****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Hei!

Huomasin tämän ketjun muiden kuumeketjujen keskeltä ja tämä ehkä tuntuisi itselle sopivimmalta, että jos vaan mukaan mahtuu, niin mieluusti hyppäisin kelkan kyytin. ;)

Meillä on siis jo 2-vuotias poika. Tarkoitus oli tehdä ne kaksi lasta siinä kuuluisassa kolmessa vuodessa, toisin vaan taitaa käydä.

Oma hormonitoimintani on ollut raskauden jälkeen aivan sekaisin.. Kierrot venyy ja katoaa, kerran söin jo kolmen kuukauden kuurin teroluteja ja sen jälkeen kierto normalisoituikin, hetkeksi.
Nyt taas kierrot venyneet ja tätiä ei kuulu sen enempää kuin vauvaakaan.

Epätoivon syövereissä tullut käytyä jo useamman kerran. Mikä mussa on vikana? Saanko enää koskaan vauvaa?

Nyt kesää kohden epätoivosta on suunta ylös! Päätin aloittaa laihdutuksen, jos hormonitoiminnan sekavuus johtuisikin niistä jäljelle jääneistä raskauskiloista. Sen jälkeen kun olen ne karistanut lanteiltani toivon kierron normalisoituvan. Jos niin taas ei käy, aiomme hakeutua sitten hoitoihin..

Yrityskierto numero "jokin" tässä on nyt menossa.

Plussatuulia kaikille!
 
Kiitos onnitteluista. Itse en uskalla odottajien puolelle siirtyä ennenkuin tiedän että asukki on mukana.. Jään tänne taustalle jos ei se ketään haittaa.
Vaniljainen joulutonttupa hyvinkin, ihan vähän kurkkasin laskettua aikaa ja se olis 21.12 :xmas: Kunhan vaan kaikki menis hyvin.
 
Tiikeli ja Kuu-mami paljon onnea plussista! tarrasukkia matkaanne!

syysmyrsku ja kirppulainen tervetuloa mukaan!'

täällä nyt menossa pp5. Inssin jälkeen oli kolme päivää kamalia menkkakipuja ja ihme polttelua. Sain kuulla että keho saattaa reagoida pesuaineeseen.. no onneksi neljäntenä päivänä helpotti, eikä tänään (ainakaan vielä) ole tuntemuksia...

Lisää plussatuulia tänne! :whistle:
 
Tiikeli Voi kuinka ihanaa! Voitte saada pikkuisen jo jouluksi maailmaan :heart: Sulla on muuten aikalailla tasan kolme kuukautta mun jälkeen laskettuaika, mullahan se on 25.9, joka siis arvioitiin varhaisultrassa viikoilla 6+4, mutta menkoista laskettuna mun la. olisi 21.9 ja np- ultrassa myös arvioitiin lasketuksiajaksi tuo 21.9, mutta ei sitä kuitenkaan muutettu. Joten sitä sitten loppuaikana tarkkaillaan, ettei vauva kasva liian isoksi ennen aikojaan :)
Meinaatko käydä varhaisultrassa? Mä en olis jaksanut mitenkään odottaa sinne viikolle 12 asti, että tiedän kaiken olevan hyvin :D Oon vähän hätähousu kaikissa vauvaan liittyvissä asioissa :whistle:
Ootko testaillut jo uudestaan? :)

Vaniljainen :heart: 17+0!
 
Vaniljainen Joo, testasin Clearbluen testillä ja se sanoi raskaana 2-3 viikkoa. Kyllä mä nyt uskon tämän todeksi ja ei, en pysty oottaan viikolle 12. Varhaisultraan menen jos vaan sellainen mahis tarjoutuu. On tää vaan niin ihanankamalaa. Toivon muillekin jo plussia, toivon oikein kovasti. Sellaisen nähdessään sydän hypähtää. :heart:
 
Tuli käytyä näillä keskusteluketjuilla kolmisen vuotta sitten todella ahkeraan, jolloin jätimme avopuolisoni kanssa ehkäisyn ja päätimme haluta lapsen. Kun lasta ei näkynyt eikä kuulunut, niin jäi näiden keskustelujenkin seuraaminen pikkuhiljaa.

