Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

Voi kukka77 :flower: :flower: Onnea teille ihan hirmusesti :hug:
Kun nyt voisit hengähtää ja nauttia jouluajan ressaamatta mistään ja olla vaan onnellinen :heart:

sannulille ihan älyttömästi peukkuja!

).( täällä procren tuikataan uuden vuoden kunniaksi 31.12. Siitä se piina taas sitten alkaa :x
 
Maanantai 28. joulukuuta 2009




Sannuli-81...........3.IVF/pas............testi 24.12.
Duffy....................2.ICSI.................joulukuu
annamaria83......3.ICSI..................joulukuu?
MariAnne-S..........4.IVF/pas............joulukuu?
SuzyQ69.............3.IVF....................pas tulossa?
Sarma.................2.IVF....................tänä vuonna?
Alina79................2.ICSI..................tulossa
risupesä..............2.IVF....................vko 3
kirma...................3.IVF....................vko 4
eevi-antero ........2.IVF/pas.............tammikuu
toivorikas-72.......3.ICSI/pas...........tammikuu
Amelie80.............2.ICSI/pas...........tammikuu
Miimi78................5.ICSI.................tammikuu
Merisiili...............5.ICSI..................tammi-helmikuu
palsebo..............2.IVF....................helmikuu?
Miisamari.............4.IVF...................keväällä 2010?
Nat......................3.IVF...................tulossa
dream09..............4.IVF/pas............2010
Cris.....................4.ICSI.................suunnitteilla


Varmistuvat plussat


Plussat



pohtijatar............2.IVF...................22.9.09
Hope79..............4.IVF/ICSI............24.9.09
Tao74.................3.IVF....................24.9.09
dreamer78..........2.ICSI.................24.11.09
sebu08...............3.IVF...................27.11.09
Kukka77..............3.ICSI/pas..........20.12.09


***********
Ihan mahtavia uutisia Kukka, paljon ONNEA!! :heart:
 
Tulin nopeasti käymään täällä ja mitä uutisia olikaan.

Kukka Aivan ihanaa! Lämpimästi onnea! :heart:

SannuliOnnea testaukseen! Pidetään peukkuja.

Toivotan kaikille Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Toivotaan, että ensi vuonna mahdollisimman moni meistä raskautuu ja saa kauan kaipaamansa vauvan.

terkuin,
Marianne
 
Hei vaan!

Täältähän löytyikin aivan selkeästi jo minullekin kuuluva pino "kokeneemmat kävijät"..
Takana 3 icsiä, jonka jälkeen on miehelle tehty dnatesti, jonka tulokset huonot. Tilannetta yritetty nyt parannella lähinnä perusvitskuilla (e,c,d, kalcium,magnesium,sinkki jne) ja tarkoitus olis nyt uusia tuo testi ja katsoa vitamiinikuurin vaikutusta, jonka jlk. miettiä mahdollisuuksia/hoitosuunnitelmaa 4:een hoitoon..
 
Kiitos teille kaikille onnitteluista! Taytyy se varmaan uskoa etta raskaana ollaan, kun menkkoja ei ole kuulunut. KE menen ensimmaiseen ultraan...

Toivon todellakin kaikille vuoteen 2010 niita paljon kaivattuja plussia!
 
Sarma
Täällä onkin ollut joulun aikaan hiljaista..

Mä olin jo vähän innoissani tuossa joulun pyhinä kun menkat oli reilusti myöhässä (oviksesta laskettuna) ja aattelin, että kun tänään palaan kotiin niin käynkin ostamassa raskaustestin, tänään ku oli 25pvää oviksesta..

Mutta miten ihmeessä sitä ihminen voikin olla niin tyhmä, että toivoo niin turhia: Just ku olin lähössä kauppaan niin eiköhän sieltä jotain tuhrua alkanu tulemaan, joten jäi testi ostamatta.. Että mä oon vihanen itelleni kun erehdyin moista joulun luomuihmettä edes kuvittelemaan.. Että mä olen idiootti!

Jälkeenpäin mietin, että oliskohan kuitenki pitäny testata kun kerta oviksesta oli noin paljon vuoto myöhässä, näkyisköhän testissä vielä jos olis vaikka edes jotain yritystä ollut..?
 
