JIHUUUUU, mieheni vaihtaa toisen nimensä!!

  • Viestiketjun aloittaja ei enää vihanen akka
  • Ensimmäinen viesti
ei enää vihanen akka
TIESIN ETTÄ ONNAA!! :D
Hääjärjestelyt siis kovassa vauhdissa, nimenmuutos astuu voimaan reippaasti ennen kesää. Daibadaiba, mulla on maailman ihanin mies!!!:heart:
Hänen toiseksi nimekseen tulee Samuel, sai itse valita. Ihan tyytyväinen oon tähän.
Ihanaa. En tiesä miten päi oisin onnesta, niin kauan ukko antoi mun kärsiä. Meinasin jo itse laittaa poikki. Mutta se siitä! :)
 
En voi olla kysymättä, mutta mitä rakkautta se on,jos ei voi hyväksyä toisen toista nimeä? Mie olen ainakin sitä mieltä, että jos rakastaa toista todellakin, toisella nimellä ei ole mitään merkitystä.. ja jos toinen vaihtaa nimensä vain sen takia, että puoliso ei voi hyväksyä alkuperäistä ja uhkaa lähteä kälppimään..
 
ei enää vihanen akka
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
En voi olla kysymättä, mutta mitä rakkautta se on,jos ei voi hyväksyä toisen toista nimeä? Mie olen ainakin sitä mieltä, että jos rakastaa toista todellakin, toisella nimellä ei ole mitään merkitystä.. ja jos toinen vaihtaa nimensä vain sen takia, että puoliso ei voi hyväksyä alkuperäistä ja uhkaa lähteä kälppimään..
Kyllä mä rakastan miestäni oli nimi mikä tahansa. Mut naimisiin en mene ennen kuin nimi vaihdettu. Mulle on ihan sama vaika se ois paska nimeltään, rakkaus ei sitä katso. :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:
Kai anoppi tietää tempauksestasi?
Ei tiedä eikä saakaan tietää. :)
No häissä viimeistään kuulee, tiedäthän että siellä kysytään ihan koko nimellä tahdoto sinä Päiviö Samuel Möttönen ottaa tämän Irmeli Hirveli Kämäräisen puolisoksesi ja.... :)

 

Yhteistyössä