Esikoinen siis haaveissa ja tasan kolme vuotta sitten oli ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Kolmeen vuoteen ei yhtään plussaa, menkkojen kierto tasan 30 päivää, joka venähti viime syksynä 34 päivään (silloinkaan ei plussaa), mutta tänään SAIN KAKSI VIIVAA = PLUSSA!!!

Halusin jakaa tämän nimenomaan tälle palstalle, koska olin todellakin jo menettänyt toiveeni ja vasta viikko sitten itkin miehelleni tilannetta ja puhuimme vakavasti, että meidän tulee lähteä hakemaan apuja lääkäristä..

En oikeasti tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa, teen molempia. En tiedä pitäisikö tästä nyt vain iloita vai olla varuillaan ja vain toivoa, ettei tule kesken.. Onhan tämä nyt jo iloinen asia siksi ainakin, että nyt tiedämme, että meillä on mahdollisuus :)

Mutta siis toivoa on meillä kaikilla :heart:

Ai niin, tein tänään tosiaan kaksi testiä ja kolmanne jätin aamuun.. mies vielä sanoi, että ostetaan huomenna vielä lisää testejä :D Ei oikein sekään tahdo uskoa.
 
Tiikeli Oih, toi on niin ihana tunne!! :) Meillä päin eka kunnan tarjoama ultra on vasta se np- ultra, joten me käytiin yksityisellä varmistamassa, että pienellä on kaikki hyvin! Se oli todellakin rahanarvoinen hetki kun lääkäri näytti, että "tässä teidän pikkuinen on ja ihan oikeassa paikassa. Tuo sykkivä tuossa on sydän". Siinä rupesi mieskin itkemään :heart:
Kaikkea ihanaa teidän kevääseen!! :)

Kauris Onnea ihan hurjasti!! Niin se vaan hetkessä voi tilanne muuttua vaikka vielä ennen plussaa sitä ajattelee, että ei ikinä saa omaa vauvaa! :heart:
Me myös puhuttiin kaksi päivää ennen plussaa, että täytyy ottaa lääkäriin yhteyttä ja keskustella hoidoista! Ihanaa kevättä myös teille! :)
 
voi että mitä ihania uutisia tänne on tullutkaan!! aivan mahtavaa!! onnea todella paljon kaikille plussanneille! :heart: tulee kyllä tosi hyvä fiilis tuollaisista uutisista! jee!!

ja oikein paljon tervetuloa uusille! kiva että joukkomme kasvaa. ainut että päivittäjämme on hävinnyt.
oiskohan ketään halukasta perustamaan uutta ketjua, että saataisiin lista päivitettyä??

mulla alko menkat pari päivää ennen kuin piti, aikas lyhyeksi jäi tuo luteaalivaihe, mut laitetaan se keskenmenon piikki. ;) toivottavasti olis nyt normalisoitunut kierto. ensi viikolla oliskin jo sitten ovis, jei!! pääsee taas jännäämään! :p


kevätterveisin raphaella
 
Paljon onnea plussanneille!:flower:

Täällä ei jaksa elämästä ja keväästä kauheesti taas iloita, menkat alkoi eilen:'( Yli 1,5 vuotta yritetty, clomeilla ja kerran Pregnylilläkin, ei auta. Ei koskaan vielä ole ollut plussaa testissä. Kai se pitää hyväksyä tämä lapsettomuus ja jatkaa elämäänsä. Keksis vaan taas keinon millä...Jatkuvat vauvauutiset ympärillä ei ainakaan auta asiaa, töissäki on yks muutaman vuoden mua nuorempi maha pystyssä, ees siellä ei pysty siis unohtamaan asiaa. Masentavaa.
 