Lisäsin Crisin listalle :wave:

Sarma :hug: tottakai kannattaa testata, etenkin jollei vuoto oo vielä alkanukaan kunnolla tai jopa loppuu kokonaan.. kyllähän siitä jonkinlaista toivoo sais edes jos näkyis haaleekin kiinnittymisyritys. Sen takia ite ajattelin viimeks hoidon jälkeen testata vaikka vuoto oli jo selkeesti kuukautiset..vaikka eipä siitä mitään väriä löytäny hyvällä tahdollakaan :(

Kukalle kovasti tsemppiä ultraan! Uskon että jännittää =)
 
Sarma
No tässä pahimman v*tutuksen laannuttua mietin, että JOS ne ei ole huomenna töistä lähtiessä alkaneet kunnolla niin sit käyn ostaan testin ihan vaan varmuuden vuoksi. Koska mä olisin ihan onnellinen jos saisin edes jotain osviittaa siitä että siellä ehkä mahdollisesti jotain on voinut tapahtua, vaikka se ei oliskaan jatkunut sen pidemmälle..
 
Keskiviikko 30. joulukuuta 2009




Sannuli-81...........3.IVF/pas............tammikuu
Duffy....................2.ICSI.................joulukuu
annamaria83......3.ICSI..................joulukuu?
MariAnne-S..........4.IVF/pas............joulukuu?
SuzyQ69.............3.IVF....................pas tulossa?
Sarma.................2.IVF....................tänä vuonna?
Alina79................2.ICSI..................tulossa
risupesä..............2.IVF....................vko 3
kirma...................3.IVF....................vko 4
eevi-antero ........2.IVF/pas.............tammikuu
toivorikas-72.......3.ICSI/pas...........tammikuu
Amelie80.............2.ICSI/pas...........tammikuu
Miimi78................5.ICSI.................tammikuu
Merisiili...............5.ICSI..................tammi-helmikuu
palsebo..............2.IVF....................helmikuu?
Miisamari.............4.IVF...................keväällä 2010?
Nat......................3.IVF...................tulossa
dream09..............4.IVF/pas............2010
Cris.....................4.ICSI.................suunnitteilla


Varmistuvat plussat


Plussat



pohtijatar............2.IVF...................22.9.09
Hope79..............4.IVF/ICSI............24.9.09
Tao74.................3.IVF....................24.9.09
dreamer78..........2.ICSI.................24.11.09
sebu08...............3.IVF...................27.11.09
Kukka77..............3.ICSI/pas..........20.12.09


***********
Ihan mahtavia uutisia Kukka, paljon ONNEA!! :heart: [/quote]

 
Nyt vasta muistin, että mun piti käydä kertomassa siitä Pergoveriksen ja Puregonin yhteensopivuudesta. Eli, niitä ei saa sekoittaa samassa ampullissa, sitten tuhoavat toisensa tms. Mutta muuten käy Pergoveriksen kanssa yhtälailla kuin Gonal-F.

Jos jollekin vastaava juttu tulee joskus vastaan. Syy siihen, miksi mulla on hoidon lopussa viimeisissä piikityksissä tuota Pergoverista, on se, että sen on todettu auttavan kohdun vastaanottavuuteen alkiolle yli 38-vuotiailla.

Lumeton
 
Sannuli, ihan sanattomaks vetää :hug: :'(

fiia, tervetuloa!

Kiitos infosta lumeton! Vaikka eihän noita kynäaineita oikein voiskaan sekottaa samassa ampullissa kun pistetäänkin eri tavalla, :kieh: en tiedä sitten miten puregonin kanssa..


).( Laskeskelin tossa ittekseni että eikö mulla kuitenkin olis se punktio viikolla 2, kun nyt huomenna alan pistää? En tajua kuinka ne on laskenu sen muka viikolle 3, kun jo viikolla 2 oon pistelly sen 2 viikkoo.. Viimekskin pistin 11 päivää ja annoksella 150iu, ja nyt on vielä suurempi annoskin, niin eikö oo todennäkösempää että ne vois olla kypsiä jo aiemminkin? Kuinka paljon muilla on eri hoidoissa vaihdellu pistospäivien määrä ja onko ollu eri annoksilla? No tietysti se ero mulla tässä edelliseen, että lamautuskin on ollu paljon pidempi, että jos ne varautuu siihen ettei kasva ehkä niin nopeesti..? :|
 
