Jessus mikä kämppä oli innossa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Edelleen, kukahan lystin maksoi?

jaa a :o katoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|


En nähnyt mitään hintoja, katsoin ohjelman tv-kaistasta, en nelosen sivuilta. Mut joo, eihän ne useinkaan sisusta ihan tavisasuntoja missään ohjelmissa.

Nuo muutokset stailataan noi9in kohteisiin ja suurin osa tavaroista on lainassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Beep selaa tuolta http://www.nelonen.fi/ohjelmat/inno/jaksot/jakso-152 ihan alas :whistle:


Huh huh... joo-o... :o


Valokuvavalaisin 380 ? kappale. :whistle:

Helmalakanat, 3kpl 841,80 :o

jepp.. meinasin alkaa laskeen yhteissummaa mut kauhistuin ja sekosin laskuissani :xmas:


Noilla hinnoilla sais helmat jäädä ilman lakanoita. ;)


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Edelleen, kukahan lystin maksoi?

jaa a :o katoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|


En nähnyt mitään hintoja, katsoin ohjelman tv-kaistasta, en nelosen sivuilta. Mut joo, eihän ne useinkaan sisusta ihan tavisasuntoja missään ohjelmissa.

Nuo muutokset stailataan noi9in kohteisiin ja suurin osa tavaroista on lainassa.

mä en tajua tota lainatavarajuttua, jos kerran ne on lainatavaroita niin jääkö se sit autioks se mesta? siinä asunnonmyyntijutussahan oli lainatavarat ja stailaus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Edelleen, kukahan lystin maksoi?

jaa a :o katoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|


En nähnyt mitään hintoja, katsoin ohjelman tv-kaistasta, en nelosen sivuilta. Mut joo, eihän ne useinkaan sisusta ihan tavisasuntoja missään ohjelmissa.

Nuo muutokset stailataan noi9in kohteisiin ja suurin osa tavaroista on lainassa.

mä en tajua tota lainatavarajuttua, jos kerran ne on lainatavaroita niin jääkö se sit autioks se mesta? siinä asunnonmyyntijutussahan oli lainatavarat ja stailaus...

Yks kaveri oli muutama vuosi sitten Innossa ja ne lainakamat sai lunastaa itselleen jos halusi. Mun kaveri piti osan ja toimitti osan pois.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Edelleen, kukahan lystin maksoi?

jaa a :o katoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|


En nähnyt mitään hintoja, katsoin ohjelman tv-kaistasta, en nelosen sivuilta. Mut joo, eihän ne useinkaan sisusta ihan tavisasuntoja missään ohjelmissa.

Nuo muutokset stailataan noi9in kohteisiin ja suurin osa tavaroista on lainassa.

mä en tajua tota lainatavarajuttua, jos kerran ne on lainatavaroita niin jääkö se sit autioks se mesta? siinä asunnonmyyntijutussahan oli lainatavarat ja stailaus...

Yks kaveri oli muutama vuosi sitten Innossa ja ne lainakamat sai lunastaa itselleen jos halusi. Mun kaveri piti osan ja toimitti osan pois.

Ja onhan niissä asunnoissa aina osa omaa vanhaakin.

 

Yhteistyössä