Onnea Plussanneille:heart: nythän niitä rupes ropisemaan!tarrasukkia ja tsemppiä!! ja uusille tervetuloa!
ite olen tuolla taustalla pysytelly ja lueskellu teidän juttuja kun ei aina ehi kirjoittaa tai sitten kun ei oo mitään kirjottamista... omaan napaan ei mitään,kp14 tänään ja kirkasta limaa bongasin mutta ovistesti näyttää negaa! :confused: monestikko päivään tikutatte?voiko se muuttua päivän mittaan eli jos aamulla nega,illalla voi näyttää muuta vai kerran päivässäkö lirkitte tikkuun? :p alkaa jo hieman tynpiä sekin.jos käyttäs nuo varastossa olevat tikut ja antas kesän mennä miten menee. toisaalta kesäkuussa se gyne joten tiedä sitten miten joutuu sen jälkeen vahtaamaan ja testailemaan,mutta kun muu ei auta pakkohan se on. hirvee stressi tuosta painostakin! yrittäny vähä laihuttaa ennen sitä gyneä jos mun diagnoosit osuu oikeaan ja onkin se cpo niin ois jo vähä kevyempi valmiiks : / mutta kun oikein laihduttamalla rupee laihduttaa niin eipä onnistu! tuntuu että kahta kauheempi nälkä ja tekee mieli ihan kaikkee vähäkin rasvasta ja suolasta!
ympärillä raskaantujia riittää,vuoden aikana 6 meijän tutuista on tullut raskaaksi ja saanutkin jo vauvan...jippii..
minä jään tänne taustailemaan ja tikuttelemaan,isken taas kun puheripuli ja purkautumisen tarve yllättää! elkeehän luovuttee,koitetaan vaan jaksaa mennä eteenpäin!:heart:

Munarikasta Pääsiäistä kaikille!! ;) :flower:
 
Manuliina :hug:

Kaktuspiikki mä oon ainakin kerran päivässä tikuttanu. Ja jaksuja niihin ympärillä pyöriviin pallomahoihin. Niitä tuntuu olevan joka paikka täynnä...

ON: olin tänään tarkistusultrassa. Eli siis viikko sit oli inssi. Rakkula oli poistunu, joten ovis tapahtunu normaalisti ja kaikki näytti ... no normaalilta. Viikon päästä saisin alkaa testailee josko lykästi.
 
pakko oli vielä tulla kertomaan josko joku osais kertoo mitä tää meinaa..
siis eilen illasta asti ollu menkkamaisia kipuiluja,varsinkin vasemmalla puolen joka hieman suurempi kun oikee,limoja tulee(ei valk.vuotoa) mutta ei plussaa ovistikkuun! siis what!?!? :O enkö siis ovuloi vaikka oireet täsmää?? vai mitä tämäkin nyt sit meinaa.. kylläpä latisti kerralla kun olin kerrankin varma että nyt bongasin.
kiitti joshua tsempistä! :wave:
 
Pakko oli tulla nostamaan ketjua, kun oli jo tippunut niin alas :D

Tänne ei taaskaan kuulu mitään. Mies oli viikon verran pääsiäislomalla ja alunperin odotin, että ovis olisi sattunut tuohon ajankohtaan. Mutta kuitenkin kävi niin, että kierto venyi pari päivää eikä ovista ole tainnut tulla vieläkään. En ole ainakaan mitään huomannut.
Eli niin sanotusti "hukkaan meni" miehen vierailu. No ei tietenkään... heh oltiin mökillä, grillattiin ja tehtiin kevättöitä ja syötiin suklaata.

Muutaman viikon päästä loppuu miehen työprojekti ja hän palaa taas kokoaikaisesti kotiin, eli sitten voi taas omistautua lapsen tekemiselle. Hiukan jo valmiiksi ahdistaa, että jos asiasta tulee taas samanlainen pakkomielle, kun tuossa aiemmin. Toisaalta olen kyllä jo alkanut hiljalleen luopua kokonaan toivosta. Onhan minulla jo yksi lapsi. Ehkä ei ole tarkoitettu meille enempää... Tietysti miehenh puolesta surettaa, kun hän kovasti toivoisi vauvaa, hänellähän ei vielä biologista lasta ole.

Aurinkoista kevättä kaikille!
 
no en bongannu sitten sitä ovista,tikut näytti negaa. vaakamamboo kuiteskin varulta harrastettiin :p
tikut loppu ja en tilaa uusia vasta kun gynen jälkeen jos ja kun käskeevät ovista bongailla. jos etes tarvii,mikä nyt sitten se diagnoosi onkin..
 
moikka! :wave:

Joshualla jännät paikat! mitkä on fiilikset tällä hetkellä? ootko jo testaillu?? täällä pidetään peukkuja!!