Perjantai 1. tammikuuta 2010




SaaraX................2.IVF/3.pas..........vko 2
risupesä..............2.IVF....................vko 2-3 ?
kirma...................3.IVF....................vko 4
Sannuli-81...........3.IVF/pas............tammikuu
fiia 69..................2.IVF...................tammikuu
eevi-antero ........2.IVF/pas.............tammikuu
toivorikas-72.......3.ICSI/pas...........tammikuu
Amelie80.............2.ICSI/pas...........tammikuu
Miimi78................5.ICSI.................tammikuu
Merisiili................5.ICSI..................tammi-helmikuu
palsebo...............2.IVF....................helmikuu?
MariAnne-S..........4.IVF/pas............keväällä 2010
Miisamari.............4.IVF...................keväällä 2010?
dream09..............4.IVF/pas............2010
Sarma.................2.IVF....................
Alina79................2.ICSI..................
Nat......................3.IVF...................
Cris.....................4.ICSI..................
Kukka77..............3.ICSI/3.pas.......
Duffy....................2.ICSI.................
annamaria83.......3.ICSI..................
SuzyQ69.............3.IVF/pas.............


Varmistuvat plussat


Plussat



pohtijatar............2.IVF...................22.9.09
Hope79..............4.IVF/ICSI............24.9.09
Tao74.................3.IVF....................24.9.09
dreamer78..........2.ICSI.................24.11.09
sebu08...............3.IVF...................27.11.09


********
:attn: Järjestelin listaa nyt niin että alemmas ne joilla ei vielä tarkempaa aikaa ole selvillä,..ilmoitelkaahan/päivittäkää itse listaan sitten kun tietää!
 
Sannuli Kuinka surullista kuulla. :hug: Onneksi teillä on jo tammikuussa seuraava pas ja pääsette yrittämään uudestaan.

Cris ja fiia Tervetuloa mukaan joukkoon!

Risupesä Onneksi sinäkin pääset vihdoinkin aloittamaan pistokset. Kyllä oot sitkee luonne, kun noin kauan olet jaksanut tätä uutta hoitoa odottaa. Mulla on vaihdellu hoitokohtaiseti lääkkeiden annosmäärät ja pistospäivien lukumäärä. Esim. jossain aiemmassa hoidossa pistin Menopuria aluksi 150 IU ja viimeisinä päivinä 225 IU. Pistospäiviä oli yhteensä 11. Tässä viimeisessä hoidossa rakkulat eivät millään meinanneet lähteä kasvamaan, vaikka aloitettiin pistokset annoksella 225 ja suurennettiin hoidon edetessä annokseen 300. Pistospäiviä oli yhteensä muistaakseni jopa 15. Lopputulos oli kuitenkin ihan hyvä, muistaakseni munasoluja tuli 15 ja käyttökelpoisia alkoita 8 kpl. Nämä hoidot ovat siis olleet lyhyellä kaavalla ilman lamautusta. Se on totta, että pitkä lamautus voi vaikuttaa myös siihen, että ehkä annoksia tai pistosaikaa joudutaan kasvattamaan.

Mulla ei kohdunulkoinen lähtenyt toimenpiteenkään jälkeen pois, ja HCG alkoi nousta uudestaan. Jotain raskausmuodostumaa jäi siis vielä kasvamaan vatsaonteloon (tai munasarjan pinnalle). Sainkin viime viikolla Metotreksaatti-pistoksen. HCG lähti kyllä sen jälkeen laskuun, mutta hitaasti. Viime kontrollissa se oli vähän alle 300. (HCG oli toimenpiteen jälkeen korkeimmillaan lukemassa 387.) Suunta on nyt oikea ja toivotaan, että sama suunta jatkuu. Lääkäri sanoi, että voi mennä nelisen viikkoa, että HCG laskee nollaan. Meidän seuraava hoito menee siis näin ollen keväälle. En millään jaksa odottaa sinne asti. Kyllä tää on rasittavaa :(.

Parempaa onnea teille muille! =)
 
Hei!

Ilmoittaudunpa tännekin. Ehkä minua jo voidaan pitää kokeneempana hoidoissa kävijänä, nyt tulossa 2. IVF-hoidon 3. PAS viikolla 2. Olen 43-vuotias PCO-tapaus ja 1. IVF:n 2. PASista meille syntyi esikoistytär vajaa pari vuotta sitten. Olemme hänestä tosi kiitollisia, tässä iässä kun nuo hoitojen raskautumistodennäköisyydet ovat mitä ovat. Nyt yritämme saada hänelle pikkusisarusta vielä, kun edes pieniä mahdollisuuksia on.

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja plussatuulia Uudelle Vuodelle!

