Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ahaa, sekös on taas alkanut uusin jaksoin? Pitääkin tsekata nettitv:stä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Oho![]()
![]()
Joo, pitää katsella jakso jossain välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vilkaisin äsken, mutta missä oli Marko? Eihän toi ole mikään inno ilman Paanalan Makea. :/
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vilkaisin äsken, mutta missä oli Marko? Eihän toi ole mikään inno ilman Paanalan Makea. :/
ei oo markoo enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Missä netissä?:Auttakaa... En löytänyt netistä tota jaksoa! näkyykö jo netissä vai koska ja mistä?!?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Missä netissä?:Auttakaa... En löytänyt netistä tota jaksoa! näkyykö jo netissä vai koska ja mistä?!?
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/inno/jaksot/jakso-152
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Kuka noi sisustusremontit muuten maksaa? Nelonen vai asukkaat itse?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..
Joo, missä oli pojan rummut... en mä niin kauheesti lämmennyt tolle ratkaisulle muutenkaan, mut mä oonkin mä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..
Joo, missä oli pojan rummut... en mä niin kauheesti lämmennyt tolle ratkaisulle muutenkaan, mut mä oonkin mä.![]()
joo mä kans mietin tota rumpujuttua, mutten nähny alusta niin en tienny oliko toiveissa joku et ne häviää tjn..
Alkuperäinen kirjoittaja Goes around:Siis asukkaat aina itse maksaa.
Eli ne antaa budjetin jo hakiessaan ohjelmaan. Eli sä kirjoittaisit että 500 eurolla voisitte tulla uusimaan meidän olkkarin. Joku toinen hakee ohjelmaan ja sanoo että budjetti 15 000 e. Kumpaa luulet että menee kuvaa ja tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Edelleen, kukahan lystin maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Edelleen, kukahan lystin maksoi?
jaa akatoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|