt vielä mies on tämän viikon reissussa niin yksin sitten on on leikittävä viihdetoimistoa ja siinä sivussa hoidettava huusholli. En tiedä kumpi on pahempi, kun on yksin lapsen kanssa kotona: kovat pakkaset (=uunin jatkuva lämmitys ja puiden kanto) vai sitten lauha ja lumisade (lumien kolaaminen monesti päivässä). Molemmat on kyllä tullut parin kuukauden sisällä koettua ja ihmeestihän tuota selviää, kun halua on.

Kyllä minäkin olen vielä halukas tapaamiseen.

Nostelen vielä tätä ketjua, jos saatais taas porukkaa tänne. Mitäs teidän odotukseen kuuluu? Mulla ei olis enää kuin kuukausi laskettuun aikaan, nopeasti se aika vaan menee. Kiva, kun aurinko vihdoinkin alkaa jo lämmittämään, tekee mieli lähteä ulkoilemaan.

miten tää unohtuu aina :/ Sie miitu olet varmaan jo äippälomalla? täällä odotus menny ihan ok ja puoliväli lähenee..nyt ollaan mahataudin otisella kierroksella :/ aivan järkyttävä tauti :( kirjoittelen paremmin ko tästä toivutaan...

Ihana ulkoilusää. Oltiin aamupäivä pulkkamäessä ja nyt poika ja mies päiväunilla.

Joo, äitiyslomalla tosiaan jo olen. Onpas aika mennyt nopeasti. Pikkuhiljaa pitäisi alkaa laittamaan tavaroita valmiiksi vauvalle. Nyt tässä onkin hyvin aikaa, kun pidän vielä isompaa poikaa hoidossa muutamana päivänä viikossa. Saa itsekin vähän levätä, jos vaan malttaa. Viime viikolla oli ainakin jokaiselle "vapaa päivälle" niin paljon puuhaa ettei kerinnyt lepäilemään. Eikä sitä enää osaakaan, kun on tottunut juoksemaan tuon vauhtiveikon perässä aamusta iltaan. Mitenkäs muut, aiotteko pitää isomman lapsen/lapset päivähoidossa, kun vauva syntyy? Meillä on tämänhetkisenä ajatuksena, että poika jatkaisi hoidossa muutaman päivän viikossa kesään asti, ja jäisi sitten kotiin kun mies jää kesälomalle ja sitten miehen palattua töihin olisin molempien lasten kanssa kotona.

Mitenkäs olisi nyt se tapaaminen? Mikä aika teille sopisi parhaiten, itse pääsen oikeastaan mihin aikaan vaan.

meillä ei oo kumpikaan hoidossa..toinen tietty koulussa ;) ja ite en vois kuvitella ainakaan vauvan synnyttyä viedä tota 2v:tä hoitoon ihan sillä,et varmaan tuntisi olonsa aika hylätyksi,kun taloon tulee uusi vauva,äiti on kotona ja hänen pitää olla tarhassa...ja toinen syy olis se että en kehtais lähtee kuljettamaan hoitoon ja pois :D nää on näitä mielipideasioista :)

Meille kävis tapaaminen oikeestaan mikä aamupäivä vaan paisti keskiviikko ja torstai:) mua kiinnostais lähtee kattomaan se remontoitu mukulakatu...olisko ideaa? :)

No mitenkäs olisi tapaaminen ensi viikolla perjantaina? Aamupäivästä ja mukulakadulla? Mulla on alkuviikon aamupäiviksi jo sovittua ohjelmaa, joten tuo pe kävisi. Tosin käy kyllä iltapäivätkin, ainoastaan tiistai iltapäivä ei käy.

Ja kaikki halukkaat mukaan tapaamiseen.

Eea
Uusi ilmottautuu mukaan. :) Tai no, on meiltä jonkun verran Joensuuhun matkaa,mutta sinne olen synnyttämään menossa ja muutenkin. Täällä ollaan viikoilla 17+6. Rakenneultra olisi edessä 13.4.. Toivottavasti kaikki on hyvin. Toista lasta odotan. Esikoinen (tyttö) on syntynyt lokakuussa 2007. Nyt on ollut vahva tunne poikavauvasta. :)

Raskaus on mennyt mukavasti. Ei ongelmia tai vaivoja lainkaan. Jos ei maha olisi turvonnut, en edes tietäisi olevani raskaana. Toivotaan, että tilanne jatkuu samana loppuun asti.

Eea + Urkki 17+6

Hei!
Täällä odotellaan pikku kakkosta syyskuussa saapuvaksi. Esikoinen on 06/09. Töissä olla möllötän, joten tapaamiset ovat päiväaikaan ihan mahdottomuus ennen kuin kesäkuu koittaa ja työt loppuu. Tulis vaan jo se kesäkesäkesä :heart:

mammy Olipas mukava nähdä, harmi vaan, että pojat puuhasivat eri puolilla mukulakatua niin ei ehtinyt jutella. Olisi heti pitänyt ymmärtää yhteinen kiinnostus junarataan.=)

jjaiks Tervetuloa mukaan! Teillä on kuukauden vanhempi esikoinen kuin tuo meidän poika, joka on 07/09. Onko teillä esikoinen tyttö vai poika? Asutteko ihan tässä Joensuussa vai jossain kauempaa? Kiva, jos on kiinnostusta tapaamiseen, me ainakin pojan kanssa tutustutaan mielellämme uusiin ihmisiin. Ja jos vielä tulevalle vauvallekin löytyisi omanikäistänsä seuraa.

Yhteistyössä