Saara
 
Kukalla oli viela eilen ultrassa kaikki hyvin, eli alkiopussi hyvin nakyvissa. Yolla alkoi vuoto ja tanaan menin sairaalan paivystykseen. Ei enaa mitaan raskaudesta nakyvissa, eli keskenmeno on tullut. Ei voi olla totta. Nyt odotan lisaantyyko kivut ja joudunko kaavintaan vai miten tassa kay. Ultrassa ei siis tanaan nakynyt yhtaan mitaan. Oli kiva joululahja se raskausuutinen ja nyt sitten tassa tama uudenvuodenlahja. Jumakauta mika saka taas kerran.
 
Siis ei oo totta Kukka,..ois ollu kyllä jo tarpeeks epäonnee tähän porukkaan tälle vuodelle, mutta ei.... :'( :hug: kun sais edes pitää sillon kun kerrankin onnistuu!!

Saaralle tervetuloa! Kaikki laskisin 'kokeneiksi', jotka toiseen kertaan koko rumbaan joutuu. Siirroistahan mullakaan ei oo kokemusta kun se yks ja ainoo tuore -sellanen..

MariAnne, joo.. eihän tässä oikein vaihtoehtojakaan liiemmin oo ollu kun odotella sitkeenä :kieh: ja sitten on ollu se kuukausien lamautuskuurikin.


Me, jos ketkä ansaittas nyt paljon parempi tuleva vuosi! :wave: :heart:
 
Oliko sullakin Sarma se pergoveris? Laitoin äsken ekan piikin sitä ja kipuili ihan v-tusti, ainoastaan pregnyl on mulla kirvelly aiemmin samoin.. ei menopurin kanssa sattunu ollenkaan aineen puserrus sisään! Vai osukohan se mulla nyt vaan huonoon kohtaan.. gonal ei tuntunu missään, niin mitättömän kokonen neulakin, ja kynän käyttö suju hyvin (ainakin luulisin) :)
 
Kiitos teille!

Joo on taa kylla yks perse koko homma. Takana on kuusi piinaisaa yritysta, 2 inssia ja nelja kahden alkion siirtoa. Tassa tama palkka. Miten helvetin paljon meidan taytyy kilpeamme kovettaa etta pienen heiveroisen nyytin saisimme? Mista vidusta tama kaikki palkaksi?

Ei auta muu kuin vuotaa kuiviin, luoja ties kuinka kauan se kestaa. Lahdemme sitten 3. ICSIn 2. PASsiin kunhan laakarit antaa siihin luvan.
 
Nopea HEI tähän hetkeen!
Tuosta Pergoveriksesta aattelin laittaa ajatuksen, kun sellainen jo on...ja seuraava tulee tässä muutamien vkojen sisällä :/
Eli mulla se oli yhes ja viimoisimmassa lyhyen kaavan hoidossa. KIRVELI ihan hitosti ja tais se sattuakin! Tästä sanoin lääkärille-tais todeta että "tunnelmista" on lääkefirmalle mennyt kommenttia mutta ei ilm.vielä(?) parannusta ole tapahtunut... Muakaan ei ole muut samanlailla sattunut kuin siis Pregnyl hetkellisesti ja tietty Orgalutranin piikki on ihan perseestä-niin tylsä kun se onkin!!! :eek:
No mut nyt ei ehi muuta-TAAS KAIKILLE ARJEN SANKAREILLE JAKSAMUSTA Ja oikeanlaista PERÄKSIANTAMATTOMUUTTA :hug:
Ai niin-mulla siis alkamassa JO 6.hoitosessio-su alotan sumut!
 
No enpä oo sitten ainoo jolla on pergoveriksen laitto yhtä tuskaa.. eikä kipukynnys mitenkään herkistyny sitten viime hoidon. Ei näytä parannusta tapahtuneen, ja mietinkin jo nyt että täytyy solujen laadun parantua merkittävästi ja/tai tulla tulosta, tai ei ainakaan tota lääkettä tarvi enää ikinä hinkua :x Ja nyt jo mietin että jos joudun käyttään jotain vielä yli 8 päivää, minkä verran niitä annoksia on jäljellä, niin voiskohan vaihtaa loppuajaks johonkin muuhun lääkeeseen kesken hoidon, vai onko siitä haittaa.. Jossain joku kirjotti että erilaiset fsh.t neutralois toisiaan jos ne sekottaa, mutta sekö ei koske elimistössä tapahtuvaa sekottumista..? Että voisko esim. menopuria käyttää ton gonalin kanssa, kun ei kerran missään ampulleissa sekota? Onko kellään vaihdettu ainetta kesken hoidon, esim. että alkupäivät gonalia/puregonia ja sitten loppupäivät menopuria? Toivottavasti joku tajuaa mitä yritän kysyä.. :snotty: :kieh:
 

Yhteistyössä