Amalia Armas ei saa menettää toivoa! niin kauan on toivoa kun mummotauti iskee!! ;)

kaktuspiikki koskas sulla oli gyne?? tsemppiä sinne!

täällä dpo 0, jännäily alkakoon!


raphaella
 
Vaniljainen, ihanuus! :heart: Juu, juu, siis, täällähän ollaan raskaana! Dpo 5 ja ihan satavarma oon! :LOL: Nooh, jos nyt totta puhutaan, oireita ei kyllä kauhiasti ole. :D Mutta eipä niitä nyt vielä oikein voi ollakaan. Ainut mikä on samanlailla kuin joulukuussa (siis siinä kierrossa mistä raskauduin) ja erilailla kuin normikierrossa ni "kuivaa kautta" ei ole ollut ollenkaan ja tänään on alamasua nippailut. Jaiks!! On tää vaan niin jännää. Saisi vaan aika mennä PALJON nopeammin!! Ihana kun kyselit kuulumisia! Miten sun masukki voi? Joko ootte ollu rakenneultrassa? Meinaatteko sukupuolta tiedustella?? Tsemppiä ja hyviä vointeja!! :heart:

Tässä ketjussa se hiljaiselo vaan jatkuu... Kukkuu?? Missä ootte?? :)


raphaella
 
Voi kuules, Raphaella-murunen, mä olen jo monenmonta päivää jännittänyt sun puolesta ja eilen oli jo pakko kysellä tuntemuksia, vaikka dpo:t onkin vielä vähäiset :) Mutta hyvältä nuo sun oireet kuulostaa! Toivon niin kovasti, että teillä onnistaisi pian uudestaan!! Raportoihan joka päivä miten oireiden saralla menee! :heart:

Meillä on kaikki mennyt hyvin! Kiitos kysymästä :heart: Rakenneultra on maanantaina ja ehdottomasti halutaan tietää kumpi tuolla majailee! Mulla on vahva poikaolo, joten saa nähdä pitääkö tunne paikkaansa!
Potkut on jo tosi selkeitä, mieskin ne tuntee jo kädellä :heart:

Tää ketju on tosiaan harmittavan hiljainen, mä luulen, että tähän sais eloa jos joku jaksais alkaa päivittämään tätä ja tekis uuden ketjun :)
 
voi hitto, sä oot ihana Vaniljainen!! :heart: Mahtavaa että teillä on kaikki hyvin, ja hetiheti sitten tänne kertomaan tuleeko teille pieni prinssi vai prinsessa! :heart: Tsemppiä siis ultraan! Varmaan aivan mahtavaa sun miehestä kun ite tuntee potkut. Muistan iteki esikoista kun odotin, niin isäntä oli koko ajan lääppimässä mun mahaa, jotta tuntis potkuja. :LOL:

Joo, mä voin tulla tänne raportoimaan sulle mun oloja! :D Eipähän tarvi yksinään jännätä! ;) Torstaista etiäpäin ollaan kyl reissussa, mut maanantaina sitten taas. Sillon pitäisi vissiin kyl menkat jo alkaakin..
Tänään ei kyllä tuntemuksia juurikaan ole ollut, mut toivosta ei luovuta koskaan!! :)

Mietin et pitäiskö mun alkaa päivittäjäksi, mutta nääh. Ollaan sovittu että mennään rennolla meiningillä, mä en usko päivittäjän homma kauheesti auttaisi ainakaan siihen rentouteen. Ehkä pitäisi kirjotella jonnekin muuallekin, tota keskenmeno -ketjua on seuraillut, tuntuu ihan kivalta porukalta. Mut rennosti nyt, ainakin vielä vähän aikaa!! :D


raphaella
 
Moi taas.

Ajattelin vaan nostaa taas ketjua (ettei Raphaella tunne itseään yksinäiseksi) :D
Joo täällä taas kp 1. odotellaan huomiseksi tai ylihuomiseksi. Mitkään merkit ei tosiaankaan viittaa muuhunkaan mahdollisuuteen. Ainut mainittava poikkeavuus olotilassa on muutamia päiviä jatkunut järjetön makeanhimo... yleensä en pahemmin syö namia, mutta muutaman päivän on kyllä mennyt kaikkea. Heh.
Rinnat on arat, mutta niin aina ennen menkkoja. Että näin. Toivottavasti Raphaellalla on asiat paremmin!
 
