Jessus että noi sambailijat osaa olla seksikkäitä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

:P

Vieras
Aloin katseleen noita muitakin videoita siitä tytsin laittamasta linkistä ja voi huh huh mitkä kropat ja mikä kropankäyttö <3 mii laik!!

NAM!

Bootya yritin väijyä siitä tytsin videosta, mutta en nähnyt, tai yks oli mut en oo varma oliko se :p jos oli, aikas hot mama :p

Niin osaa. :p Itse en kyllä osaa sambaa juurikaan, mutta kyllä ne aika hyvältä näyttää, jotka tosissaan osaa sambata. ;) Melkein kaikki sambaajat on hyvännäköisiä laitettuna ja tanssiessaan.

Aloin katseleen noita muitakin videoita siitä tytsin laittamasta linkistä ja voi huh huh mitkä kropat ja mikä kropankäyttö <3 mii laik!!

NAM!

Bootya yritin väijyä siitä tytsin videosta, mutta en nähnyt, tai yks oli mut en oo varma oliko se :p jos oli, aikas hot mama :p

En tiedä onko linkattu lisää jotain mutta ainakin siinä ei ollut meidän alaa vaan loppu juur siihen isoon vaunuun. Mä tulin vasta sen jälkeen. viimosena villahousuna.

Niin osaa. :p Itse en kyllä osaa sambaa juurikaan, mutta kyllä ne aika hyvältä näyttää, jotka tosissaan osaa sambata. ;) Melkein kaikki sambaajat on hyvännäköisiä laitettuna ja tanssiessaan.

Sen huomasi ettet osaa sitä lainkaan :D Yhtä hyvin kun kuka tahansa joka ei ole sitä harrastanut lainkaan, yhtä jäykkää oli sun sambasi. Pelkkää jäykkää tallustelua mitä näin.

Yhteistyössä