Tsempit Raphaellalle!
Ja kyllä täällä taustalla ollaan edelleen, hieman hiljaisempana kuin aiemmin mutta kuitenkin. Vaikuttaa hieman siltä että väki on johonkin kaikonnut, se on harmi juttu koska mä sain ainakin tosi paljon helpotusta tästä ketjusta.
Ihania uutisia Vaniljaiselta. Mulla olis nyt kasassa tasan 8 viikkoa ja huomenna varhaisultraan katsomaan onko ketään kotona.. Kovasti se pelottaa.
Amalia Armas jospa namin syönti onkin merkki..! Meikäläinenkin on tämän viikonlopun sekä himoinnut että mässännyt karkkia aivan tajuttoman määrän eikä meinaa sekään riittää.. Ja pari viikkoo meni sillain että ei todellakaan mitään makeaa, yöks.. =)
Mutta oikein hyviä ja aurinkoisia päiviä kaikille! :cool:
 
Heipat kaikille! Tosiaan on tämä ketju aika lailla hiljentynyt, itseni mukaanlukien. Tuntuu vaan ettei ole mitään sanottavaa, ei jaksa enää oikein niitä oireitakaan keksimällä keksiä...:ashamed: Harmitti kyllä tossa päivällä ku ilmeisesti tällä sivustolla oli jotain päivitysmeininkiä eikä siis tänne päässy. Niin kovasti harmittanu koko päivän ku esim.Facebookissa ei mitään muita päivityksiä ole ku äitienpäivään liittyviä. No, ymmärrettävää sinänsä mutta esim.yks tuttu oli laittanu että näin äitienpäivänä hänelle iskee pelko että jos hänestä ei oliskaan koskaan tullut äitiä! No voi vittu ja nyyh, tervetuloa mun maailmaan, mä ajattelen sitä joka päivä että mahtaako musta koskaan tulla äitiä. Ja hänellä siis jo on kuitenkin se lapsi...Että helpolla hänki pääsee jos vaan tarvii jossitella ja se "pelko" vaivaa vaan yhtenä päivänä vuodessa. Että semmosta, pikku purkaus taas...Hiukan tunteet pinnassa, se jotenkin on taas yks muistutus lisää tästä kaikesta tämä äitienpäivä.
Viikon päästä suunnilleen tulee taas kierto päätökseen, että ei muuta ku menkkoja ootellessa. Kaikkensa sitä tekee mutta ei vaan tulosta tule. Ja toisilla se käy tosta vaan?! Kuten sanottu ni tasan ei mee nallekarkit!: /

Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille! Ehkä tässä joskus vielä onnistuu itsekin.:rolleyes:
 
Joo harmi tosiaan, että tämä ketju on näin kovin hiljainen. Noissa joissain muissa pinoissa mihin kirjoittelen hiukan masentaa, kun kaikki toiset tuntuvat pitävän itsestään selvänä, että tärppi käy parista yrityskierrosta (ja usein se tuntuu niin tapahtuvankin). Tietysti pitää ketjukavereille toivoa onnea, mutta hiukan masentaa, kun aina itse on se, joka vaan toisten puolesta iloitsee.

Pitäisi saada joku päivittämään tätä ketjua, voisi vaikka tehdä uuden ketjun ja "keksiä" vaikka aina viikon aiheen, josta voi keskustella, jos ei jaksa aina olemattoma oireitaan päivitellä... Erääsä toisessa keskusteluryhmässä tuollainen toimi tosi hyvin. Tietty aina kaikesta muustakin voi kirjoittaa :D

Joo täällä on taasen kp 1 ja jonkinnäköisen laskutekniikan mukaan näin alkoi yk 14. Toi Yk on vähän semmonen noin... koska tässä tosiaan ei muutamaan kuukauteen ole aktiivisesti yritetty, kun mies on asunut 400.n kilometrin päässä. Nyt kuitenkin taasen hiukan tilanne muuttuu, kun miehen projekti päättyy ja hän palaa kotiin parin viikon päästä. Rahatilanne huononee, mutta kiva on saada mies kotiin taas :D

Oon tässä hiukan meittiny, että voisikohan tämä lapsettomuus johtua mun kilpirauhasarvoista... en ole niitä mittauttanut, mutta kampaajani ( :D ) epäili, että mulla moinen ois (kuulema hiuksista huomaa). Oon myös ajoittain tosi väsynyt ja sukurasitekkin painaa. Pitäisi varmaan käydä mittauttamassa arvot. Mulla vaan on outo fobia verikokeita kohtaan... ei siis sitä itse pistämistä pelkää, vaan siitä, että mitä ne paljastaa.

Semmosta tällä kertaa! Koittakaahan kaikki jaksaa ja kirjotellakkin välillä tänne :D
 

Yhteistyössä